Dom za 1$

Data: 2010-12-08 07:15:29
Autor: Jan Werbinski
Dom za 1$
Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomo¶ci zawsze id± w górę"
Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:
http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-house-sells-aft_n_119862.html

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-12-07 23:11:42
Autor: Lisciasty
Dom za 1$
On 8 Gru, 07:15, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
Motto dla niewolnik w z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomo ci zawsze id w
g r "
Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-house-sells-aft_n_...

Zachowujesz się jak pismak gazety albo onetu :>

Po pierwsze ten domek i jego okolica nie s± raczej zachęcaj±ce:

http://www.zillow.com/blog/the-remains-of-the-1-detroit-house/2008/08/14/

Po drugie ta rudera jest zadłużona:

http://tinyurl.com/38ca8w2

(w szczególno¶ci : Meanwhile, the new owner will owe $3,900 in
property taxes in 2009 on her dollar purchase unless she challenges
the tax assessment.)

Rudera z dykty w dzielnicy pełnej meneli, za jedynie 3900 dolków, leć
kupuj pewnie w okolicy jest wiele podobnych okazji :]

Pzdr.
L.

Data: 2010-12-08 08:20:03
Autor: Jan Werbinski
Dom za 1$
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomo¶ci news:06fd5316-37be-4a97-8fc4-14cc8698238732g2000yqz.googlegroups.com...

Po pierwsze. W razie kryzysu okolica wielu osiedli w Polsce też nie będzie zachęcaj±ca.
Po drugie większo¶ć nieruchomo¶ci kupowanych w ostatnich latach jest zadłużonych.

Data: 2010-12-08 07:43:05
Autor: Michal Tyrala
Dom za 1$
On Wed, 8 Dec 2010 08:20:03 +0100, Jan Werbinski wrote:
 Po drugie większo¶ć nieruchomo¶ci kupowanych w ostatnich latach jest  zadłużonych.

Takie ,,okazje'' mozesz tez znalezc w Polsce. Tj. dzialka na zadupiu, z
rudera do wyburzenia we wlasnym zakresie.

PS. Ile juz tych zlotych interesow zrobiles? (dzika budowa szalasu na
ogrodkach dzialkowych, czy tez nabywanie dzialek z rudera na koncu
Wszechswiata?) :)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2010-12-08 00:31:24
Autor: BK
Dom za 1$
On 8 Gru, 08:43, Michal Tyrala <wie...@bdm.com.pl> wrote:
> [...]

PS. Ile juz tych zlotych interesow zrobiles? (dzika budowa szalasu na
ogrodkach dzialkowych, czy tez nabywanie dzialek z rudera na koncu

Nie wiem gdzie mieszka ale biorac pod uwage ile "patentow" na tanie
mieszkanie tutaj sprzedaje to zakladam, ze mieszka z rodzicami :)

Data: 2010-12-08 10:15:25
Autor: Kiernoz
Dom za 1$
W dniu 2010-12-08 09:31, BK pisze:
[...]

Ja tez jestem zadłuzony po uszy i żaden JW nie będzie mi tu siał fermentu, że nieruchomości mogą tanieć.

ZresztÄ… jesli nawet, to tylko chwilowe spadki...
A poza tym gdzie USA równać się do naszej gospodarki.

Pozdr
Omnes Gentes Plaudite Manibus

Data: 2010-12-08 02:03:04
Autor: BK
Dom za 1$
On 8 Gru, 10:15, Kiernoz <prrrt_WYTN...@gmail.com> wrote:

> Nie wiem gdzie mieszka ale biorac pod uwage ile "patentow" na tanie
> mieszkanie tutaj sprzedaje to zakladam, ze mieszka z rodzicami :)

Ja tez jestem zadłuzony po uszy i żaden JW nie będzie mi tu siał
fermentu, że nieruchomo¶ci mog± tanieć.

"Tez"? :) Skad wiesz, ze ja jestem?

Nie chodzi o sianie fermentu.

Jasne nieruchomosci moga taniec. Nasza waluta moze spasc na leb na
szyje. Stopy procentowe moga rosnac. Gospodarka moze pasc.

To sa realne ryzyka, ktorych dorosly czlowiek zastanawiajacy sie nad
kredytem hipotecznym powinien byc w pelni swiadom. Jak ktos decyduje
sie na pewna "gre" spekulacyjna w postaci kredytu na 100% wartosci
nieruchomosci w CHF czy EURO to ryzykuje bardzo duzo - i bardzo duzo
moze stracic.

Kredyt jest narzedziem jak kazde inne i trzeba umiec z niego poprawnie
korzystac, wowczas moze on przyniesc spore korzysci, przy mniejszym
ryzyku.

Bez sensu jest natomiast taka skrajna polaryzacja pogladow i
przedstawianie tylko dwoch opcji:
1. Kredyt na 40-50 lat na 100% z ogromna rata i ryzykiem bankructwa
2. Mieszkanie katem w nielegalnej szopie na ogrodku dzialkowym lub "na
dzikow" w namiocie w miejskim parku

To jest jakas dziecinna paranoja widzenie swiata w barwach czarno-
bialych i podporzadkowanie wszystkiego swiatopogladowi, ze sa tylko te
dwa wyjscia.

Ludzi powinno sie uswiadamiac jak madrze pracowac, madrze zarabiac,
madrze wydawac i ew. bardzo bardzo madrze sie zadluzac zeby mieszac w
swoim legalnym pewnym i w 100% wlasnym domu.

Czemu dobremu ma sluzyc pokazywanie tylko dwoch drog - nielegalne
mieszkanie na dzialce albo kredyt na 50lat, co skonczy sie bankructwem?

Data: 2010-12-08 08:31:27
Autor: Panslavista
Dom za 1$

"Jan Werbinski" <ja¶@tralala.bez.maj.la> wrote in message news:4cff31b2$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
[...]

"Nie przeno¶cie nam Izraela do Polski..."

Data: 2010-12-08 14:42:06
Autor: Marek
Dom za 1$
On Dec 8, 8:31 am, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
> [...]

> Po drugie wi kszo nieruchomo ci kupowanych w ostatnich latach jest
> zad u onych.

"Nie przeno cie nam Izraela do Polski...

....i kibuców do PGR-ów...

Data: 2010-12-08 08:11:28
Autor: Panslavista
Dom za 1$

"Jan Werbinski" <ja¶@tralala.bez.maj.la> wrote in message news:4cff228f$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomo¶ci zawsze id± w górę"
Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:
http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-house-sells-aft_n_119862.html

Rozsypuj±ca się nora zamieszkana przez termity i grzechotniki, obci±żona służebno¶ciami i długiem hipotecznym.

Data: 2010-12-08 08:18:31
Autor: Jan Werbinski
Dom za 1$
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cff2fa4$0$20991$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Sytuacja w jakiej będ± mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

Data: 2010-12-08 08:09:17
Autor: Michal Tyrala
Dom za 1$
On Wed, 8 Dec 2010 08:18:31 +0100, Jan Werbinski wrote:
> Rozsypuj±ca się nora zamieszkana przez termity i grzechotniki, obci±żona > służebno¶ciami i długiem hipotecznym.

 Sytuacja w jakiej będ± mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

O, coraz zabawniej. Czym się rozni stan techniczny mieszkania kupionego
na kredyt, od stanu technicznego mieszkania kupionego ze srodkow wlasnych? :D
Dla uproszczenia pominmy takie okazje za $1($4000) :-)

Data: 2010-12-08 11:51:10
Autor: Jan Werbinski
Dom za 1$
Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnifuf9d.dv5.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

na kredyt, od stanu technicznego mieszkania kupionego ze srodkow wlasnych? :D
Dla uproszczenia pominmy takie okazje za $1($4000) :-)

Aby dyskutować najpierw powiniene¶ umieć odróżniać cał± sytuację, od jej wycinka jakim jest stan techniczny.

Data: 2010-12-09 10:59:45
Autor: Michal Tyrala
Dom za 1$
On Wed, 8 Dec 2010 11:51:10 +0100, Jan Werbinski wrote:
 Aby dyskutować najpierw powiniene¶ umieć odróżniać cał± sytuację, od jej  wycinka jakim jest stan techniczny.

Jasne. Przepraszam.

Rzucisz foty jak juz się wprowadzisz? :D

PS. Mial się Pan Ekspert pochwalic sukcesami w ,,nieruchomosciach
alternatywnych'' i nic?

Data: 2010-12-09 11:12:54
Autor: mvoicem
Dom za 1$
(08.12.2010 11:51), Jan Werbinski wrote:
Aby dyskutować najpierw powinieneś umieć odróżniać całą sytuację, od jej
wycinka jakim jest stan techniczny.

Ale to głównie stan techniczny jest przyczyną "okazyjnej" ceny.

Jeżeli będę miał mieszkanie z lokatorami, hipoteką obciążoną kredytem i
dożywociem dla babci, to też może będzie kosztować złotówkę. I być może
też będzie długo czekać na nabywcę.

p. m.

Data: 2010-12-08 08:59:57
Autor: Robson
Dom za 1$
Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

Znacznie lepsza, u nas nie ma grzechotnikow.... ;)

Data: 2010-12-10 16:19:25
Autor: Jagna W.
Dom za 1$
"Jan Werbinski" <ja¶@tralala.bez.maj.la> napisał

Sytuacja w jakiej będ± mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

JW

Data: 2010-12-10 17:08:35
Autor: Dawid
Dom za 1$
W dniu 2010-12-10 16:19, Jagna W. pisze:
"Jan Werbinski" <ja¶@tralala.bez.maj.la> napisał

Sytuacja w jakiej będ± mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

A tobie żal dupe ¶ciska,bo musisz starego obsługiwać?

Data: 2010-12-13 09:07:52
Autor: shaman
Dom za 1$
W dniu 2010-12-10 17:08, Dawid pisze:
[...]

LOL - nie skumałe¶ metafory - czyli nie ogl±dasz TV - co się chwali :)
tutaj wyja¶nienie:
http://www.youtube.com/watch?v=Wc2bdEKSbic&feature=related

PZDR
Shaman

Data: 2010-12-10 23:52:16
Autor: Jan Werbinski
Dom za 1$
Użytkownik "Jagna W." <wilcza_jagoda@antyonet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:idtghl$gvg$1news.mm.pl...
"Jan Werbinski" <ja¶@tralala.bez.maj.la> napisał

Sytuacja w jakiej będ± mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

Zawsze lubiłem kucharzenie i jedzenie. Sprawia mi to po prostu przyjemno¶ć. I zupełnie nie rozumiem Twojej "ironii".

Data: 2010-12-08 09:33:32
Autor: Andrzej Lawa
Dom za 1$
W dniu 08.12.2010 07:15, Jan Werbinski pisze:
Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze
idÄ… w gĂłrÄ™"
Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:
http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-house-sells-aft_n_119862.html

Tak, mieszkaj sobie w domku z zaległym podatkiem, wyprutymi instalacjami
i w takiej okolicy, ĹĽe nawet elewacjÄ™ z tego domu zerwali i ukradli.

Idealny domek dla ciebie.

Data: 2010-12-08 11:52:46
Autor: Czesuaw P.
Dom za 1$
Użytkownik "Jan Werbinski" <ja¶@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomo¶ci news:4cff228f$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomo¶ci zawsze id± w górę"
Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:
http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-house-sells-aft_n_119862.html

Jan, co wejdę na tę grupę, to widzę twoje posty, w których epatujesz nas "domami":
a to polecasz mieszkanie w przyczepie kempingowej z kanistrem pełni±cym rolę natrysku, a to lepianka z desek, a to szopa, a to samowola budowlano-zamieszkana, teraz jakie¶ inne guano.

Powiedz, czy jako zwolennik tanich "twoich domów" mieszkasz w takowym lub planujesz zamieszkać?

Prze¶miewasz się ze wszystkich, którzy wzięli kredyt na dwucyfrow± liczbę lat - czy sam kupiles może kemping za 20tys. i w nim mieszkasz zmieniaj±c jedynie kanał do którego zlewasz ekskrementy?

Jaki jest cel tych postów, je¶li Ty - orędownik taniego domu sam w takowym nie mieszkasz? Powiedz proszę, ile kosztowało twoje mieszkanie? 1 dolara? Bo je¶li nie to po co to wszystko?

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

Żadam ochrony BOR!

Data: 2010-12-08 04:39:54
Autor: Adam Szendzielorz
Dom za 1$
On 8 Gru, 11:52, "Czesuaw P." <czech...@op.pl> wrote:

Jaki jest cel tych post w, je li Ty - or downik taniego domu sam w takowym
nie mieszkasz? Powiedz prosz , ile kosztowa o twoje mieszkanie? 1 dolara? Bo
je li nie to po co to wszystko?

On, o ile dobrze go rozumiem, wcale nie zabrania bogatemu mieszkac w
duzym i bogatym domu - jest tylko fanatycznym przeciwnikiem kredytow.
Wedlug niego lepiej mieszkac w takiej ruderze kupionej za gotowke, niz
w ladnym domu z hipoteka.

Pewnie, ze lepiej nie miec hipoteki. Ale jak ma sie zdolnosc kredytowa
i perspektywy na jej bezproblemowa splate - dla mnie - oczywiscie
lepszy dom z hipoteka :)
pozdr.

--
Adam Sz.

Data: 2010-12-08 13:05:00
Autor: Michal Tyrala
Dom za 1$
On Wed, 8 Dec 2010 04:39:54 -0800 (PST), Adam Szendzielorz wrote:
 On, o ile dobrze go rozumiem, wcale nie zabrania bogatemu mieszkac w
 duzym i bogatym domu - jest tylko fanatycznym przeciwnikiem kredytow.

Stawiam flaszke, ze mu nikt takowego dac nie chcial i trzeba dalej
kiblowac w pokoiku na pietrze u rodzicow ;)

 Wedlug niego lepiej mieszkac w takiej ruderze kupionej za gotowke, niz
 w ladnym domu z hipoteka.

No nie do konca...

Ja zawodnika mam wysoko wypunkowanego w scorefile'u, wiec nie sledze jego wszystkich genialnych pomyslow mieszkaniowych; znam dwa:

1. budowanie się na dziko w ogrodkach dzialkowych. Sorry, ale jak kto
nie ma poltorej stowy na male mieszkanie, to za co postawi ten domek na
ogrodkach?

2. domek za dolara, czyt $4k. W tym nie da się mieszkac. Ta oferta to
jest do kupienia dzialka, z kosztem wyburzenia tego czegos. Jak kto nie
ma na budowe domu na pustej dzialce, to tym bardziej nie ma na budowe
tego samego domu na dzialce, na ktorej cos obecnie stoi.

Owszem, jak kto wzial kredyt na 110% wartosci nieruchomosci, gdy CHF byl
po 2zl, na lat kilkadziesiat, to obecnie jest w (malej[1]) d*. Ale
proponowane wyskoki s± jeszcze mniej m±dre.

[1] jesli się nie przewalutuje na PLN teraz, to boli na dzis. Byc moze
wcale nie wyjdzie się na takim interesie najgorzej, w koncu od min CHF
minely ile? dwa lata? to gdzie tam 30-40....

pozdrawiam,

Data: 2010-12-10 09:41:12
Autor: shaman
Dom za 1$
W dniu 2010-12-08 13:39, Adam Szendzielorz pisze:
[...]

Niestety perspektywy to jedynie pobożne życzenia. Analitycy już pokazali co potrafią. Z dnia na dzień robili "korekty perpsektyw" i ciągle czuli się fachowcami. To tak jakby budowlaniec wymurował kikiemu szczyty do wysokości kominów i nie czuł się niczemu winien twierdząc, że dotychczas były wszelkie przesłanki aby tak właśnie murować, a od jutra będzie murował do wysokości krokwii -20cm, bo nastąpiły zmiany na rynku. :)

Niestety ale tak to właśnie jest w perspektywami.

PZDR
Shaman

Data: 2010-12-08 20:13:48
Autor: M
Dom za 1$
W dniu 2010-12-08 11:52, Czesuaw P. pisze:

Jaki jest cel tych postów, je¶li Ty - orędownik taniego domu sam w

trollowanie. Werbiński to troll.

M.

Data: 2010-12-08 19:07:51
Autor: Sławomir Szyszło
Dom za 1$
Dnia Wed, 8 Dec 2010 07:15:29 +0100, "Jan Werbinski" <ja¶@tralala.bez.maj.la>
wklepał(-a):

Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomo¶ci zawsze id± w górę"
Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:
http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-house-sells-aft_n_119862.html

Poczytaj trochę o obecnym stanie Detroit, to zrozumiesz dlaczego wła¶ciciel tego
domu jest tak zdesperowany.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2010-12-08 20:12:45
Autor: M
Dom za 1$
W dniu 2010-12-08 07:15, Jan Werbinski pisze:
[...]

To prawie dokładnie tyle, co kosztował najstarszy brytyjski bank inwestycyjny - 1funta. Nawet znalazł się na niego kupiec. Bank nazywał się Barrings Bank.

Tylko czego dowodzą te przykłady? Że inwestycje w akcje banków są chybione?

M.

Data: 2010-12-10 09:34:20
Autor: shaman
Dom za 1$
W dniu 2010-12-08 20:12, M pisze:
[...]

siÄ™ Barrings Bank.

Tylko czego dowodzą te przykłady? Że inwestycje w akcje banków są chybione?

MoĹĽe tego, ĹĽe nie ma na Ĺ›wiecie rzeczy staĹ‚ych..  stÄ…d wiara, ĹĽe przez 30lat hipoteka dobrze zabezpieczy kredyt jest ca najmniej naiwnoĹ›ciÄ…. OczywiĹ›cie moĹĽe tak być, ale trzeba mieć Ĺ›wiadomość, ĹĽe moĹĽe teĹĽ być zupeĹ‚nie inaczej.

PZDR
Shaman

Data: 2010-12-10 09:31:18
Autor: shaman
Dom za 1$
[...]

walczysz z wiatrakami..
spróbuj pijanemu wyperswadować, że jest pijany :)

PZDR
Shaman

Data: 2010-12-12 09:13:33
Autor: Ghost
Dom za 1$

Użytkownik "shaman" <shaman@poczta.wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości news:idso6e$gud$2news.telbank.pl...
[...]

Ale wiesz na kogo wychodzisz nabierajac sie na taki cienki trolling?

Werbinski walczy o wpis w wikipedii w miejscu buzdygana.

Data: 2010-12-13 00:17:14
Autor: witrak()
Dom za 1$
Ghost wrote:

Ale wiesz na kogo wychodzisz nabierajac sie na taki cienki trolling?

Werbinski walczy o wpis w wikipedii w miejscu buzdygana.

!  :-)))

witrak()

Data: 2010-12-13 12:53:42
Autor: shaman
Dom za 1$
W dniu 2010-12-12 09:13, Ghost pisze:

[...]

Mnie nie obchodzi dlaczego imć Werbiński głosi swoje poglądy :) Obojętne mi czy ma z tego kasę czy tylko satysfakcję i czy będzie miał wpis obok buzdygana czy nie.

Po prostu uważam, że generalnie prawdą jest, że branie kredytu na 30 lat z założeniem, że na pewno nic się złego w tym czasie nie stanie, jest naiwnością. I jeśli ktoś uważa że szklanka jest w połowie pusta (czyli że brak mu wrodzonego optymizmu) to ma prawo mieszkać w szopie, oszczędzać, inwestować itd.
I tylko tyle.. a niektórzy grupowicze starają mu się to na siłę wybić z głowy i nakazać swój tok rozumowania w myśl którego, lepiej wziąć kredyt i mieszkać wygodnie niż nie mieć kredytu i gnieść się w norze. Sęk w tym, że dla jednego pojęcie "wygoda" wiąże się z szeroką kanapą a dla drugiego, ze świadomością, że nie ma na głowie hipoteki.

Niech sobie każdy robi jak mu pasuje i tak naprawdę dopiero za 30 lat okaże się kto lepiej na tym wyszedł.

BTW: Tylko ten crosspost mnie wq..wia...@!#!@!!!

PZDR
Shaman

Data: 2010-12-13 20:24:24
Autor: Jagna W.
Dom za 1$

Użytkownik "shaman" <shaman@poczta.wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości news:ie515d$a0$1news.telbank.pl...

Niech sobie kaĹĽdy robi jak mu pasuje

Otóż właśnie - to po kija był ten post pana Werbińskiego? :)

JW

Dom za 1$