Dom za 1$

Data: 2010-12-08 08:11:28
Autor: Panslavista
Dom za 1$

"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message news:4cff228f$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze idą w górę"
Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:
http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-house-sells-aft_n_119862.html

Rozsypująca się nora zamieszkana przez termity i grzechotniki, obciążona służebnościami i długiem hipotecznym.

Data: 2010-12-08 08:18:31
Autor: Jan Werbinski
Dom za 1$
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cff2fa4$0$20991$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-12-08 08:09:17
Autor: Michal Tyrala
Dom za 1$
On Wed, 8 Dec 2010 08:18:31 +0100, Jan Werbinski wrote:
> Rozsypująca się nora zamieszkana przez termity i grzechotniki, obciążona > służebnościami i długiem hipotecznym.

 Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

O, coraz zabawniej. Czym się rozni stan techniczny mieszkania kupionego
na kredyt, od stanu technicznego mieszkania kupionego ze srodkow wlasnych? :D
Dla uproszczenia pominmy takie okazje za $1($4000) :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2010-12-08 11:51:10
Autor: Jan Werbinski
Dom za 1$
Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomości news:slrnifuf9d.dv5.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

na kredyt, od stanu technicznego mieszkania kupionego ze srodkow wlasnych? :D
Dla uproszczenia pominmy takie okazje za $1($4000) :-)

Aby dyskutować najpierw powinieneś umieć odróżniać całą sytuację, od jej wycinka jakim jest stan techniczny.

Data: 2010-12-09 10:59:45
Autor: Michal Tyrala
Dom za 1$
On Wed, 8 Dec 2010 11:51:10 +0100, Jan Werbinski wrote:
 Aby dyskutować najpierw powinieneś umieć odróżniać całą sytuację, od jej  wycinka jakim jest stan techniczny.

Jasne. Przepraszam.

Rzucisz foty jak juz się wprowadzisz? :D

PS. Mial się Pan Ekspert pochwalic sukcesami w ,,nieruchomosciach
alternatywnych'' i nic?

Data: 2010-12-09 11:12:54
Autor: mvoicem
Dom za 1$
(08.12.2010 11:51), Jan Werbinski wrote:
Aby dyskutować najpierw powinieneś umieć odróżniać całą sytuację, od jej
wycinka jakim jest stan techniczny.

Ale to głównie stan techniczny jest przyczyną "okazyjnej" ceny.

Jeżeli będę miał mieszkanie z lokatorami, hipoteką obciążoną kredytem i
dożywociem dla babci, to też może będzie kosztować złotówkę. I być może
też będzie długo czekać na nabywcę.

p. m.

Data: 2010-12-08 08:59:57
Autor: Robson
Dom za 1$
Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

Znacznie lepsza, u nas nie ma grzechotnikow.... ;)

Data: 2010-12-10 16:19:25
Autor: Jagna W.
Dom za 1$
"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

JW

Data: 2010-12-10 17:08:35
Autor: Dawid
Dom za 1$
W dniu 2010-12-10 16:19, Jagna W. pisze:
"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

A tobie żal dupe ściska,bo musisz starego obsługiwać?

Data: 2010-12-13 09:07:52
Autor: shaman
Dom za 1$
W dniu 2010-12-10 17:08, Dawid pisze:
[...]

LOL - nie skumałeś metafory - czyli nie oglądasz TV - co się chwali :)
tutaj wyjaśnienie:
http://www.youtube.com/watch?v=Wc2bdEKSbic&feature=related

PZDR
Shaman

Data: 2010-12-10 23:52:16
Autor: Jan Werbinski
Dom za 1$
Użytkownik "Jagna W." <wilcza_jagoda@antyonet.eu> napisał w wiadomości news:idtghl$gvg$1news.mm.pl...
"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

Zawsze lubiłem kucharzenie i jedzenie. Sprawia mi to po prostu przyjemność. I zupełnie nie rozumiem Twojej "ironii".