Dolomity po obu stronach Piave

Data: 2016-10-27 01:48:52
Autor: Franz
Dolomity po obu stronach Piave
Garść impresji z tegorocznego wypadu w Dolomity po obu stronach Piave (Travenanzes, szeroko pojęta grupa Marmolady, Pale di San Martino, ale zwłaszcza polecam otoczenie Val Cimoliana) a także wypad w sąsiednią grupę Catena del Lagorai, z austriackim akcentem na koniec - zamieściłem pod adresem http://www.cro.pl/post1780784.html#p1780784

Pozdrawiam,
Wojtek Franz

Data: 2016-11-15 01:12:50
Autor: Franz
Dolomity po obu stronach Piave
Użytkownik "I.Tichy" > Bylem w tym roku. Tydzien nad morzem (Budva i Bar glownie), potem przemiescilem sie na
tydzien w gory (Zabljak) gdzie sporo polazilem. Piekne gory, przypominaly mi Dolomity.

Domyślam się, że zamierzałeś tę odpowiedź zamieścić w temacie Czarnogóry, ale że wspominasz o również o skojarzeniu z Dolomitami, to właściwie pasuje też tutaj.

Pozdrawiam,
Wojtek Franz

Dolomity po obu stronach Piave