Dolomity Sesto (Cadini)

Data: 2016-10-05 01:56:59
Autor: Franz
Dolomity Sesto (Cadini)
Pod adresem http://www.cro.pl/post1670068.html#p1670068 zamieściłem bogato ilustrowaną relację z przejścia ferrat Merlone, Bonacossa.

Pozdrawiam,
Wojtek Franz

Data: 2016-10-05 22:05:22
Autor: Jacek G.
Dolomity Sesto (Cadini)
W dniu 2016-10-05 01:56, Franz napisał(a)::
Pod adresem http://www.cro.pl/post1670068.html#p1670068 zamieściłem
bogato ilustrowaną relację z przejścia ferrat Merlone, Bonacossa.

Pozdrawiam,
Wojtek Franz

Hej, Wojtek, widzę że żyjesz i dalej biegasz po górach :) A tak sobie myślałem nawet co się z Tobą dzieje.
A ferratę Merlone miałem okazję przejść dwa razy ładnych parę lat temu.
--
Jacek G.

Data: 2016-10-06 14:44:12
Autor: Franz
Dolomity Sesto (Cadini)
Użytkownik "Jacek G."
Hej, Wojtek, widzę że żyjesz i dalej biegasz po górach :) A tak sobie myślałem nawet co się z Tobą dzieje.

Miałem przymusową przerwę. Ostatnio byłem trzy lata temu z Zigą w Rumunii i dopiero w tym roku próbuję poradzić sobie z wnoszeniem w góry większego brzucha na słabszych nogach. Z pewnym trudem, ale i drobnymi sukcesami udaje mi się to.

Wspomniane relacje - to dawniejsze czasy. Ale garść impresji z Alp włoskich i austriackich, to już bieżący sierpień. A w tej chwili komponuję garść impresji z Dolomitów i gór sąsiednich, gdzie byłem tydzień temu.

A ferratę Merlone miałem okazję przejść dwa razy ładnych parę lat temu.

Pamiętam, oglądałem Twoje zdjęcia.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2016-10-10 02:13:18
Autor: Franz
Dolomity Sesto (Cadini)
Pod adresem http://www.cro.pl/post1670068.html#p1670068 zamieściłem bogato ilustrowaną relację z przejścia ferrat Merlone, Bonacossa.

Pod adresem http://www.cro.pl/post1676867.html#p1676867 zamieściłem bogato
ilustrowaną relację z przejścia trasy w rejonie Marmolady: Malga Ciapella - Sasso Vernale - (krótka ferratka) - Cima d'Ombretta - Malga Ciapella.

Pozdrawiam,
Wojtek Franz

Data: 2016-11-15 01:40:28
Autor: Franz
Dolomity: Pale di San Martino
[...]

Pod adresem http://www.cro.pl/post1715182.html#p1715182 zamieściłem bogato
ilustrowaną relację z przejścia trasy Gares - Forcella della Stia - Passo del Mulaz - Banca delle Fede - Gares w grupie Pale di San Martino.

Pozdrawiam,
Wojtek Franz

Dolomity Sesto (Cadini)