Dom współmałżonka a umowa z dostawcą energii elektrycznej

Data: 2017-08-21 12:23:57
Autor: Lisciasty
Dom współmałżonka a umowa z dostawcą energii elektrycznej
Może to prosty temat, ale nie mogę sam wykminić.
Czy będąc we wspólnocie majątkowej z żoną, która ma swój dom,
mogę wziąć na siebie umowę na dostawę energii do tego domu?
Żeby było ciężej, nie jestem tam póki co zameldowany.

L.

Data: 2017-08-21 22:36:21
Autor: Animka
Dom współmałżonka a umowa z dostawQ1|AÇ8ó—§z¸"‰é^’Úňs9Ţ
W dniu 2017-08-21 o 21:23, Lisciasty pisze:
[...]

Raczej nie możesz, ale zadzwoń do dostawcy energii i zapytaj.

--
animka

Data: 2017-08-21 23:21:28
Autor: ąćęłńóśźż
Dom współmałżonka a umowa z dostawcą energii elektrycznej
Oczywiście.

-- -- -

Data: 2017-08-22 00:02:15
Autor: nadir
[...]

Zameldowanie nie ma nic do rzeczy, najwyżej będziesz potrzebował od żony jakiegoś glejtu w postaci poświadczenia lub zgody.

Data: 2017-08-21 23:17:11
Autor: Lisciasty
Dom współmałżonka a umowa z dostawcą energi i elektrycznej
Dzięki :>

L.

Data: 2017-08-22 10:36:59
Autor: ąćęłńóśźż
Dom współmałżonka a umowa z dostawcą energii elektrycznej
Może i gdzieś w leguraminach zakładów energetycznych jest wymaganie "tytułu prawnego" - możecie z żoną spisać np. umowę użyczenia części lokalu/domu mieszkalnego, na cel mieszkaniowy (czy inny, kwestia późniejszej taryfy i faktur).
Ciekawe to są sytuacje, gdy właściciel nieruchomości nie chce, aby lokator mieszkał ;-)

Data: 2017-08-22 05:30:26
Autor: Lisciasty
W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 10:37:15 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
[...]

No właśnie chcę uniknąć problemu, bo w chałupie małżonka zacznie DG
(co prawda na jednym komputerze, ale zawsze to DG), a że jest do tego
jeszcze prosument z fotowoltaiką, to chciałbym mieć to "na sobie"
żeby potem nie było mieszania z działalnością. A działalność się
podepnie jakoś osobno, albo będzie kradła prąd z chałupy ;)

Ciekawe to są sytuacje, gdy właściciel nieruchomości nie chce, aby lokator mieszkał ;-)

Póki co jeszcze chce :]

L.

Dom współmałżonka a umowa z dostawcą energii elektrycznej