Dolomity - grupa Marmarole

Data: 2009-09-15 00:17:51
Autor: Franz
Dolomity - grupa Marmarole
Hejjj!

O Marmarolach myślałem już od paru lat, ale nie miałem jasnej koncepcji ich przejścia. Mówi się o nich, że to najdziksza grupa w Dolomitach. Wszystkie schroniska zgrupowane są po wschodniej stronie. Jest postawionych kilka schronów, ale zawsze może się okazać, że jest już komplet spaczy lub że schron w ogóle nie nadaje się do użytku (spotkałem się już z takimi przypadkami). Największym problemem jest jednak zupełny brak wody. O tej porze roku nieliczne płaty brudnego śniegu, znacznie oddalone od schronów, nie pomagają w zaopatrzeniu.

W tym roku zdecydowałem się przejść Marmarole. Pogoda była wyśmienita a widoki fantastyczne. Całe góry miałem praktycznie dla siebie samego. Efekt tego maratonu umieściłem tutaj: http://wfs.w.of.pl/Dolom09/Dolom09.html
--
Pozdrawiam,
Franz

Dolomity - grupa Marmarole