[FOTO] Dolina Dolnej Wisły czyli Zbocza Płut owskie jesienią

Data: 2012-10-21 08:58:57
Autor: Jacek Maciejewski
[FOTO] Dolina Dolnej Wisły czyli Zbocza Płut owskie jesienią
Dnia Sun, 21 Oct 2012 01:20:06 +0200, biodarek napisał(a):

A pojechałem zasmakować zapachów jesiennego powietrza, nacieszyć się słońcem i ciepłem (było >20*C), napatrzeć się na złote kolory jesieni. Okazało się, że zaznałem też smaku dzikich jabłek, jakiego od dawna nie pamiętałem.

Miło było obejrzeć, zwłaszcza że sobie wczoraj machn±łem jesienno-kolorowe
70km po okolicy, poł±czone z k±piel± w jeziorze i opalaniem :)
--
Jacek

Data: 2012-10-21 19:50:25
Autor: biodarek
[...]

Miło było obejrzeć, zwłaszcza że sobie wczoraj machnąłem jesienno-kolorowe
70km po okolicy, połączone z kąpielą w jeziorze i opalaniem :)

Kąpiel w jeziorze. Że też o tym nie pomyślałem wczoraj :) Starałem się jedynie omijać lasy, bo sypnęło grzybami i w każdej przecince samochód. Tego by jeszcze brakowało, aby mi w lesie ktoś otworzył drzwi przed nosem. Ale przeczytałem to przed południem i zaraz ruszyłem sprawdzić temperaturę okolicznych cieków wodnych, jednak dzisiaj pogoda była odmienna i nie zdecydowałem się na zamoczenie. Choć i tak byłem zamoczony. Z kasku kapała woda i nie dało się jeździć w okularach. O ile wczorajszą wycieczkę można podsumować jako "Prawie jak w górach", to dzisiaj nazwałbym to "Skąpany we mgle".

Jest "Mglisto nad Wisłą":
https://picasaweb.google.com/111980164771401797502/MglistoNadWisA
chyba nie muszę już skracać ;)

--
biodarek

Data: 2012-10-21 15:41:01
Autor: Ignac
[FOTO] Dolina Dolnej Wisły czyli Zbocza Płutowskie jesieni±
W dniu niedziela, 21 paĽdziernika 2012 19:50:26 UTC+2 użytkownik biodarek napisał:

Jest "Mglisto nad Wisł±":

https://picasaweb.google.com/111980164771401797502/MglistoNadWisA

chyba nie muszę już skracać ;)

No Darku postarałe¶ się!
A ta fota "nanizane kropelki" to ¶wietna ilustracja Walca nr.1 Es-dur gdzie inspiracj± były spadaj±ce brylanty z urwanego naszyjnika:
http://www.youtube.com/watch?v=99cD3kYTYFk
  Ignac

Data: 2012-10-22 19:29:55
Autor: biodarek
W dniu 2012-10-22 00:41, Ignac pisze:
W dniu niedziela, 21 października 2012 19:50:26 UTC+2 użytkownik biodarek napisał:

Jest "Mglisto nad Wisłą":

https://picasaweb.google.com/111980164771401797502/MglistoNadWisA

chyba nie muszę już skracać ;)

No Darku postarałeś się!

Piękne dzięki!

A ta fota "nanizane kropelki" to świetna ilustracja Walca nr.1 Es-dur
gdzie inspiracją były spadające brylanty z urwanego naszyjnika:
http://www.youtube.com/watch?v=99cD3kYTYFk

W takim razie ta fotka, to dopiero preludium, bo tu jeszcze brylanty nie zerwane :) Ale rzeczywiście może się tak kojarzyć. Choć ten walc to zbyt salonowy tutaj. Cała fotorelacja brzmi mi bardziej nokturnowo. Smutek, ale nie rozpacz. Ukojenie.

Czyli nokturn g-moll op.37 nr 1 i Claudio Arrau:
http://youtu.be/xi_c-g1UE0k

Proponuję otworzyć razem z fotkami, potem F11, "ukryj podpisy", czas wyświetlania zdjęcia na ~10 sekund i "Play".

--
biodarek

Data: 2012-10-22 12:03:24
Autor: Ignac
W dniu poniedziałek, 22 paĽdziernika 2012 19:29:56 UTC+2 użytkownik biodarek napisał:

> No Darku postarałe¶ się!

Piękne dzięki!

> A ta fota "nanizane kropelki" to ¶wietna ilustracja Walca nr.1 Es-dur

> gdzie inspiracj± były spadaj±ce brylanty z urwanego naszyjnika:

> http://www.youtube.com/watch?v=99cD3kYTYFk

W takim razie ta fotka, to dopiero preludium, bo tu jeszcze brylanty nie zerwane :) Ale rzeczywi¶cie może się tak kojarzyć. Choć ten walc to zbyt salonowy tutaj. Cała fotorelacja brzmi mi bardziej nokturnowo. Smutek, ale nie rozpacz. Ukojenie.

Dla całego cyklu zdjęć to apsolutnie zgoda,ale mnie chodziło tylko o
to jedno zdjęcie.

Czyli nokturn g-moll op.37 nr 1 i Claudio Arrau:

http://youtu.be/xi_c-g1UE0k

Proponuję otworzyć razem z fotkami, potem F11, "ukryj podpisy", czas wy¶wietlania zdjęcia na ~10 sekund i "Play".

To tak,ponadto do takich zdjęć mam z YT ustawion± playlistę min.z Chopinem.
A,dzisiaj pojechałem chyba ostatni raz w tym roku i żeby jako¶
przetrwać do wiosny (rowery nie chc± się psuć)to mam inne kółka zainteresowań.

 Ignac

Data: 2012-10-22 21:35:52
Autor: biodarek
W dniu 2012-10-22 21:03, Ignac pisze:
Proponuję otworzyć razem z fotkami, potem F11, "ukryj podpisy", czas

wyświetlania zdjęcia na ~10 sekund i "Play".

To tak,ponadto do takich zdjęć mam z YT ustawioną playlistę min.z Chopinem.
A,dzisiaj pojechałem chyba ostatni raz w tym roku i żeby jakoś
przetrwać do wiosny (rowery nie chcą się psuć)to mam inne kółka zainteresowań.

Mnie nachodzi na Chopina zazwyczaj tak raz na pięć lat ;)
Teraz wyjątkowo dzięki Tobie i tej Majorce :)

I jeszcze gdzieĹ› pojadÄ™.

biodarek

Data: 2012-10-22 14:38:54
Autor: Ignac
[FOTO] Dolina Dolnej Wisły czyli Zbocza Płutowskie jesieni±
W dniu poniedziałek, 22 paĽdziernika 2012 21:35:53 UTC+2 użytkownik biodarek napisał:

Teraz wyj±tkowo dzięki Tobie i tej Majorce :)

Ponieważ w±tek zrobił się nieco artystyczny/rolniczy to jako
ciekawostkę podam że Majorka w tamtych czasach słynęła...z tuczu ¶wiń.
Ponieważ już było po sezonie turystycznym ,więc musiał się zabrać
w podróż do Francji statkiem handlowym na którego dolnym pokładzie
przewożono do Europy owe ¶winki.Smród był nie do wytrzymania i jeden
wielki jazgot,bo zapadały na chorobę morsk± nie przyzwyczajone do bujania i
tak przez kilka dni podróży,ale ta przygoda na szczęscie nie zainspirowała  go do niczego.Koniec

 Ignac

[FOTO] Dolina Dolnej Wisły czyli Zbocza Płut owskie jesienią