Dolina Pieciu Stawów

Data: 2010-09-09 09:59:45
Autor: kamanejo
Dolina Pieciu Stawów
Witajcie

Chciałbym się wybrać w najbliższą sobotę do Doliny Pieciu Stawów - przez Doline Roztoki.
Szedł może ktoś tamtędy w ostatnich dniach?

W dolinie jest śnieg?

-- -
kamanejo

Data: 2010-09-09 10:04:58
Autor: bans
Dolina Pieciu Stawów
W dniu 2010-09-09 09:59, kamanejo pisze:

Chciałbym się wybrać w najbliższą sobotę do Doliny Pieciu Stawów - przez
Doline Roztoki.
Szedł może ktoś tamtędy w ostatnich dniach?

Proponuje najpierw sprawdzenie solidnego źródła informacji jakim jest:

http://topr.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=0&Itemid=80

I masz dane z samego rana, a nie z "ostatnich kilku dni".

--
bans

Data: 2010-09-09 10:31:26
Autor: Jan Werbiński
Dolina Pieciu Stawów
Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:i6a4mg$3ir$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak się tam wchodzi ze strony głównej? Kiedyś był bezpośredni link po lewej stronie, a teraz nie ma.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-09 10:53:14
Autor: bans
Dolina Pieciu Stawów
W dniu 2010-09-09 10:31, Jan Werbiński pisze:

Jak się tam wchodzi ze strony głównej? Kiedyś był bezpośredni link po
lewej stronie, a teraz nie ma.

Nie pamiętam, też się kiedyś naszukałem, straszne kombinowanie - i na wszelki wypadek wrzuciłem sobie bezpośredni link do zakładek.

--
bans

Data: 2010-09-09 18:50:45
Autor: adam
Dolina Pieciu Stawów
[...]

Tak ważna strona, a nieprzejrzysta.
Ile innych takich "tajnych" informacji ukrywa?
Dlaczego?
Adam

Data: 2010-09-09 19:03:07
Autor: Waldek Brygier
Dolina Pieciu Stawów
adam wrote:
Tak ważna strona, a nieprzejrzysta.
Ile innych takich "tajnych" informacji ukrywa?
Dlaczego?

I kto za tym stoi???

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2010-09-10 09:16:24
Autor: Jarek Kardasz
Dolina Pieciu Stawów
Dnia Thu, 9 Sep 2010 19:03:07 +0200, Waldek Brygier napisał(a):

adam wrote:
Tak ważna strona, a nieprzejrzysta.
Ile innych takich "tajnych" informacji ukrywa?
Dlaczego?

I kto za tym stoi???
I jaki ma w tym interes???

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2010-09-10 09:27:34
Autor: Olin
Dolina Pieciu Stawów
Dnia Thu, 9 Sep 2010 18:50:45 +0200, adam napisał(a):

Tak ważna strona, a nieprzejrzysta.
Ile innych takich "tajnych" informacji ukrywa?

To się zwykle zdarza w kondominium.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Odnosi się wrażenie, jakby wszystkie siły zła przystąpiły z pasją
 do kamienowania Ojca Dyrektora. Nie ma bowiem dnia, aby w artykułach,
 audycjach, filmach, wiadomościach itp. nie było obelg i manipulacji,
 których głównym celem jest ojciec Tadeusz Rydzyk."
prof. Janusz Kawecki

Data: 2010-09-09 11:59:11
Autor: Ajger
Dolina Pieciu Stawów
Dnia 9 wrz 2010, Jan Werbiński napisał(a):

Jak się tam wchodzi ze strony głównej? Kiedyś był bezpośredni link po lewej stronie, a teraz nie ma.

Tez nie znalazłem, ale jak zapytasz Googla o "topr dane meteorologiczne",
to poda adres w pierwszym linku.

--
Pozdrówka
Ajger

Data: 2010-09-09 10:56:31
Autor: kamanejo
Dolina Pieciu Stawów
Proponuje najpierw sprawdzenie solidnego źródła informacji jakim jest:

http://topr.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=0&Itemid=80

I masz dane z samego rana, a nie z "ostatnich kilku dni".

Dzięki za linka

-- -
kamanejo

Data: 2010-09-09 13:09:18
Autor: Doczu
Dolina Pieciu Stawów
kamanejo <kamanejo@poczta.fm> napisał(a):
Witajcie

Chciałbym się wybrać w najbliższą sobotę do Doliny Pieciu Stawów - przez Doline Roztoki.
Szedł może ktoś tamtędy w ostatnich dniach?

W dolinie jest śnieg?

W samej dolinie śniegu nie ma. Zaczyna się nieco powyżej odbicia czarnego szlaku do D5SP.
Jest go miejscami kilkanaście cm, ale w odpowiednim obuwiu i z kijkami bez większych problemów dojdziesz.
Bez kijków trochę więcej zabawy będzie, ale też się da.
Pozdr.

Data: 2010-09-09 15:15:37
Autor: bans
Dolina Pieciu Stawów
W dniu 2010-09-09 15:09, Doczu pisze:

[...]

Jak się domyśliłeś, o którą mu chodzi? ;)

--
bans

Data: 2010-09-09 13:48:44
Autor: Doczu
Dolina Pieciu Stawów
bans <goc@o2.pl> napisał(a):

> W samej dolinie śniegu nie ma.

Jak się domyśliłeś, o którą mu chodzi? ;)

Hmm... drogą dedukcji Drogi Watsonie ;)

--

Dolina Pieciu Stawów