Dom 200 metrĂłw - koszty ogrzania

Data: 2013-08-30 15:34:34
Autor: Pawlos
Dom 200 metrĂłw - koszty ogrzania
Jest ogrzewanie:
- węglowe
- piec węglowy
- kominek - gdzie rozprowadza ciepło po domu

Data: 2013-08-30 07:20:10
Autor: Kris
Dom 200 metrów - koszty ogrzania
W dniu piątek, 30 sierpnia 2013 15:34:34 UTC+2 użytkownik Pawlos napisał:
Jest ogrzewanie:
- węglowe
- piec węglowy
- kominek - gdzie rozprowadza ciepło po domu

Za mało danych. Koszt ogrzewania może wyjść 5000zł(brak ocieplenia, stare okna, stara instalacja CO itp)a możesz sie zmieścić w 2000zł(dobrze ocieplony budynek, nowa stolarka okienna, nowoczesna instalacja CO,)

Data: 2013-08-30 19:31:42
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.08.2013 16:20, Kris pisze:
[...]

Ni jeszcze jedna ważna kwestia - jedni lubią mieć w domu zimą 18C a inni uparcie podkręcają co 24C.

PS: ZAWIJAJ WIERSZE!!!

Data: 2013-08-30 11:20:48
Autor: Kris
Dom 200 metrów - koszty ogrzania
W dniu piątek, 30 sierpnia 2013 19:31:42 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

PS: ZAWIJAJ WIERSZE!!!
Nie zawijaj wierszy bo paluch mnie boli od przewijania tekstów z tak krótkimi wierszami.
Nie wiem jak u Ciebie ale mój ekran w laptopie jest szerszy jak wyzszy i wygodniej więc czytrać długie wiersze.
Takie pozawijane wg tzw netykiety to zajmuja cos koło 1/3 szerokości ekranu i iczytanie takich twórczosci jest mało wygodne
;)

Kilka dni temu jeszcze w podpisie coś o jakiś asshole miałes czy coś w tym stylu;))

Data: 2013-08-30 17:45:00
Autor: kogutek444
> [...]

Ni jeszcze jedna ważna kwestia - jedni lubią mieć w domu zimą 18C a inni uparcie podkręcają co 24C.

-- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy

ZX Spectrum co ma 40 znaków w wierszu używasz że Ci przeszkadza?

Data: 2013-08-31 11:01:40
Autor: Pawlos
Dom 200 metrów - koszty ogrzania
W domu nowe okna, ocieplony styropianem, w domu wystarczy mi ok 19 -20 stopni, nie lubie miec gorąco
Co przez cały rok za ogrzewanie ile mi wyjdzie
I ile wam idzie ton wegla i drewna ??

Data: 2013-08-31 14:38:46
Autor: Kris
W dniu sobota, 31 sierpnia 2013 11:01:40 UTC+2 użytkownik Pawlos napisał:
W domu nowe okna, ocieplony styropianem, w domu wystarczy mi ok 19 -20 stopni, nie lubie miec gorąco

Co przez cały rok za ogrzewanie ile mi wyjdzie
Albo 1500 albo 5000zł

I ile wam idzie ton wegla i drewna ??
0ton węgla 15m3 drewna

Data: 2013-09-04 09:37:13
Autor: Przesmiewca
Pawlos <pawlosssss@wp.pl> napisał(a):

W domu nowe okna, ocieplony styropianem, w domu wystarczy mi ok 19 -20

U=1.3W/m2K a U=0.6 okna co robi  kolosalna roznica. Nowe okna to
lapidarne okreslenie, nic konkretnego.
To samo "ocieplony styropianem" - mozna ocieplic 10cm, mozna dac
trzydziestke  XPSa. Sciany domu moga byc z zimnych silikatow
albo cieplego porothermu, dom moze miec nieocieplony ze wszystkich stron balkon bezposrednio polaczony ze stropem i robiacy za zajebisty
mostek termiczny, ciag grawitacyjny moze byc tak silny zima,
ze bedzie wyrzucac przez kominy 30-40% ciepla -  i tak dalej i tak dalej. Jest zbyt duzo skladowych zeby ktos ci prawidlowo oszacowal koszta.

Data: 2013-08-31 14:42:22
Autor: Kris
W dniu sobota, 31 sierpnia 2013 02:45:00 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

ZX Spectrum co ma 40 znaków w wierszu używasz że Ci przeszkadza?

Lawą się nie ma co przejmować to taki usenrtowy trol. Chamski troll.

Data: 2013-09-04 20:49:54
Autor: wo_Ohoo!
W dniu 2013-08-31 23:42, Kris pisze:
W dniu sobota, 31 sierpnia 2013 02:45:00 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

ZX Spectrum co ma 40 znakĂłw w wierszu uĹźywasz Ĺźe Ci przeszkadza?

Lawą się nie ma co przejmować to taki usenrtowy trol. Chamski troll.

Trolling is a art anyway, good sir!

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Dom 200 metrĂłw - koszty ogrzania