Dolozenie ksenonow ale sensownie - jaki wydatek?

Data: 2010-11-05 14:20:05
Autor: e^x/dx
Dolozenie ksenonow ale sensownie - jaki wydatek?
Dziwne. Przymierzałem się do tego auta i bodajże w wersji Executive
ma xenony na bank.

Pozdrawiam,
e^x/dx

Data: 2010-11-07 21:54:52
Autor: topek
W dniu 2010-11-05 15:20,  e^x/dx pisze:
Dziwne. Przymierzałem się do tego auta i bodajże w wersji Executive
ma xenony na bank.
Ale ja mowi o polasingowym 3 latku :)
A te nie maja

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2010-11-07 13:12:11
Autor: Adam Adamaszek
Dolozenie ksenonow ale sensownie - jaki wydatek?
On 7 Lis, 21:54, topek <topek-sp*merom-czlon-
w-...@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> wrote:
W dniu 2010-11-05 15:20,  e^x/dx pisze:> Dziwne. Przymierzałem się do tego auta i bodajże w wersji Executive
> ma xenony na bank.

Ale ja mowi o polasingowym 3 latku :)
A te nie maja

Ale do takiego latwiej dolozyc, jesli byly montowane fabrycznie. Hint:
homologacja.

pozdr
AA

Dolozenie ksenonow ale sensownie - jaki wydatek?