Dolinki Krak. - trasy poza asfaltem

Data: 2016-06-28 20:12:15
Autor: AL
Dolinki Krak. - trasy poza asfaltem
On 2016-06-28 19:24, Maciek wrote:
Czołem,

Szukam mapy tras i szlaków rowerowych po Dolinkach Krakowskich, ale uwaga -
wiodących drogami gruntowymi. To, co widzę w sieci, to raczej trasy po
asfalcie albo mieszane z przewagą asfaltu.

Ktoś zna, wie?

/uwaga, crosspost na pl.regionalne.krakow fut: pl.rec.rowery/

mam mapkę dolinek krakowskich (chyba wydawnictwo compass) - parę razy je przemierzałem i powiem, że są różne - i gruntowe i mieszane.

Jak będę w domu to zajrzę na półkę i podam więcej danych.

Dolinki Krak. - trasy poza asfaltem