Dom śląski groźne psy biegające l uzem

Data: 2015-11-25 00:53:56
Autor: Titus Atomicus
Dom śląski groźne psy biegające l uzem
In article <n2c7mo$5f1$1@node2.news.atman.pl>,
 Remigiusz Zukowski <rolandDWADZIESCIAPIEC@gmail.com> wrote:

w czwartek 12-go listopada spotkała mnie z dziewczyną niemiła przygoda, szliśmy nocą w kierunku Domu Śląskiego i na kilkaset metrów od niego w naszym kierunku wybiegły dwa duże szczekające psy, za jednym z nich ciągnął się (urwany?) łańcuch. Psy były bez kagańca, duże czarne i bynajmniej nie miały pokojowego nastawienia. Krążyły wokół nas, szczekały i po około 15 minutach wrócły do schroniska. My nie mieliśmy już ochoty próbować przejść obok schroniska i zawróciliśmy.
Hm, a nie probowaliscie sie z nimi zaprzyjaznic?
To z reguly dziala...
--
TA

Data: 2015-11-25 08:05:46
Autor: bans
Dom śląski groĹşne psy biegające luQ1|C7Ś
W dniu 2015-11-25 o 00:53, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Hm, a nie probowaliscie sie z nimi zaprzyjaznic?
To z reguly dziala...

W takim przypadku metoda ma działać "na pewno" a nie "z reguły".

--
bans

Data: 2015-11-27 19:02:18
Autor: Titus Atomicus
In article <n33mk8$q2n$1@node2.news.atman.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

> To z reguly dziala...

W takim przypadku metoda ma działać "na pewno" a nie "z reguły".

Doswiadczenie to nie matematyka.
--
TA

Data: 2015-11-30 07:45:09
Autor: bans
W dniu 2015-11-27 o 19:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Doswiadczenie to nie matematyka.

No to powiem wprost: twój pomysł jest głupi.

--
bans

Data: 2015-12-01 17:22:45
Autor: Titus Atomicus
In article <n3gr9m$34i$1@node1.news.atman.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2015-11-27 o 19:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Doswiadczenie to nie matematyka.

No to powiem wprost: twój pomysł jest głupi.

Udowodnij, zamiast sie przezywac.

Z mojego doswiadczenia taki sposob postepowania z psami zwykle dziala.
Nie zadzialalo chyba raz, gdy bylem na rowerze, bieglo za mna kilkanascie pieskow, no ale wtedy nie mialem jakos czasu i ochoty na zaprzyjaznianie sie z nimi...
--
TA

Data: 2015-12-01 09:54:16
Autor: Marek
Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> [...]

Nie zadzialalo chyba raz, gdy bylem na rowerze, bieglo za mna kilkanascie pieskow, no ale wtedy nie mialem jakos czasu i ochoty na zaprzyjaznianie sie z nimi...

Może one biegły za Tobą właśnie po to, by się zaprzyjaźnić? Nie sprawdziłeś - nie wiesz, ilu ewentualnych kumpli straciłeś.
Pytam retorycznie. Z KF i tak nie słychać.
Ale chętnie przeczytałbym na tej grupie fachową instrukcję zaprzyjaźniania się z psami, ze szczególnym uwzględnieniem psów użytkowych, których własciciele uważaja skłonność do zaprzyjaźniania się z byle kim za cechę niepożądaną. Wystarczy mi patent skuteczny w dziewięćiu na dziesięć przypadków.

--
Marek

Data: 2015-12-01 20:48:09
Autor: Zbynek Ltd.
Marek napisał(a) :
Ale chętnie przeczytałbym na tej grupie fachową instrukcję zaprzyjaźniania się z psami,

Przecież parę wpisów wyżej pisałeś:
"Człek obyty z psami w górach raczej nie przejmuje się szczekaniem"

ze szczególnym uwzględnieniem psów użytkowych, których własciciele uważaja skłonność do zaprzyjaźniania się z byle kim za cechę niepożądaną.

Właśnie.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-12-02 08:38:16
Autor: Marek
W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 20:47:44 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

Przecież parę wpisów wyżej pisałeś:
"Człek obyty z psami w górach raczej nie przejmuje się szczekaniem"

Jednak wolę przyjaźń od obojętności :).

--
Marek

Data: 2015-11-30 09:02:15
Autor: Olin
Dom śląski groźne psy biegające l uzem
Dnia Fri, 27 Nov 2015 19:02:18 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

W takim przypadku metoda ma działać "na pewno" a nie "z reguły".

Doswiadczenie to nie matematyka.

Nie chcę się czepiać, ale rachunek prawdopodobieństwa, mimo wszystko, jest
działem matematyki.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-12-01 17:24:24
Autor: Titus Atomicus
Dom śląski groźne psy biegające l uzem

napisał(a):

Nie chcę się czepiać, ale rachunek prawdopodobieństwa, mimo wszystko, jest
działem matematyki.
Ale co to ma wspolnego ze sprawa, ktora omawiamy?
Trudno dla tkiej sytuacji zbudowac model matematyczny...
--
TA

Data: 2015-12-02 09:00:30
Autor: Olin
Dom śląski groźne psy biegające l uzem
Dnia Tue, 01 Dec 2015 17:24:24 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Trudno dla tkiej sytuacji zbudowac model matematyczny...

Dało się dla klimatu, to pewnie da się dla psów pasterskich.
Kilka zmiennych do uwzględnienia mogę zapodać od ręki: rasa psa, czas od
ostatniego karmienia, liczebność stada, trunkowość juhasa.

Data: 2015-12-02 09:06:46
Autor: Zbynek Ltd.
napisał(a):

Trudno dla tkiej sytuacji zbudowac model matematyczny...

Dało się dla klimatu, to pewnie da się dla psów pasterskich.
Kilka zmiennych do uwzględnienia mogę zapodać od ręki: rasa psa,

I tu system polegnie, jak na obliczaniu klimatu - zbyt wiele zmiennych. Wszak to są psy wielorasowe.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-12-02 09:12:20
Autor: Olin
Dnia Wed, 02 Dec 2015 09:06:46 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

I tu system polegnie, jak na obliczaniu klimatu - zbyt wiele zmiennych. Wszak to są psy wielorasowe.

Nie obiecywałem trafnych prognoz, ale zawsze można organizować
międzynarodowe konferencje poświęcone tematowi. Łowcy diet będą usatysfakcjonowani.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."

Data: 2015-12-02 09:20:35
Autor: Henek Dąbrowski
W dniu 02.12.2015 o 09:12, Olin pisze:

Nie obiecywałem trafnych prognoz, ale zawsze można organizować
międzynarodowe konferencje poświęcone tematowi.
Łowcy diet będą usatysfakcjonowani.

Czy mógłbym zostać ekspertem ?
Posiadam w lodĂłwce kilka parĂłwek i puszek piwa ...

Pzdr Henek

Data: 2015-12-02 09:26:49
Autor: Zbynek Ltd.
Henek Dąbrowski napisał(a) :
[...]

Posiadam w lodówce kilka parówek i puszek piwa ...

Parówki to rozumiem - hot dog, ale piwa nie robi się z psów. Może niektóre popularne gatunki co najwyżej z sików konia.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-12-02 10:06:39
Autor: bans
W dniu 2015-12-02 o 09:26, Zbynek Ltd. pisze:

Parówki to rozumiem - hot dog, ale piwa nie robi się z psów.

Ale było kiedyś piwo Dog in the Fog, nada się?

--
bans

Data: 2015-12-02 15:09:51
Autor: Zbynek Ltd.
bans napisał(a) :
W dniu 2015-12-02 o 09:26, Zbynek Ltd. pisze:

Parówki to rozumiem - hot dog, ale piwa nie robi się z psów.

Ale było kiedyś piwo Dog in the Fog, nada się?

Ależ oczywiście:-)
Przypominam sobie, że było. Może nawet nadal jest w dobrych pubach. Nie piłem.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-12-02 10:19:00
Autor: Olin
Dnia Wed, 2 Dec 2015 09:20:35 +0100, Henek Dąbrowski napisał(a):

Czy mógłbym zostać ekspertem ?
Posiadam w lodĂłwce kilka parĂłwek i puszek piwa ...

Naturalnie, należy skontaktować się telefonicznie lub emiliowo:
http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/poselb6?OpenAgent&220

Data: 2015-12-02 21:17:26
Autor: j
On 02.12.2015 09:20, Henek Dąbrowski wrote:

Czy mógłbym zostać ekspertem ?
Posiadam w lodĂłwce kilka parĂłwek i puszek piwa ...

Pzdr Henek

Pamiętaj, musisz wziąć pod uwagę że pies nie robi "fiiuuu bździuuuuuu" tylko "wrrrr" i "hau". Nie jestem pewien czy model oparty na parówkach się sprawdzi!?

pzdr

Data: 2015-12-02 22:39:44
Autor: Zbynek Ltd.
j napisał(a) :
[...]

Sprawdzi, sprawdzi. Good dog is hot dog.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-12-02 22:54:43
Autor: Henek Dąbrowski
W dniu 02.12.2015 o 21:17, j pisze:

Pamiętaj, musisz wziąć pod uwagę że pies nie robi "fiiuuu bździuuuuuu"
tylko "wrrrr" i "hau". Nie jestem pewien czy model oparty na parĂłwkach
się sprawdzi!?

Eksperymenty prowadzone na moim psie wykazały że piwo sprawdza się średnio, natomiast parówki są rewelacyjne. Gdy tylko zobaczy że mam ją w rękach od razu jest na ścieżce i kursie, potem następuje fiuuu bziiiu i nie ma ani psa ani parówki ...

Pzdr Henek

Data: 2015-12-03 20:48:44
Autor: j
Dom śląski groĹşne psy biegające luQ1|C7Ś
On 02.12.2015 22:54, Henek Dąbrowski wrote:
nie ma ani psa ani parĂłwki ...

Pzdr Henek

A co z brzozą?

Data: 2015-12-03 22:54:26
Autor: Henek Dąbrowski
Dom śląski groĹşne psy biegające luQ1|C7Ś
W dniu 03.12.2015 o 20:48, j pisze:

A co z brzozą?

jak to pies pod brzozą ...

Pzdr Henek

Data: 2015-12-04 09:05:55
Autor: Olin
Dnia Wed, 2 Dec 2015 22:54:43 +0100, Henek Dąbrowski napisał(a):

Eksperymenty prowadzone na moim psie wykazały że piwo sprawdza się średnio, natomiast parówki są rewelacyjne. Gdy tylko zobaczy że mam ją w rękach od razu jest na ścieżce i kursie,

Czasy teraz takie, że nawet psy przechodzą na wegetarianizm.

Data: 2015-12-02 09:49:14
Autor: stefan
W dniu 2015-12-02 o 09:12, Olin pisze:
[...]

mam referat: Kolor podniebienia u ras psów wielorasowych na stopień agresji przeciwturystycznej.
kiedy i gdzie?
pozdr
Stefan
PS.Mam parĂłwki! w prawdziwym baranim jelicie!

Data: 2015-12-02 10:20:25
Autor: Olin
Dnia Wed, 2 Dec 2015 09:49:14 +0100, stefan napisał(a):

mam referat: Kolor podniebienia u ras psów wielorasowych na stopień agresji przeciwturystycznej.

Napisz streszczenie, zwane popularnie "abstraktem", a potem wyślij je na
BerdyczĂłw.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
do gniazdka.

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-12-02 15:45:45
Autor: stefan
W dniu 2015-12-02 o 10:20, Olin pisze:
[...]

Nie muszę. Organizatorki zaprosiły mnie na dzisiejszą sesję do Rio z udziałem dwóch pań Jamniczek a w piątek do Raju - zapowiadana pani Border Colie.... :)
pozdr
Stefan

Dom śląski groźne psy biegające l uzem