Dołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu

Data: 2010-02-13 19:43:09
Autor: news-gazeta
Dołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu
Witam.
Kupilem zderzak od goscia ktory przecinarka (szlifierka, kątówką) odciął dolną część, tzw spojler od zderzaka z dołu bo mówił że jest za niski i ma problemy w zimę.
W tej chwili chciałbym ten odcięty element przymocować z powrotem.
Jest odcięty na płaskiej powierzchni na całości.Czy ktoś ma pomysł jak to zrobić? Jakieś pionowe blaszki nitowane u góry i u dołu (spinające te dwa elementy) a następnie je zaszpachlować i pomalować?
Myślalem o spawaniu plastików, ale w tym przypadku to się chyba nie sprawdzi, za duży i cieżki element...

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-02-13 19:47:33
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 13 Feb 2010 19:43:09 +0100, news-gazeta napisał(a):

Jest odcięty na płaskiej powierzchni na całości.Czy ktoś ma pomysł jak to zrobić? Jakieś pionowe blaszki nitowane u góry i u dołu (spinające te dwa elementy) a następnie je zaszpachlować i pomalować?

 Ta szpachla pęknie po pierwszym kontakcie z krawężnikiem lub lodem.

Myślalem o spawaniu plastików, ale w tym przypadku to się chyba nie sprawdzi, za duży i cieżki element...

 IMO powinno dać radę, ale pogadaj z fachowcem.

 Nie byłoby taniej od razu kupić normalny zderzak?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-13 20:52:29
Autor: news-gazeta
Borys Pogoreło pisze:

[...]

To jest bardzo unikatowy zderzak i naprawdę ciezko go zdobyc.
Patrzyłem w google i po spawaniu i tak stosuje się szpachel w celu wygładzenia powierzchni i dopiero do lakiernika.
Po zastanowieniu faktycznie ten szpachel pęknie przy najbliższym dotknięciu do krawężnika.
Czy stosuje się jakiś inny środek zamiast szpachli, bardziej miękki?
Może te maty z włókna szklanego?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-02-13 23:16:42
Autor: J.F.
On Sat, 13 Feb 2010 20:52:29 +0100,  news-gazeta wrote:
 Nie byłoby taniej od razu kupić normalny zderzak?

To jest bardzo unikatowy zderzak i naprawdę ciezko go zdobyc.

Ja tam nie wiem, ale jesli gosc mial problem ze sniegiem, to czemu
uwazasz ze ty nie bedziesz mial ? Szczegolnie obecnie :-)

Ja bym jakies zawiasy lub sprezyny kombinowal :-)

Czy stosuje się jakiś inny środek zamiast szpachli, bardziej miękki?
Może te maty z włókna szklanego?

A ten zderzak to z czego ? mata szklana sie naprawia laminaty
szklano-epoksydowe. Jesli to jest jakis termoplast, to raczej nie
chwyci dobrze. J.

Data: 2010-02-13 20:04:00
Autor: AL
news-gazeta pisze:
[...]

spawanie lepiej sie sprawdzi niz podana metoda przez ciebie: blaszki+szpachla.  Toz to peknie przy pierwszej okazji, gdyz caly czas bedzie pracowac.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-02-13 21:02:51
Autor: Bialy

http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=68403

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-02-13 22:29:36
Autor: news-gazeta
Bialy pisze:
news-gazeta napisal:

> [...]
| te dwa elementy) a następnie je zaszpachlować i pomalować?
| Myślalem o spawaniu plastików, ale w tym przypadku to się chyba nie

Dziękuję kolego, dokładnie o to chodziło :)

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-02-13 22:58:27
Autor: to
Dołożenie
Bialy wrote:

http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=68403

Niezły gościu, zmienił sobie ładniejszy zderzak na brzydszy.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-14 00:17:40
Autor: peter
Dołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu
http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=68403

kupa roboty i zmarnowana kasa. popeka po jednym dniu zwyklej jazdy.

Data: 2010-02-14 01:35:13
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sun, 14 Feb 2010 00:17:40 +0100, peter napisał(a):

http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=68403

kupa roboty i zmarnowana kasa. popeka po jednym dniu zwyklej jazdy.

 Będzie się przynajmniej komponować z odstającą klapą ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-14 09:40:20
Autor: news-gazeta
peter pisze:
http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=68403

kupa roboty i zmarnowana kasa. popeka po jednym dniu zwyklej jazdy.

Dlaczego uważasz że popęka? Słyszałeś o szpachli do zderzaków?
Elastycznej szpachlówce...

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-02-14 09:43:54
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@news.pl> napisał w wiadomości news:hl8cu2$pgu$1inews.gazeta.pl...
peter pisze:
[...]

ona sie nadaje do wyrównania zderzaka, ale nie zaklejenia łacznienia dwóch zderzaków. Jak nie pęknie sama szpachlówka, to odejdzie od zderzaka w miesu łączenia.
Jak nie zespawasz zderzaka, to prędzej czy później pęknie.
Pogadaj z lakiernikami...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-02-14 13:43:42
Autor: Bialy
peter napisal:

| kupa roboty i zmarnowana kasa. popeka po jednym dniu zwyklej jazdy.

Dziwne jest to, że w/g mojej informacji zainteresowany jeździ z tym modem już jakiś i czas i - mimo zimy - ze zderzakiem się nic złego nie dzieje ;)

Co do wyglądu - jest to kwestia gustu, więc nie podlega dyskusji :)

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-02-14 12:30:29
Autor: stebi
Bialy pisze:

http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=68403

Koleś powinien chyba zmienić dilera. Ja pierdole, jak można mieć tak nasrane w głowie, żeby takie gówno tam wsadzić?

pozdr.
stebi

Data: 2010-02-14 12:42:28
Autor: peter
Dołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu
Koleś powinien chyba zmienić dilera. Ja pierdole, jak można mieć tak nasrane w głowie, żeby takie gówno tam wsadzić?

koles? raczej kolesie. przeciez tam jest zachwyt tym gownem.

Data: 2010-02-14 13:03:15
Autor: to
Dołożenie
peter wrote:

Koleś powinien chyba zmienić dilera. Ja pierdole, jak można mieć tak
nasrane w głowie, żeby takie gówno tam wsadzić?

koles? raczej kolesie. przeciez tam jest zachwyt tym gownem.

Bo Vectry i500 seryjnie wychodziły z tymi kupowatymi plastikami:
http://vudrupal.vectra.kei.pl/jpg/klubowe/westhub/opel_vectra_i500_2.JPG

....a jak coś było seryjnie w mocnej wersji to automatycznie zaczyna się podobać, choćby przypominało pterodaktyle guano.

--
cokolwiek

Dołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu