Dom

Data: 2016-08-25 22:57:07
Autor: Arni
Dom
W dniu 25.08.2016 o 09:14, Zmrogg pisze:
.....Dom
.....-- -

już Ci kiedys tłumaczyłem że to nie jest pl.rec.grafomania

i klawiaturę wymień bo Ci się kropka zacina

--
Arni

SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

Data: 2016-08-26 23:39:24
Autor: Hinek
Dom
W dniu 25.08.2016 o 22:57, Arni pisze:
W dniu 25.08.2016 o 09:14, Zmrogg pisze:
.....Dom
.....-- -

już Ci kiedys tłumaczyłem że to nie jest pl.rec.grafomania

i klawiaturę wymień bo Ci się kropka zacina

Pewnie szuka targetu na sikaczu. Musi być zdesperowany.

--
Hinek

Data: 2016-08-27 08:20:57
Autor: Grzegorz Rogala
Dom
W dniu 2016-08-25 o 22:57, Arni pisze:

już Ci kiedys tłumaczyłem że to nie jest pl.rec.grafomania

Taki preclowy folklor, ja bym zostawil - wole to niz "content" z sikacza.

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2016-08-27 09:22:32
Autor: Arni
Dom
W dniu 27.08.2016 o 08:20, Grzegorz Rogala pisze:
W dniu 2016-08-25 o 22:57, Arni pisze:

już Ci kiedys tłumaczyłem że to nie jest pl.rec.grafomania

Taki preclowy folklor, ja bym zostawil - wole to niz "content" z sikacza.

ale co on ma wspólnego z motocyklami albo z preclami? mało to miejsc do publikacji?

Data: 2016-08-27 03:27:19
Autor: Budyń
Dom
W dniu sobota, 27 sierpnia 2016 09:22:33 UTC+2 użytkownik Arni napisał:

> Taki preclowy folklor, ja bym zostawil - wole to niz "content" z sikacza.

ale co on ma wspólnego z motocyklami albo z preclami? mało to miejsc do publikacji?

jak to co - stare precle sie ujawniaja i mozna pogadac? jezdzi ktos jeszcze moturami? to na kawe do mnie zapraszam :)

b.

Data: 2016-08-28 02:31:50
Autor: Jacot
Dom
Budyń <budyn@riders.pl> wrote:

jak to co - stare precle sie ujawniaja i mozna pogadac? jezdzi ktos jeszcze moturami? to na kawe do mnie zapraszam :)

Jest w tym cos ;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2016-08-28 09:13:33
Autor: Grzegorz Rogala
Dom
W dniu 2016-08-27 o 12:27, Budyń pisze:

jak to co - stare precle sie ujawniaja i mozna pogadac? jezdzi ktos jeszcze moturami? to na kawe do mnie zapraszam :)

Co przejezdzam obok drogowskazu na S8 wskazujacego Olesnice to wspominam goscinne progi Twojego domu jak ze Zbigim, Yoyo i przypadkowo spotkanym kolesiu z Kielc kimalismy u Ciebie jakies... 16 lat temu ;)
Takze uwazaj bo kiedys te kawe bedziesz musial zrobic ;)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2016-08-28 13:35:38
Autor: Budyń
Dom
W dniu niedziela, 28 sierpnia 2016 09:13:31 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> [...]

Takze uwazaj bo kiedys te kawe bedziesz musial zrobic ;)

to wez i qrfa przyjedz :)
a tak juz nawiasem mówiąc 18-19 wrzesien w dziurze jest takie cos
http://www.redbull.com/pl/pl/motorsports/offroad/events/1331785073272/red-bull-111-megawatt-2016
moze by powiedziec zbigiemu ze chcialby zrganizowac spotkanko? b.

Data: 2016-08-28 09:10:35
Autor: Grzegorz Rogala
Dom
W dniu 2016-08-27 o 09:22, Arni pisze:
[...]

Nic, nic, duzo..
ale i tak lepiej niz 99,99% postow z sikacza. No moze oprocz tych wkurwiajacych kropek ale ten typ tak ma ;)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2016-09-13 08:20:58
Autor: Paweł Arkadiusz
Dom
Zmrogg wysyła na precle bo wie że wtedy znajdzie  inteligentnego czytelnika.

:-)

Data: 2016-09-23 06:24:41
Autor: piomay
Dom
[...]