Dom bez klamek

Data: 2011-01-15 20:42:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Dom bez klamek
Dumnie nazywający się mecenasem pan Rafał Rogalski, z całkowitą powagą twierdzi, że w materiałach dotyczących katastrofy, nie ma żadnych dowodów, iż mgła była naturalna. Mgła była sztuczna i została celowo przez ruskich rozpylona, oraz - uwaga - jest zebrany materiał dowodowy, sugerujący sztuczność mgły.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mecenas Rogalski pewnie zapomniał dodać, że posiada próbkę sztucznej mgły i trzyma ją w próbówce, niczym kapciowy Dziwisz w probówce trzyma krew papy Wojtyły. Niech trzyma te mgłę i dobrze jej pilnuje, bo już za moment będzie ona relikwią równie cenną, jak te parę kropel juchy utoczonej z papci.

Ale żeby było jeszcze śmiesznej, to do tego swoje trzy grosze wtyka również ten marciny wacuś o bezjajnym głosie, który nie dość, że w sztuczną mgłę też wierzy, to jeszcze nie widzi żadnych błędów pilotów, nie dopuszcza presji ze strony teściunia i jego przydupasów, a o błędy kardynalne tylko ruskich oskarża, co to siłą zmusili samolot do lądowania.

Jeśli banialuki takie opowiada dwóch zawodowych prawników, aktywnych w zawodzie i zdaje się dorosłych (przynajmniej po wieku sadząc), no to coś jest nie halo, a nawet bardzo nie halo. Bo jeżeli brednie takie tworzy i bezkarnie w sumie powtarza pan Macierewicz, to jestem skłonny przejść nad tym do porządku dziennego. To psychol ostatecznie, do któregośmy się przyzwyczaili. Ale jak to powtarza z całą powagą z założenia światły człowiek, jakim z założenia również jest aktywny prawnik, to znaczy, że czas już najwyższy Polskę murem wysokim ogrodzić, pobudować wartownie i zatrudnić rosłych sanitariuszy.
sobota, 15 stycznia 2011, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2011/01/2084.html

Data: 2011-01-15 20:58:30
Autor: mi
Dom bez klamek
On 15.01.2011 20:42, Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Trzeba też przypomnieć, że czekiści tego samego chowu zamordowali, co jest _faktem_ historycznym a nie domniemaniem, wielu niewygodnych dla nich ludzi jak Lew Trocki czy Stefan Bandera.

Opracowywali i wykorzystywali takie zabawki jak śmiercionośne cygara, aparaty fotograficzne czy parasole. To w kategorii gadzetów małych. Gadzetów większych nie poznamy tak łatwo bo to sfera wojskowości.

Jestem pewny, że czekiści pokroju Putina zamordowaliBY też prezydenta RP jeśli by mieli możliwośći techniczne, wolę polityczną oraz przypuszczenie "dodatniego bilansu wydarzeń", że uszłoby to im na sucho.

To, że mieli możliwości techniczne to jestem pewny - ich aparat terroru pracował nad przeróżnymi sprzętami terroru. Pytanie tylko czy mieli wolę polityczną?

mi

Data: 2011-01-15 21:03:26
Autor: Marek Czaplicki
Dom bez klamek
mi pisze na pl.soc.polityka, w dniu sobota, 15 stycznia 2011 20:58 :
Trzeba też przypomnieć, że czekiści tego samego chowu zamordowali, co
jest _faktem_ historycznym a nie domniemaniem, wielu niewygodnych dla
nich ludzi jak Lew Trocki czy Stefan Bandera.
nalezy też wtym miejscu przypomnieć, że ludzie latali na Księzyc co jest
faktem historycznym, a nie domniemaniem. i może tam należy szukać dowodów
na sztuczność zarówno mgły jak i nacisków na lądowanie w warunkach zupełnie
na to nie odpowiadających?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-15 21:14:15
Autor: mi
Dom bez klamek
On 15.01.2011 21:03, Marek Czaplicki wrote:
[...]

Ja pierdolę, co za kretyni. Domagają się dowodów, że czekiści mogli tego dokonać... a potem porównują do UFO albo latania na księżyc.

Agentura z Czerskiej ma młodych i żarliwych wyznawców.

mi

Data: 2011-01-15 21:23:20
Autor: Marek Czaplicki
Dom bez klamek
mi pisze na pl.soc.polityka, w dniu sobota, 15 stycznia 2011 21:14 :
[...]

dlaczego zabraniasz niektórym popuszczania wodzy fantazji w kontekście
generowania "dowodów". czyżby wstępowała w Ciebie natura cenzora? :-)
przeciez ja tylko chcę pomóc ludziom w poszukiwaniu dróg do
osiągania "własciwych odpowiedzi".
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-15 20:27:45
Autor: obserwator
Dom bez klamek
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

wodze fantazji to sobie popuszczaj, ale u siebie w domu, a nie na publicznej
grupie, jesli nie chcesz aby cie za twoje kretynskie, klamliwe prosowieckie
brednie, ktos zjebal.

Te twoje fantazje ktore tu uskuteczniasz, to ewidentna prokremlowska
dezinformacja. Ponial, czy szukasz guza?

Data: 2011-01-15 21:32:22
Autor: Marek Czaplicki
Dom bez klamek
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu sobota, 15 stycznia 2011 21:27 :
[...]

ja przecież siedze sobie teraz u siebie w domu i czytam co kabel niesie. a
niesie bardzo wiele. dowody na sztuczność tego i owego. mam wobec tego
pytanie. czym różni się lot w mgle powstałej w sposób naturalny od lotu w
mgle powstalej w sposób sztuczny? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-15 20:40:57
Autor: obserwator
Dom bez klamek
[...]

to siedz i sluchaj dalej, moze ci powiedza:))

Data: 2011-01-15 21:42:56
Autor: Marek Czaplicki
Dom bez klamek
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu sobota, 15 stycznia 2011 21:40 :
[...]

w tym miejscu łyk piwa nie zaszkodzi. poniał???
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-15 21:14:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Dom bez klamek

:

[...]

Z tym księżycem to jesteś pewny?
Są ludzie, którzy twierdzą, że była to mistyfikacja.

Data: 2011-01-15 21:20:40
Autor: Marek Czaplicki
Dom bez klamek
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka, w dniu sobota, 15 stycznia 2011
21:14 :

[...]

oczywiście przecież są na to dowody, ze ludzie polecieli na Ksiezyc jak i
dowody na to, że cały program Apollo został wygenerowany w Hollywood.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-15 21:00:14
Autor: dK
Dom bez klamek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d31f8c4$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tekst śmieszny, ośmieszający i słusznie  Pana Mecenasa, gdyby jedno ale.....
ten gość uzyskał wyższe wyskształcenie prawnicze!!!! Jak chory musi być system, że ten ktoś był w stanie to osiągnąć?!
?!  Jaka jest weryfikacja na uczelniach? Mecenas Rogalski to pewnie czubek góry lodowej. O "kompetencji" prawników mogą śiwadczyć nie tylko tego typu wypowiedzi, ale kuriozalne  wyroki sądów niekoniecznie w stosunku do osób zaangażowanych politycznie (!!) Przecież ci ludzie w pewnych okolicznosciach są panami życia i pieniędzy innych!

dK

Data: 2011-01-15 21:12:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Dom bez klamek

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d31fcd7$0$2499$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Och, pan mecenas jest szczególnego typu "aparatem". Trochę poszukałem informacji o tym typie i po przeczytaniu stwierdziłem, że nie chciałbym mieć z nim nic do czynienia.

Data: 2011-01-15 20:23:42
Autor: obserwator
Dom bez klamek
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Och, pan mecenas jest szczególnego typu "aparatem". Trochę poszukałem informacji o tym typie i po przeczytaniu stwierdziłem, że nie chciałbym mieć z nim nic do czynienia.

bo za ucziwy i nie da sie skorumpowac?:)))

Data: 2011-01-15 21:39:09
Autor: Kontroler Ruchu
Dom bez klamek

[...]

Tych oszołomów trzeba pozamykać do psychiatryka!

Dom bez klamek