[foto] Dolinki podkrakowskie

Data: 2016-02-15 15:56:03
Autor: bans
[foto] Dolinki podkrakowskie
Data: 2016-02-15 18:42:22
Autor: __Maciek
[foto] Dolinki podkrakowskie
Mon, 15 Feb 2016 15:56:03 +0100 bans <goc@o2.pl> napisał:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2016_02_14BolechowickaKobylanskaBedkowska#slideshow/6251206761375429138
W górach śnieg to w końcu tu spróbowałem.

"Aż mi się zachciało :("

Mi też... :-(

Data: 2016-02-16 08:04:36
Autor: bans
[foto] Dolinki podkrakowskie
W dniu 2016-02-15 o 18:42, __Maciek pisze:

"Aż mi się zachciało :("

Mi też... :-(

Drapać gdzie nie swędzi? ;)

--
bans

Data: 2016-02-16 09:16:00
Autor: __Maciek
[foto] Dolinki podkrakowskie
Tue, 16 Feb 2016 08:04:36 +0100 bans <goc@o2.pl> napisał:

"Aż mi się zachciało :("
Mi też... :-(
Drapać gdzie nie swędzi? ;)

Drapać się na skały...

Data: 2016-02-16 09:52:08
Autor: bans
[foto] Dolinki podkrakowskie
W dniu 2016-02-16 o 09:16, __Maciek pisze:

Drapać gdzie nie swędzi? ;)

Drapać się na skały...

E, panie  takiego starego tekstu nie znałeś? ;)

Przy okazji - wersja ruchoma. Ale taka sobie, przypomina ekranizację "Hobbita" czy "Władcy Pierścieni" -  nic tylko jadą i jadą ;)

https://www.youtube.com/watch?v=LvXaAgIugUo&feature=youtu.be

--
bans

Data: 2016-02-16 12:42:20
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-02-16 o 09:52, bans pisze:

Drapać się na skały...

E, panie  takiego starego tekstu nie znałeś? ;)

Przy okazji - wersja ruchoma. Ale taka sobie,

Dlaczego, bardzo udana. Zdjecia tez. A jedno drugiego nie zastapi i swietnie sie uzupelnia. Mina ubloconej dziewczyny bezcenna.

Mam jedna watpliwosc. Sam ostatnio troche krece i sie zastanawiam. Wstawiac muzyczke do filmu czy nie? Osobiscie wole zostawic odglosy naturalne, nawet z glupawymi komentarzami czy niechcianymi powiewami wiatru. Muzyke wstawilem tylko raz na filmie z wakacji z Grecji. Oczywiscie muzyke grecka. Jakie jest Twoje zdanie w tej materii?

Data: 2016-02-16 12:43:52
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-02-16 o 12:42, Andrzej Ozieblo pisze:
W dniu 2016-02-16 o 09:52, bans pisze:

Drapać się na skały...

E, panie  takiego starego tekstu nie znałeś? ;)

A tego tez nie znalem. "Drapac sie tam, gdzie nie swedzi" - K. Makuszynski.

Data: 2016-02-16 13:25:36
Autor: bans
[foto] Dolinki podkrakowskie
W dniu 2016-02-16 o 12:42, Andrzej Ozieblo pisze:

Mina ubloconej dziewczyny bezcenna.

Debiut w błocie ;)

[...]

Jedno drugiemu nie przeszkadza, kwestia pogłośnienia video lub/i ściszenia muzyki w razie potrzeby.

--
bans

Data: 2016-02-16 14:04:32
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-02-16 o 13:25, bans pisze:

Jedno drugiemu nie przeszkadza, kwestia pogłośnienia video lub/i
ściszenia muzyki w razie potrzeby.

Ale nie slychac odglosow "natury". Szelest lisci, rozne odzywki, itp.

Data: 2016-02-16 14:06:42
Autor: bans
W dniu 2016-02-16 o 14:04, Andrzej Ozieblo pisze:

Ale nie slychac odglosow "natury". Szelest lisci, rozne odzywki, itp.

No to jak chcę żeby było słychać, to je podgłaśniam, a muzykę ściszam :)
Przecież to tylko kwestia wyboru, ja ci nie powiem co masz robić ;)

Jak się uprzesz i na to i na to, to ustaw poziom dźwięku w takich proporcach, żeby było wszystko słychać.

--
bans

Data: 2016-02-16 14:34:11
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-02-16 o 14:06, bans pisze:

No to jak chcę żeby było słychać, to je podgłaśniam, a muzykę ściszam :)
Przecież to tylko kwestia wyboru, ja ci nie powiem co masz robić ;)

Nie rozumiem. Ogladam i slucham przy pomocy zwyklego youtuba. W ogole nie slychac czegos poza muzyka. Jak sciszyc muzyke i zglosnic te inne?

Data: 2016-02-16 14:41:38
Autor: bans
W dniu 2016-02-16 o 14:34, Andrzej Ozieblo pisze:

Nie rozumiem. Ogladam i slucham przy pomocy zwyklego youtuba. W ogole
nie slychac czegos poza muzyka. Jak sciszyc muzyke i zglosnic te inne?

No trochę się rozjechaliśmy ;) Chodziło mi o proces montażu własnego filmu - myślałem że o tym piszemy? Pytałeś o to czy wstawiać muzykę czy nie - a to przecież montaż.

Dajmy na to tu:

https://youtu.be/6o2Vm9Qvlqs?t=40

na czas wypowiedzi bohaterów filmu trochę ściszyłem muzykę, żeby nie bylo chaosu.

--
bans

Data: 2016-02-16 14:42:36
Autor: bans
[...]

na czas wypowiedzi bohaterów filmu trochę ściszyłem muzykę/pogłośniłem video, żeby nie było chaosu.

--
bans

Data: 2016-02-16 15:33:32
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-02-16 o 14:42, bans pisze:

No trochę się rozjechaliśmy Chodziło mi o proces montażu własnego filmu
- myślałem że o tym piszemy? Pytałeś o to czy wstawiać muzykę czy nie -
a to przecież montaż.

Tak, nie dogadalismy sie. Wiem, ze mozna wstawiac kilka sciezek dzwieku. Szkoda ze nie da sie przy odsluchiwaniu wybierac jedna z nich albo je miksowac do woli. Nie mialbym wtedy problemu wyboru przy montazu. :)

[foto] Dolinki podkrakowskie