Dolny Śląsk - gdzie na biegówki dla początkujących?

Data: 2010-11-22 16:58:20
Autor: karbar
Dolny Śląsk - gdzie na biegówki dla początkujących?
Witam,

chcę wybrać się na biegówki na kilka dni w obrębie Dolnego Śląska (jak już śnieg sypnie ;P). Do tej pory jeździłem do Jakuszyc lub na przełęcz Spaloną. Polecicie jakieś inne lokalizacje z utrzymywanymi trasami? Miło by było, gdybyście od razu polecili jakieś noclegi.

pozdrawiam
karbar

Dolny Śląsk - gdzie na biegówki dla początkujących?