Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luzem

Data: 2015-11-16 10:30:00
Autor: Remigiusz Zukowski
Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luzem
Witam,

w czwartek 12-go listopada spotka艂a mnie z dziewczyn膮 niemi艂a przygoda, szli艣my noc膮 w kierunku Domu 艢l膮skiego i na kilkaset metr贸w od niego w naszym kierunku wybieg艂y dwa du偶e szczekaj膮ce psy, za jednym z nich ci膮gn膮艂 si臋 (urwany?) 艂a艅cuch. Psy by艂y bez kaga艅ca, du偶e czarne i bynajmniej nie mia艂y pokojowego nastawienia. Kr膮偶y艂y wok贸艂 nas, szczeka艂y i po oko艂o 15 minutach wr贸c艂y do schroniska. My nie mieli艣my ju偶 ochoty pr贸bowa膰 przej艣膰 obok schroniska i zawr贸cili艣my.
Czy to jaki艣 przypadek-wypadek czy te偶 typowe "przywitanie" turyst贸w w tym miejscu?

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2015-11-16 10:32:54
Autor: Marek
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
Remigiusz Zukowski napisa:

Czy to jaki przypadek-wypadek czy te typowe "przywitanie" turyst體 w tym miejscu?

Wsp蟪klikaczom tej listy wzi瓿o si na rumu駍kie wspominki, a tu takie wa縩e pytanie pozostaje bez odpowiedzi ;).
Na logik - to pierwsze. Cho gospodarze czasem nie czuj problemu i zaniedbuj kwesti "pies, a sprawa polska". Np. by硑 kierownik spod Durbaszki co jaki czas wozi w doliny (do weterynarza) psy go禼i, poszarpane przez jego boksery. Bra skutki na klat, ale swoje psy kocha mi硂禼i bezkrytyczn.
Cz砮k obyty z psami w g髍ach raczej nie przejmuje si szczekaniem. To sygna, ale jeszcze nie atak. Szczekacze 砤two trzyma na kr髏ki dystans kijkami trekkingowymi, a na d硊縮zy - kamieniami lub nawet patykami. Wa縩e, by rzuca, niekoniecznie trafia.
Szkoda, 縠 po pi阾nastu minutach s硊chania szczekania przy zerowej puli ugryzie zrezygnowali禼ie z celu. Je秎i szli禼ie wy縠j, a nie do schroniska, to po mini阠iu "punktu krytycznego" bydl眛ka da硑by Wam spok骿.

--
Marek

Data: 2015-11-16 20:00:48
Autor: Henek D膮browski
Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luQ1|C7
W dniu 16.11.2015 o 19:32, Marek pisze:

[...]

Potwierdzam - kiedy mia砮m traumatyczne spotkanie z owczarkami w Wo硂satem ( tak ko硂 1988 ).
Ale kijki trekkingowe przywr骳i硑 mi pewno舵 ;-)

Pzdr Henek

Data: 2015-11-17 22:23:14
Autor: __Maciek
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
Mon, 16 Nov 2015 20:00:48 +0100 Henek D眀rowski
<henek@diabli.nadali.pl> napisa:

Potwierdzam - kiedy mia砮m traumatyczne spotkanie z owczarkami w Wo硂satem ( tak ko硂 1988 ).
Ale kijki trekkingowe przywr骳i硑 mi pewno舵 ;-)

To w 1988 mia砮 ju kijki trekkingowe? :-)
Tak, domy秎am si 縠 na 秝iecie by硑, ale jako chyba nie by硑 jeszcze
popularne, nie m體i眂 o tym 縠 w PRL o takie rzeczy by硂 chyba raczej
trudno. No ale ludzie r罂ne rzeczy przywozili.

A mo縠 to by硑 kijki od nart, np. Polsport? :-)

Data: 2015-11-18 22:29:25
Autor: Henek D膮browski
W dniu 17.11.2015 o 22:23, __Maciek pisze:

To w 1988 mia砮 ju kijki trekkingowe? :-)
Skr髏 my秎owy - wtedy to mia砮m traumatyczne spotkanie ;-)
Tak, domy秎am si 縠 na 秝iecie by硑, ale jako chyba nie by硑 jeszcze
popularne, nie m體i眂 o tym 縠 w PRL o takie rzeczy by硂 chyba raczej
trudno. No ale ludzie r罂ne rzeczy przywozili.
Pierwsze sk砤dane kijki marki Lindur zakupi砮m chyba w 1990 roku.
Niestety nie wymy秎i砮m nordic walking :-(
u縴wa砮m ich do w阣r體ki zim ( pami阾am jak w autobusie w bieszczadach ludzie zastanawiali si czy narty te mam sk砤dane ;-) )
Zreszt mam je do dzi - s sprawne - tylko 縠 s dwucz甓ciowe wi阠 troch za d硊gie :-)

Pzdr Henek

Data: 2015-11-16 15:36:13
Autor: Olin
Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luzem
Dnia Mon, 16 Nov 2015 10:30:00 +0100, Remigiusz Zukowski napisa艂(a):

Czy to jaki艣 przypadek-wypadek czy te偶 typowe "przywitanie" turyst贸w w tym miejscu?

Okolice 艢l膮skiego Domu i generalnie Tatry nie obfitowa艂y w tego rodzaju
atrakcje, ale jeszcze 10-15 lat temu w Rumunii i na Ukrainie podobne
przywitania by艂y standardem. Wraz ze stopniowym wygaszaniem gospodarki
pasterskiej i one zanikaj膮 i pewnie zanikn膮, tak jak sta艂o si臋 to na ziemi
ojczystej; jeszcze w latach 80. i na pocz膮tku 90. i u nas mo偶na by艂o liczy膰
na pokaz z臋b贸w ps贸w pilnuj膮cych owiec.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"B贸g stworzy艂 cz艂owieka, poniewa偶 rozczarowa艂 si臋 ma艂p膮.
Z dalszych eksperyment贸w zrezygnowa艂."
Mark Twain

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-11-16 17:03:04
Autor: Zbynek Ltd.
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
Elo

Olin napisa(a) :
Dnia Mon, 16 Nov 2015 10:30:00 +0100, Remigiusz Zukowski napisa(a):

Czy to jaki przypadek-wypadek czy te typowe "przywitanie" turyst體 w tym miejscu?

Okolice 眘kiego Domu i generalnie Tatry nie obfitowa硑 w tego rodzaju
atrakcje, ale jeszcze 10-15 lat temu w Rumunii i na Ukrainie podobne
przywitania by硑 standardem.

To nie by砮 a 10-15 lat w Rumunii? ;-)
Nadal jest to standard. A.D. 2015.
I te bestie stosuj czynn obron poprzez aktywny atak na przedpolu, na terenie przeciwnika. Zanim wejdzie on w pobli縠 stada.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-17 09:16:12
Autor: Olin
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
Dnia Mon, 16 Nov 2015 17:03:04 +0100, Zbynek Ltd. napisa艂(a):

To nie by艂e艣 a偶 10-15 lat w Rumunii? ;-)
Nadal jest to standard. A.D. 2015.

By艂em w zesz艂ym roku i o dziwo nic mnie nie obszczekiwa艂o, ale mo偶e
dlatego, 偶e by艂em w miejscach "popularnych", do kt贸rych niechybnie nale偶y
zaliczy膰 Bucegi i Fagarasze.
Niestety, nie mog臋 sobie przypomnie膰, czy teren by艂 obsrany, ale stad owiec
sobie nie przypominam.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptom贸w nadchodz膮cego za艂amania nerwowego jest przekonanie,
 偶e nasza praca jest szalenie wa偶na"
Bertrand Russell

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-11-17 02:12:48
Autor: Jacek G.
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
W dniu poniedzia砮k, 16 listopada 2015 15:36:14 UTC+1 u縴tkownik Olin napisa:
> [...]

Okolice 眘kiego Domu i generalnie Tatry nie obfitowa硑 w tego rodzaju
atrakcje,
Mam wra縠nie, 縠 autorowi chodzi硂 o "Dom 眘ki", a nie "眘ki Dom". A co do ps體, to zwykle takie spotkania nie s gro糿e, ale raz w Rumunii na prawd si bali秏y - schodz眂 grup kilku os骲 (w tym m硂dzie, bo mo縠 ju nie ca砶iem dzieci) z Ineula na prze. Rotunda przy bac體ce wyskoczy硂 na nas stado chyba z 15 wielkich i agresywnych ps體. Co dziwne pasterz sta z boku i nie raczy ich "odwo砤". Szli秏y trzymaj眂 psy na dystans kijkami, ale nie by硂 weso硂.. Dopiero po paru minutach pastuch zareagowa - wida mia niez潮 zabaw. Ale to raczej rzadki przypadek - zwykle pasterze nie s tak wredni.
S硑sza砮m, 縠 niez潮 metod jest rzucenie gar禼i (uprzednio przygotowanych) kostek 矿硉ego sera, ale nie sprawdza砮m tej metody.
--
Jacek G.

Data: 2015-11-17 14:10:17
Autor: Zbynek Ltd.
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
Jacek G. napisa(a) :
[...]

Widocznie, jak tu kto napisa - nie macie obycia z psami :-D

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-17 16:48:15
Autor: Bartosz Mierzwiak
Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luzem
[...]

Ja tylko zauwa偶臋 偶e Dom 艢l膮ski i 艢l膮ski Dom to dwie zupe艂nie inne
lokalizacje i nie nale偶y ich u偶ywa膰 zamiennie.

Dom 艢l膮ski to ten w Karkonoszach. :)

Je艣li nie ma pomy艂ki i o niego chodzi, to bywa艂em wielokrotnie, r贸wnie偶
w tym roku, i 偶adnych ps贸w w pobli偶u nigdy nie zarejestrowa艂em.

pozdrawiam, B.

Data: 2015-11-17 22:18:48
Autor: __Maciek
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
Tue, 17 Nov 2015 02:12:48 -0800 (PST) "Jacek G." <jginter@wp.pl>
napisa:

Mam wra縠nie, 縠 autorowi chodzi硂 o "Dom 眘ki", a nie "眘ki Dom".

Co za r罂nica? Przecie to to samo. M體i si tak jak w danym j陑yku
czy wr阠z przypadku u縴cia jest wygodniej.

Ju si tu kiedy jaki przesadysta wyk丑ca 縠 powinno si m體i
"Chata pod Rysmi" a nie "Chata pod Rysami".

To nie j陑yk C. "Autobus czerwony" oznacza dok砤dnie to samo co
"czerwony autobus".

Data: 2015-11-17 22:46:19
Autor: Jacek G.
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
W dniu 2015-11-17 22:18, __Maciek napisa(a)::
[...]

To wpisz sobie w google "Dom 眘ki", a potem "眘ki Dom" i zobacz co ci wyskoczy.
--
Jacek G.

-- -
Ta wiadomo舵 zosta砤 sprawdzona na obecno舵 wirus體 przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2015-11-18 09:04:16
Autor: Olin
Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luzem
Dnia Tue, 17 Nov 2015 02:12:48 -0800 (PST), Jacek G. napisa艂(a):

S艂ysza艂em, 偶e niez艂膮 metod膮 jest rzucenie gar艣ci (uprzednio przygotowanych) kostek 偶贸艂tego sera

Chodzenie z kostkami sera w kieszeni mam we krwi, w艂a艣ciwie nie wychodz臋
bez nich z domu, dlatego zawsze czuj臋 si臋 bezpiecznie, przynajmniej je艣li
chodzi o nieoczekiwany atak ps贸w.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Przez stulecia Ko艣ci贸艂 艣wi臋ty by艂 ofiar膮 prze艣ladowa艅, z wolna
pomna偶aj膮cych szeregi bohater贸w, kt贸rzy wiar臋 chrze艣cija艅sk膮 piecz臋towali
w艂asn膮 krwi膮; ale dzisiaj piek艂o wspiera straszniejszy jeszcze or臋偶 przeciw
Ko艣cio艂owi, zdradliwy, banalny i szkodliwy: z艂owrog膮 maszyn臋 drukarsk膮."
przedmowa do Indeksu Ksi膮g Zakazanych z 1564 roku

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-11-18 01:19:08
Autor: Jacek G.
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
W dniu 秗oda, 18 listopada 2015 09:04:15 UTC+1 u縴tkownik Olin napisa:
Dnia Tue, 17 Nov 2015 02:12:48 -0800 (PST), Jacek G. napisa(a):

> S硑sza砮m, 縠 niez潮 metod jest rzucenie gar禼i (uprzednio przygotowanych) kostek 矿硉ego sera

Chodzenie z kostkami sera w kieszeni mam we krwi, w砤禼iwie nie wychodz
bez nich z domu, dlatego zawsze czuj si bezpiecznie, przynajmniej je秎i
chodzi o nieoczekiwany atak ps體.
:) Tylko pami阾aj, 縠by to nie by jaki produkt seropodobny. Takie psy g硊pie nie s i na byle co si nie rzuc;)
--
Jacek G.

Data: 2015-11-18 11:22:49
Autor: bans

https://www.youtube.com/watch?v=kOUGSk6FkZs

--
bans

Data: 2015-11-18 22:24:27
Autor: Henek D膮browski
W dniu 18.11.2015 o 09:04, Olin pisze:

Chodzenie z kostkami sera w kieszeni mam we krwi, w艂a艣ciwie nie wychodz臋
bez nich z domu, dlatego zawsze czuj臋 si臋 bezpiecznie, przynajmniej je艣li
chodzi o nieoczekiwany atak ps贸w.
A jak cz艂owiek g艂odny to jest co przek膮si膰
co preferujesz go艂d臋 czy radamer ?

Pzdr Henek

Data: 2015-11-19 09:06:36
Autor: Olin
Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luzem
Dnia Wed, 18 Nov 2015 22:24:27 +0100, Henek D膮browski napisa艂(a):

co preferujesz go艂d臋 czy radamer ?

Jako szczery patriota, preferuj臋 swojsk膮 bryndz臋.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Potrzeba jednej iskry, by spali膰 las, ale ca艂ej paczki zapa艂ek,
偶eby rozpali膰 grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-11-19 09:17:07
Autor: Henek D膮browski
W dniu 19.11.2015 o 09:06, Olin pisze:

Jako szczery patriota, preferuj臋 swojsk膮 bryndz臋.

oooo !!!
czy偶by艣my jechali ostatnio w jednym tramwaju ?
;-)
Pzdr Henek

Data: 2015-11-17 04:39:58
Autor: apoleto44
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
W dniu poniedzia砮k, 16 listopada 2015 10:30:01 UTC+1 u縴tkownik Remigiusz Zukowski napisa:

w czwartek 12-go listopada spotka砤 mnie z dziewczyn niemi砤 przygoda, szli秏y noc w kierunku Domu 眘kiego i na kilkaset metr體 od niego w naszym kierunku wybieg硑 dwa du縠 szczekaj眂e psy, za jednym z nich ci眊n背 si (urwany?) 砤馽uch [ciach].

Nie wiem, czy bieganie ps體 luzem po parku narodowym jest zgodne z prawem (by mo縠 rzeczywi禼ie wyj眛kowo urwa硑 si z 砤馽ucha). Ale chodzenie po nim noc (poza sytuacjami awaryjnymi) - na pewno nie jest..

By砮m wielokrotnie przy Domu 眘kim i nigdy nie mia砮m tam 縜dnych problem體 z psami ani nie s硑sza砮m o takowych. Na dobr spraw nawet nie wiadomo czy psy by硑 ze 眘kiego Domu ("kilkaset metr體" - mo縠 jakie zab潮kane?).

Data: 2015-11-18 12:41:03
Autor: Lechu
W dniu 17.11.2015 o 13:39, apoleto44@gmail.com pisze:
[...]

tym? > http://www.domslaski.pl/

Lechu
http://ksp.republika.pl

Data: 2015-11-18 22:27:53
Autor: jotemon
Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luzem
Nie wiem jak jest na S艂owacji, ale w Polsce, w Tatrach trzeba g艂o艣no krzykn膮膰 - "ku 艂owcom ku...". Warto wiedzie膰.

jotem

Data: 2015-11-25 00:53:56
Autor: Titus Atomicus
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e l uzem
In article <n2c7mo$5f1$1@node2.news.atman.pl>,
 Remigiusz Zukowski <rolandDWADZIESCIAPIEC@gmail.com> wrote:

w czwartek 12-go listopada spotka砤 mnie z dziewczyn niemi砤 przygoda, szli秏y noc w kierunku Domu 眘kiego i na kilkaset metr體 od niego w naszym kierunku wybieg硑 dwa du縠 szczekaj眂e psy, za jednym z nich ci眊n背 si (urwany?) 砤馽uch. Psy by硑 bez kaga馽a, du縠 czarne i bynajmniej nie mia硑 pokojowego nastawienia. Kr笨y硑 wok蟪 nas, szczeka硑 i po oko硂 15 minutach wr骳硑 do schroniska. My nie mieli秏y ju ochoty pr骲owa przej舵 obok schroniska i zawr骳ili秏y.
Hm, a nie probowaliscie sie z nimi zaprzyjaznic?
To z reguly dziala...
--
TA

Data: 2015-11-25 08:05:46
Autor: bans
W dniu 2015-11-25 o 00:53, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Hm, a nie probowaliscie sie z nimi zaprzyjaznic?
To z reguly dziala...

W takim przypadku metoda ma dzia砤 "na pewno" a nie "z regu硑".

--
bans

Data: 2015-11-27 19:02:18
Autor: Titus Atomicus
In article <n33mk8$q2n$1@node2.news.atman.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2015-11-25 o 00:53, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Hm, a nie probowaliscie sie z nimi zaprzyjaznic?
> To z reguly dziala...

W takim przypadku metoda ma dzia砤 "na pewno" a nie "z regu硑".

Doswiadczenie to nie matematyka.
--
TA

Data: 2015-11-30 07:45:09
Autor: bans
W dniu 2015-11-27 o 19:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Doswiadczenie to nie matematyka.

No to powiem wprost: tw骿 pomys jest g硊pi.

--
bans

Data: 2015-12-01 17:22:45
Autor: Titus Atomicus
In article <n3gr9m$34i$1@node1.news.atman.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2015-11-27 o 19:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Doswiadczenie to nie matematyka.

No to powiem wprost: tw骿 pomys jest g硊pi.

Udowodnij, zamiast sie przezywac.

Z mojego doswiadczenia taki sposob postepowania z psami zwykle dziala.
Nie zadzialalo chyba raz, gdy bylem na rowerze, bieglo za mna kilkanascie pieskow, no ale wtedy nie mialem jakos czasu i ochoty na zaprzyjaznianie sie z nimi...
--
TA

Data: 2015-12-01 09:54:16
Autor: Marek
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa:

> [...]

Nie zadzialalo chyba raz, gdy bylem na rowerze, bieglo za mna kilkanascie pieskow, no ale wtedy nie mialem jakos czasu i ochoty na zaprzyjaznianie sie z nimi...

Mo縠 one bieg硑 za Tob w砤秐ie po to, by si zaprzyja糿i? Nie sprawdzi砮 - nie wiesz, ilu ewentualnych kumpli straci砮.
Pytam retorycznie. Z KF i tak nie s硑cha.
Ale ch阾nie przeczyta砨ym na tej grupie fachow instrukcj zaprzyja糿iania si z psami, ze szczeg髄nym uwzgl阣nieniem ps體 u縴tkowych, kt髍ych w砤sciciele uwa縜ja sk硂nno舵 do zaprzyja糿iania si z byle kim za cech niepo勘dan. Wystarczy mi patent skuteczny w dziewi赕iu na dziesi赕 przypadk體.

--
Marek

Data: 2015-12-01 20:48:09
Autor: Zbynek Ltd.
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
Marek napisa(a) :
Ale ch阾nie przeczyta砨ym na tej grupie fachow instrukcj zaprzyja糿iania si z psami,

Przecie par wpis體 wy縠j pisa砮:
"Cz砮k obyty z psami w g髍ach raczej nie przejmuje si szczekaniem"

ze szczeg髄nym uwzgl阣nieniem ps體 u縴tkowych, kt髍ych w砤sciciele uwa縜ja sk硂nno舵 do zaprzyja糿iania si z byle kim za cech niepo勘dan.

W砤秐ie.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-12-02 08:38:16
Autor: Marek
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 20:47:44 UTC+1 u縴tkownik Zbynek Ltd. napisa:

Przecie par wpis體 wy縠j pisa砮:
"Cz砮k obyty z psami w g髍ach raczej nie przejmuje si szczekaniem"

Jednak wol przyja捡 od oboj阾no禼i :).

--
Marek

Data: 2015-11-30 09:02:15
Autor: Olin
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e l uzem
Dnia Fri, 27 Nov 2015 19:02:18 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa艂(a):

W takim przypadku metoda ma dzia艂a膰 "na pewno" a nie "z regu艂y".

Doswiadczenie to nie matematyka.

Nie chc臋 si臋 czepia膰, ale rachunek prawdopodobie艅stwa, mimo wszystko, jest
dzia艂em matematyki.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Warto艣膰 kobiety polega na jej zdolno艣ciach rozrodczych i mo偶liwo艣ci
wykorzystania do prac domowych"
艣w. Tomasz z Akwinu

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-12-01 17:24:24
Autor: Titus Atomicus
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e l uzem
In article <ozbp0eopo8h5$.zj1wdzt7r3rc$.dlg@40tude.net>,
 Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

Dnia Fri, 27 Nov 2015 19:02:18 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa(a):

Nie chc si czepia, ale rachunek prawdopodobie駍twa, mimo wszystko, jest
dzia砮m matematyki.
Ale co to ma wspolnego ze sprawa, ktora omawiamy?
Trudno dla tkiej sytuacji zbudowac model matematyczny...
--
TA

Data: 2015-12-02 09:00:30
Autor: Olin
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e l uzem
Dnia Tue, 01 Dec 2015 17:24:24 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa艂(a):

Trudno dla tkiej sytuacji zbudowac model matematyczny...

Da艂o si臋 dla klimatu, to pewnie da si臋 dla ps贸w pasterskich.
Kilka zmiennych do uwzgl臋dnienia mog臋 zapoda膰 od r臋ki: rasa psa, czas od
ostatniego karmienia, liczebno艣膰 stada, trunkowo艣膰 juhasa.

Data: 2015-12-02 09:06:46
Autor: Zbynek Ltd.
[...]

Da硂 si dla klimatu, to pewnie da si dla ps體 pasterskich.
Kilka zmiennych do uwzgl阣nienia mog zapoda od r阫i: rasa psa,

I tu system polegnie, jak na obliczaniu klimatu - zbyt wiele zmiennych. Wszak to s psy wielorasowe.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-12-02 09:12:20
Autor: Olin
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
Dnia Wed, 02 Dec 2015 09:06:46 +0100, Zbynek Ltd. napisa艂(a):

I tu system polegnie, jak na obliczaniu klimatu - zbyt wiele zmiennych. Wszak to s膮 psy wielorasowe.

Nie obiecywa艂em trafnych prognoz, ale zawsze mo偶na organizowa膰
mi臋dzynarodowe konferencje po艣wi臋cone tematowi. 艁owcy diet b臋d膮 usatysfakcjonowani.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymaj膮 sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sze艣膰dziesi膮t procent, a 偶onaci trzydzie艣ci procent."
艣w. Tomasz z Akwinu

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-12-02 09:20:35
Autor: Henek D膮browski
W dniu 02.12.2015 o 09:12, Olin pisze:

Nie obiecywa艂em trafnych prognoz, ale zawsze mo偶na organizowa膰
mi臋dzynarodowe konferencje po艣wi臋cone tematowi.
艁owcy diet b臋d膮 usatysfakcjonowani.

Czy m贸g艂bym zosta膰 ekspertem ?
Posiadam w lod贸wce kilka par贸wek i puszek piwa ...

Pzdr Henek

Data: 2015-12-02 09:26:49
Autor: Zbynek Ltd.
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
Henek D眀rowski napisa(a) :
W dniu 02.12.2015 o 09:12, Olin pisze:

Nie obiecywa砮m trafnych prognoz, ale zawsze mo縩a organizowa
mi阣zynarodowe konferencje po秝i阠one tematowi.
wcy diet b阣 usatysfakcjonowani.

Czy m骻砨ym zosta ekspertem ?
Posiadam w lod體ce kilka par體ek i puszek piwa ...

Par體ki to rozumiem - hot dog, ale piwa nie robi si z ps體. Mo縠 niekt髍e popularne gatunki co najwy縠j z sik體 konia.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-12-02 10:06:39
Autor: bans
W dniu 2015-12-02 o 09:26, Zbynek Ltd. pisze:

Par體ki to rozumiem - hot dog, ale piwa nie robi si z ps體.

Ale by硂 kiedy piwo Dog in the Fog, nada si?

--
bans

Data: 2015-12-02 15:09:51
Autor: Zbynek Ltd.
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
bans napisa(a) :
W dniu 2015-12-02 o 09:26, Zbynek Ltd. pisze:

Par體ki to rozumiem - hot dog, ale piwa nie robi si z ps體.

Ale by硂 kiedy piwo Dog in the Fog, nada si?

Ale oczywi禼ie:-)
Przypominam sobie, 縠 by硂. Mo縠 nawet nadal jest w dobrych pubach. Nie pi砮m.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-12-02 10:19:00
Autor: Olin
Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luzem
Dnia Wed, 2 Dec 2015 09:20:35 +0100, Henek D膮browski napisa艂(a):

Czy m贸g艂bym zosta膰 ekspertem ?
Posiadam w lod贸wce kilka par贸wek i puszek piwa ...

Naturalnie, nale偶y skontaktowa膰 si臋 telefonicznie lub emiliowo:
http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/poselb6?OpenAgent&220

Data: 2015-12-02 21:17:26
Autor: j
On 02.12.2015 09:20, Henek D膮browski wrote:

Czy m贸g艂bym zosta膰 ekspertem ?
Posiadam w lod贸wce kilka par贸wek i puszek piwa ...

Pzdr Henek

Pami臋taj, musisz wzi膮膰 pod uwag臋 偶e pies nie robi "fiiuuu b藕dziuuuuuu" tylko "wrrrr" i "hau". Nie jestem pewien czy model oparty na par贸wkach si臋 sprawdzi!?

pzdr

Data: 2015-12-02 22:39:44
Autor: Zbynek Ltd.
Dom 秎眘ki gro糿e psy biegaj眂e luzem
j napisa(a) :
On 02.12.2015 09:20, Henek D眀rowski wrote:

Czy m骻砨ym zosta ekspertem ?
Posiadam w lod體ce kilka par體ek i puszek piwa ...

Pzdr Henek

Pami阾aj, musisz wzi辨 pod uwag 縠 pies nie robi "fiiuuu b糳ziuuuuuu" tylko "wrrrr" i "hau". Nie jestem pewien czy model oparty na par體kach si sprawdzi!?

Sprawdzi, sprawdzi. Good dog is hot dog.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-12-02 22:54:43
Autor: Henek D膮browski
W dniu 02.12.2015 o 21:17, j pisze:

Pami臋taj, musisz wzi膮膰 pod uwag臋 偶e pies nie robi "fiiuuu b藕dziuuuuuu"
tylko "wrrrr" i "hau". Nie jestem pewien czy model oparty na par贸wkach
si臋 sprawdzi!?

Eksperymenty prowadzone na moim psie wykaza艂y 偶e piwo sprawdza si臋 艣rednio, natomiast par贸wki s膮 rewelacyjne. Gdy tylko zobaczy 偶e mam j膮 w r臋kach od razu jest na 艣cie偶ce i kursie, potem nast臋puje fiuuu bziiiu i nie ma ani psa ani par贸wki ...

Pzdr Henek

Data: 2015-12-03 20:48:44
Autor: j
Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luQ1|C7
On 02.12.2015 22:54, Henek D膮browski wrote:
nie ma ani psa ani par贸wki ...

Pzdr Henek

A co z brzoz膮?

Data: 2015-12-03 22:54:26
Autor: Henek D膮browski
Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luQ1|C7
W dniu 03.12.2015 o 20:48, j pisze:

A co z brzoz膮?

jak to pies pod brzoz膮 ...

Pzdr Henek

Data: 2015-12-04 09:05:55
Autor: Olin
Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luzem
Dnia Wed, 2 Dec 2015 22:54:43 +0100, Henek D膮browski napisa艂(a):

Eksperymenty prowadzone na moim psie wykaza艂y 偶e piwo sprawdza si臋 艣rednio, natomiast par贸wki s膮 rewelacyjne. Gdy tylko zobaczy 偶e mam j膮 w r臋kach od razu jest na 艣cie偶ce i kursie,

Czasy teraz takie, 偶e nawet psy przechodz膮 na wegetarianizm.

Data: 2015-12-02 09:49:14
Autor: stefan
W dniu 2015-12-02 o 09:12, Olin pisze:
[...]

mam referat: Kolor podniebienia u ras ps贸w wielorasowych na stopie艅 agresji przeciwturystycznej.
kiedy i gdzie?
pozdr
Stefan
PS.Mam par贸wki! w prawdziwym baranim jelicie!

Data: 2015-12-02 10:20:25
Autor: Olin
Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luzem
Dnia Wed, 2 Dec 2015 09:49:14 +0100, stefan napisa艂(a):

mam referat: Kolor podniebienia u ras ps贸w wielorasowych na stopie艅 agresji przeciwturystycznej.

Napisz streszczenie, zwane popularnie "abstraktem", a potem wy艣lij je na
Berdycz贸w.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Ka偶de urz膮dzenie elektryczne b臋dzie dzia艂a膰 lepiej, je偶eli w艂o偶ysz wtyczk臋
do gniazdka.

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-12-02 15:45:45
Autor: stefan
W dniu 2015-12-02 o 10:20, Olin pisze:
[...]

Nie musz臋. Organizatorki zaprosi艂y mnie na dzisiejsz膮 sesj臋 do Rio z udzia艂em dw贸ch pa艅 Jamniczek a w pi膮tek do Raju - zapowiadana pani Border Colie.... :)
pozdr
Stefan

Dom 艣l膮ski gro藕ne psy biegaj膮ce luzem