Dom u Kazi - Szczawnica pokoje gościnne [reklama]?

Data: 2010-04-13 08:36:30
Autor: noclegi
Dom u Kazi - Szczawnica pokoje gościnne [reklama]?
Byłem przez tydzień w Szczawnicy,
na kwaterze prywatnej, u państwa Nowickich.
http://www.dom-ukazi.pl
Wjechałem na palenicę wyciągiem krzesełkowym (czynny teraz co 30 min)
i poszedłem szczytami aż do Wąwozu Homolne i do Białej Wody.
Było po prostu wspaniale, trafiłem na bezchmurne niebo i piękne
słońce.
Szedłem granicą ze Słowacją, wróciłem po zmroku.
Widoki na Tatry i Szczawnicę z góry przepiękne.
W okolicach Białej Wody, nie widać z góry żadnych domów.
Kompletna cisza, dzika przyroda, czasem zaśpiewa jakiś ptak.
Tylko góry i góry i góry ...

polecam
Andrzej
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.dom-ukazi.pl

Data: 2010-04-13 19:20:52
Autor: H.M.
Dnia 13-04-2010 o 18:36:30 <noclegi@dom-ukazi.pl> napisał(a):

Byłem przez tydzień w Szczawnicy,

noclegi@dom-ukazi.pl

byś se przynajmniej maila zmienił, bo głupio to wygląda...

Data: 2010-04-13 21:15:32
Autor: Jawi
W dniu 2010-04-13 18:20, H.M. pisze:
Dnia 13-04-2010 o 18:36:30 <noclegi@dom-ukazi.pl> napisał(a):

Byłem przez tydzień w Szczawnicy,

noclegi@dom-ukazi.pl

byś se przynajmniej maila zmienił, bo głupio to wygląda...
jak brak mu klientów, którzy poleciliby kwaterę to sam to musi sobie robić. To o czymś świadczy. A że robi to nieumiejętnie to dodatkowo komplikuje sprawę:) Mnie osobiście zniechęca strasznie takie potwierdzanie nieprawdy. Liczyć tylko na to, że usługi świadczy lepiej niż jak dał tu świadectwo.

Data: 2010-04-14 07:37:45
Autor: Grzegorz
Dom u Kazi - Szczawnica pokoje gościnne [ reklama]?
Hello Jawi !:

[...]

Robi to dobrze - w googlach link do tej stronki się zaraz pojawi. Ale powinien dodać trochę tagów, byłoby bardziej skuteczne :-D !

A co do rzetelności ... turysta swój rozum ma, też potrafi się ofercie przyjrzeć. A jak faktycznie będzie nieciekawa, to obsmaruje - i tak to powinno działać.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-04-14 02:32:15
Autor: serak
On 13 Kwi, 17:36, nocl...@dom-ukazi.pl wrote:
[...]

Zdecydowanie odradzam! Nieciekawe miejsce. Nie było dzikiej przyrody,
był hałas, a ptak to faktycznie zaśpiewał, ale  rzadko.

Data: 2010-04-14 14:29:37
Autor: Andrzej
On 14 Kwi, 11:32, serak <se...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Zdecydowanie odradzam! Nieciekawe miejsce. Nie było dzikiej przyrody,
był hałas, a ptak to faktycznie zaśpiewał, ale  rzadko.

Ale ja z Piły jestem.
Ten Dom u Kazi nie jest mój.
To nie jest żadna moja rodzina.
Nie wziąłem od nich żadnych pieniędzy.
Było mi tam fajnie, do galerii włożyłem zdjęcia.
W domu było trochę gości, nie liczyłem.
Polecam wszystkim Szczawnicę i Dom u Kazi.
http://www.dom-ukazi.pl

pozdrawiam
Andrzej

Data: 2010-04-15 00:01:38
Autor: serak
[...]

Andrzej- Ukryj cytowany tekst -
 W porządku. Ja pisze o swoich odczuciach. Nie polecam. Jest tam syf.

Data: 2010-04-15 02:28:32
Autor: management
On 15 Kwi, 09:01, serak <se...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> pozdrawiam
> Andrzej- Ukryj cytowany tekst -

 W porządku. Ja pisze o swoich odczuciach. Nie polecam. Jest tam syf.

A kiedy tam byłeś ?

Data: 2010-04-15 05:56:43
Autor: serak
Dom u Kazi - Szczawnica pokoje gościnne [reklam a]?
A kiedy tam byłeś ?

Próbuję Ci wytłumaczyć łopatologicznie, że Twoja spamerska informacja,
w tym miejscu , na grupie pl.rec.gory jest tyle samo warta co moja.
Czyli nic. Im prędzej to zrozumiesz, tym predzej przestaniesz się
kompromitować. Polecam dwie rzeczy (do wyboru). Powiedzieć "sorry i
zamilknąć" lub ewent.dużo prostszą "zamilknąć".

Data: 2010-04-16 13:55:21
Autor: t56
Dom u Kazi - Szczawnica pokoje gościnne [reklam a]?
Też tam byłem i bardzo się zawiodłem, generalnie oferta nie warta
uwagi. Omijajcie z daleka spamera.

Data: 2010-04-17 08:44:26
Autor: solar
W dniu 2010-04-14 23:29, Andrzej pisze:

[...]

Takie teksty są żenujące i raczej odstręczające.
Szukam właśnie miejsca w Szczawnicy, dodałem ten link do ulubionych, ale z adnotacją, żeby omijać...

"W ogóle teologia jest nauką niedorzeczną, a jej dogmaty są albo śmieszne, albo podejrzane."
                                       Giordano Bruno

Data: 2010-04-17 18:16:24
Autor: Titus Atomicus
In article <hqblbs$km4$1@news.onet.pl>, solar <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote:

> [...]

Szukam właśnie miejsca w Szczawnicy, dodałem ten link do ulubionych, ale z adnotacją, żeby omijać...

E, ty dodales do nielubianych, a nie ulubionych.
Dziwna ten polska jezyk.

TA

Dom u Kazi - Szczawnica pokoje gościnne [reklama]?