Dom Turysty PTTK w Zakopanem

Data: 2014-12-20 16:52:22
Autor: Titus Atomicus
Dom Turysty PTTK w Zakopanem
Witam,
Cos takiego:
<http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3568507,zakopane-dom-turysty-przes
zedl-juz-do-historii-bedzie-tu-hotel,id,t.html?cookie=1>
Z tym, ze pogooglowalem (sa nawet wizualizacje wnetrz) i obiekt wydaje sie conajmniej 4 gwiazdkowy.
Tak czy siak, troche szkoda.
Ale jak mowia - w ostatnich latach oblozenie bylo na poziomie 10-15%. I PTTK nie stac bylo na remont.
Cekawe tylko, ze nie powiedzieli na ile dokladnie podnajeli ten obiekt?
Na 5-10-15 lat?
--
TA

Data: 2014-12-21 01:36:49
Autor: TW Dziobak
Dom Turysty PTTK w Zakopanem

Użytkownik <Titus_Atomicus napisał

Cekawe tylko, ze nie powiedzieli na ile dokladnie podnajeli ten obiekt?
Na 5-10-15 lat?

Robi Ci to jakąś różnicę?

Pieszy

Data: 2014-12-21 13:23:47
Autor: Piotr

Użytkownik "TW Dziobak" <dziobak@hot.pl> napisał w wiadomości news:m754lu$gg4$1dont-email.me...

Użytkownik <Titus_Atomicus napisał

Cekawe tylko, ze nie powiedzieli na ile dokladnie podnajeli ten obiekt?
Na 5-10-15 lat?

Robi Ci to jakąś różnicę?

Pieszy

Rodzi się pytanie czy własność PTTK to własność prywatna, czy społeczna?
Jeśli społeczna , to wtedy pytanie jest zasadne.
HEj.

Data: 2014-12-21 14:55:16
Autor: TW Dziobak
Dom Turysty PTTK w Zakopanem

Użytkownik "Piotr"  napisał

Rodzi się pytanie czy własność PTTK to własność prywatna, czy społeczna?
Jeśli społeczna , to wtedy pytanie jest zasadne.

Co o tym sądze napisałem w komentarzach pod wskazanym przez Titusa artykułem, ch... z WOTu są niezatapialni i nie do ruszenia.
Obiekt był z 1958 roku, stąd wnoszę żę dach z gontu nie miał statusu nadanego przez konserwatora zabytków, zresztą WOT by na to nie pozwolił.
Generalnie należy w przypadku zgnicia gontu na jakiejkolwiek cerkwi pokryć ją balchodachówką, bóstwu dowolnego wyznania chyba starczy cierpliwości.
A jeżeli był zabytkiem to już go nie ma i nie istnieje taka siła sprawcza w Zakopanym, która by komukolwiek kazała przywrócić stan poprzedni a jeżeli już to pewnie winien byłby poprzedni najemca.  :>>>>
Poza tym noclegi w dwójce od 630 do ponad 3000 za jedyny nadzwyczaj urywający dupę apartament za dobę, czyli zarabiamy przeciętnie 10x za mało i jest to wyłącznie nasza wina.
Jak po tajnej ilości lat WOT przejmie obiekt, to albo poleci rozpędem albo zejdzie na psy, w każdym razie KC WOT będzie się nadal miał dobrze nawet jakbyśmy opanowali zimną fuzję.
Całkiem prywatnie to mi tylko jedynego sensownego parkingu szkoda, który był pod DT.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2014-12-21 15:09:12
Autor: TW Dziobak
Dom Turysty PTTK w Zakopanem

Użytkownik "Piotr"  napisał

Rodzi się pytanie czy własność PTTK to własność prywatna, czy społeczna?
Jeśli społeczna , to wtedy pytanie jest zasadne.

masz przykład sprzed 9 lat:

http://www.aferyprawa.eu/Zycie/Tylko-taka-sobie-aferka-w-PTTK-kogo-kryje-Andrzej-Gordon-Sekretarz-Generalny-Zarzadu-Glownego-PTTK-699

bohater ma się dobrze.

pozdrawiam