Dolpin massacre protest

Data: 2011-01-14 15:09:41
Autor: qlphon
Dolpin massacre protest

Od Journalin Logmansskrivstovan dostałem "odpowiedź" na mój list z protestem.
Nie ma dużo czytania więc cytuje w całości:

    Wiadomość usunięto bez czytania (14 stycznia 2011 15:03:54 (GMT+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb).

Możemy wymyśleć coś jeszcze?
Może ponaciskać naszych eurodputowanych, żeby ponaciskali na kolesi z Danii?
Jak się podniesie to na forum UE może coś z tego wyniknie?
A może znacie, którzy europosłowie (ze wszystkich krajów)
są aktywnymi nurkami? Oni pewnie podjęli by temat...

Data: 2011-01-14 15:46:45
Autor: Wojtek Potoczak
Dolpin massacre protest
Dnia 14-01-2011 o 15:09:41 qlphon <qlphon@poczta.fm> napisał(a):

A może znacie, którzy europosłowie (ze wszystkich krajów)
są aktywnymi nurkami?

Moze Ryszard Czarnecki? :-)

Wojtek Potoczak

Data: 2011-01-14 17:12:02
Autor:
Dolpin massacre protest
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
Dnia 14-01-2011 o 15:09:41 qlphon <qlphon@poczta.fm> napisa=C5=82(a):

> A mo=C5=BCe znacie, kt=C3=B3rzy europos=C5=82owie (ze wszystkich kraj=C3=
=B3w)
> s=C4=85 aktywnymi nurkami?

Moze Ryszard Czarnecki? :-)

Próbować możesz przez europarlamentarzystę uniwersalnego, posła Samobrony, ZCHN i PIS i cholera wie czego jeszcze, lecz konfitur z tego dla niego nie będzie. Więc możesz mieć płonne nadzieje.

Rosjanie i Amerykanie szkolili ssaki morskie do zadań dywersyjno zwiadowczych, kup kilka przeszkolonych i wysadź statki wielorybnicze. (jaja)

Rządy żadnych państw nie lubią złej sławy, duży protest nagłośniony to coś co obiegnie światowe media.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-17 09:59:05
Autor: qlphon
Dolpin massacre protest
> [...]

kup kilka przeszkolonych i wysadź statki wielorybnicze. (jaja)

Rządy żadnych państw nie lubią złej sławy, duży protest nagłośniony to coś co

ok. to juz wiemy jak tego nie robić...
(ja znam jeszcze 76 sposobów, jak do tego nie podchodzić)

może teraz coś merytorycznie i konstruktywnie?

Data: 2011-01-17 09:51:22
Autor:
Dolpin massacre protest
qlphon <qlphon@poczta.fm> napisał(a):
(ja znam jeszcze 76 sposobów, jak do tego nie podchodzić)

może teraz coś merytorycznie i konstruktywnie?

Pikietę pod ambasadą zorganizuj, jakąś obsceniczną z głomi nurkami ganaijącymi przed policją, koniecznie w płetwach, wejdzie w TV światowe będzie efekt.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-17 09:57:08
Autor: qlphon
Dolpin massacre protest

A może znacie, którzy europosłowie (ze wszystkich krajów)
są aktywnymi nurkami?

Wojtek Potoczak" napisał:

Moze Ryszard Czarnecki? :-)

ze wszystkiego będziesz robić kpinę?
jak masz to w dupie, to przynajmniej siedĹş cicho...

Dolpin massacre protest