Dom vs mieszkanie w bloku

Data: 2011-02-02 11:13:42
Autor: Ikselka
Dom vs mieszkanie w bloku
Dnia Wed, 2 Feb 2011 09:41:26 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

Dom vs mieszkanie w bloku. Gdzie się lepiej mieszka?

W domu. //na początek burzliwego sporu

Data: 2011-02-02 12:08:52
Autor: Panslavista
Dom vs mieszkanie w bloku

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:4scxqotmcbw$.1umzptv8ha7l2.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 2 Feb 2011 09:41:26 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

Dom vs mieszkanie w bloku. Gdzie się lepiej mieszka?

W domu. //na początek burzliwego sporu

I to najlepiej jak do najbliższej chałupy jest minimum 5 km w linii prostej.

Data: 2011-02-02 12:11:39
Autor: robercik-us
Dom vs mieszkanie w bloku
Użytkownik Panslavista napisał:
I to najlepiej jak do najbliższej chałupy jest minimum 5 km w linii prostej.

No pewnie...
Przynajmniej pierdnąć sobie głośniej można bez przeszkód :-DDD

Data: 2011-02-02 12:33:05
Autor: Ikselka
Dom vs mieszkanie w bloku
Dnia Wed, 02 Feb 2011 12:11:39 +0100, robercik-us napisał(a):

Użytkownik Panslavista napisał:
I to najlepiej jak do najbliższej chałupy jest minimum 5 km w linii prostej.

No pewnie...
Przynajmniej pierdnąć sobie głośniej można bez przeszkód :-DDD

Już tylko to możesz?
:-)

Data: 2011-02-02 12:37:13
Autor: robercik-us
Dom vs mieszkanie w bloku
Użytkownik Ikselka napisał:
Już tylko to możesz?
:-)

Oj...
nie tylko :-p

Data: 2011-02-02 05:42:15
Autor: Adam
Dom vs mieszkanie w bloku
On 2 Lut, 12:37, robercik-us <roberci...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik Ikselka napisał:

> Już tylko to możesz?
> :-)

Oj...
nie tylko :-p

Mozna jeszcze glosno bekac :)
pozdr.

--
Adam

Data: 2011-02-02 15:11:20
Autor: Ikselka
Dom vs mieszkanie w bloku
Dnia Wed, 2 Feb 2011 05:42:15 -0800 (PST), Adam napisał(a):

[...]

Pytanie w sam raz do idio-turnieju TV prowadzonego przez idio-prezentera
(wiemy, jakiego turnieju i przez kogo prowadzonego):
"Co robimy głośno?"
:-D

Data: 2011-02-02 12:32:39
Autor: Ikselka
Dom vs mieszkanie w bloku
Dnia Wed, 2 Feb 2011 12:08:52 +0100, Panslavista napisał(a):

[...]

Niby tak, ale nie w każdym aspekcie jest to najlepsze :-)

Data: 2011-02-02 12:37:53
Autor: Jan Werbinski
Dom vs mieszkanie w bloku
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d493b53$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Troszkę przesadziłeś. W takim przypadku będziesz miał chatę ogołoconą raz w tygodniu przez miejscowych.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-02 12:31:46
Autor: kogutek
Dom vs mieszkanie w bloku
Jan Werbinski <ja&#65533;@tralala.bez.maj.la> napisał(a):

> I to najlepiej jak do najbliższej chałupy jest minimum 5 km w linii > prostej.

Troszkę przesadziłeś. W takim przypadku będziesz miał chatę ogołoconą raz w tygodniu przez miejscowych.

Jak 2,5 kilometra to dwa razy w tygodniu, mniej noszenia. Za nie pójście dwa
razy pod rząd na sumę pies do wymiany na żywego. Boskie wrażenia dzieci z 3
kilometrowych wycieczek przy - 12 w poszukiwaniu gimbusa. Ale za to
odśnieżanie od 5:15 do 6:45 60 metrów wyjazdu do drogi gratis. Wrzoda na mózgu
wielkości malej pomarańczy trzeba mieć żeby dom za miastem posiadać. I krety
wszędzie krety, żeby chociaż zupę na nich się dalo ugotować. Ale skurwiele
takie twarde że każdą maszynkę do mielenia mięsa od razu wykończą. Robactwa
tyle że nawet w delirce jest mniej. W bloku warto żyć zeby chociaż raz w
czasie komentowania zachowania sąsiada polegajacego na tym ze się spierdolił
ze schodów. Usłyszeć, ze i tak szedł na dół. --

Data: 2011-02-02 13:40:52
Autor: Ikselka
Dom vs mieszkanie w bloku
Dnia Wed, 2 Feb 2011 12:31:46 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

[...]

No, mam. Dom za miastem i wrzoda :-) I odśnieżam 200 metrów, nie marne 60.
I dzieci, wychowane we własnym lesie, z psami nie znającymi zamknięcia, a
już teraz dorosłe, w Wawce przebywajac tęsknią za domkiem i śniegiem,
psami, sosnami i za mną - z tym moim wrzodem, oczywiście :-)

[...]

I słyszeć w rurach, jakie są pory i rodzaje wypróżnień sąsiadów z góry, a w
wentylacji - o co tym razem się oni kłócą.
:-/

Data: 2011-02-02 13:01:31
Autor: kogutek
Dom vs mieszkanie w bloku
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

I słyszeć w rurach, jakie są pory i rodzaje wypróżnień sąsiadów z góry, a w
wentylacji - o co tym razem się oni kłócą.
kogo dzisiaj zakapujesz?

Data: 2011-02-02 14:14:59
Autor: Ikselka
Dom vs mieszkanie w bloku
Dnia Wed, 2 Feb 2011 13:01:31 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

[...]

No własnie nikogo - w domu słyszę tylko, jak w rurach leci to, co spuszcza
MŚK, albo vice versa. A kłótni u nas wcale nie słychać 3-)

Data: 2011-02-02 17:58:44
Autor: Jan Werbinski
Dom vs mieszkanie w bloku
Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iibirh$p5p$1inews.gazeta.pl...
> [...]

czasie komentowania zachowania sąsiada polegajacego na tym ze się spierdolił
ze schodów. Usłyszeć, ze i tak szedł na dół.

Dramatyzujesz.
Odśnieżanie dla mnie to przyjemność i ruch na świeżym powietrzu z rana. Ja to lubię.
Gimbusy jeżdżą już wszędzie. Krety załatwia kot. Niestety kot nie załatwi szczurów w blokach w mieście.

Data: 2011-02-02 13:32:50
Autor: Ikselka
Dom vs mieszkanie w bloku
Dnia Wed, 2 Feb 2011 12:37:53 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

[...]

Tych z szałasów i nor w obrębie 5 km?
;-PPP

Data: 2011-02-03 10:25:18
Autor: Marek Dyjor
Dom vs mieszkanie w bloku
Ikselka wrote:
[...]

kuzyni werblińskiego koczujący na działkach  :)

Data: 2011-02-02 13:57:31
Autor: Slawek Kotynski
Dom vs mieszkanie w bloku
Panslavista wrote:
[...]

5km to przesada, przy w miarę normalnych sąsiadach wystarczy 200 metrów.
Jakoś nie mam zacięcia do czysczenia rynien, naprawiania dachu,
odśnieżania chodników, użerania się z wywożącymi śmieci,
stania w korkach po dwie godziny dziennie,
więc chatka, z której jak wyciągnę rękę za okno, już jestem
w kuchni u sąsiada, by mi takich upierdliwości nie zrekompensowała.

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka

Dom vs mieszkanie w bloku