Dom za 1$

Data: 2010-12-07 23:11:42
Autor: Lisciasty
Dom za 1$
On 8 Gru, 07:15, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
Motto dla niewolnik w z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomo ci zawsze id w
g r "
Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-house-sells-aft_n_...

Zachowujesz się jak pismak gazety albo onetu :>

Po pierwsze ten domek i jego okolica nie są raczej zachęcające:

http://www.zillow.com/blog/the-remains-of-the-1-detroit-house/2008/08/14/

Po drugie ta rudera jest zadłużona:

http://tinyurl.com/38ca8w2

(w szczególności : Meanwhile, the new owner will owe $3,900 in
property taxes in 2009 on her dollar purchase unless she challenges
the tax assessment.)

Rudera z dykty w dzielnicy pełnej meneli, za jedynie 3900 dolków, leć
kupuj pewnie w okolicy jest wiele podobnych okazji :]

Pzdr.
L.

Data: 2010-12-08 08:20:03
Autor: Jan Werbinski
Dom za 1$
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:06fd5316-37be-4a97-8fc4-14cc8698238732g2000yqz.googlegroups.com...

Po pierwsze. W razie kryzysu okolica wielu osiedli w Polsce też nie będzie zachęcająca.
Po drugie większość nieruchomości kupowanych w ostatnich latach jest zadłużonych.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-12-08 07:43:05
Autor: Michal Tyrala
Dom za 1$
On Wed, 8 Dec 2010 08:20:03 +0100, Jan Werbinski wrote:
 Po drugie większość nieruchomości kupowanych w ostatnich latach jest  zadłużonych.

Takie ,,okazje'' mozesz tez znalezc w Polsce. Tj. dzialka na zadupiu, z
rudera do wyburzenia we wlasnym zakresie.

PS. Ile juz tych zlotych interesow zrobiles? (dzika budowa szalasu na
ogrodkach dzialkowych, czy tez nabywanie dzialek z rudera na koncu
Wszechswiata?) :)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2010-12-08 00:31:24
Autor: BK
Dom za 1$
On 8 Gru, 08:43, Michal Tyrala <wie...@bdm.com.pl> wrote:
> [...]

PS. Ile juz tych zlotych interesow zrobiles? (dzika budowa szalasu na
ogrodkach dzialkowych, czy tez nabywanie dzialek z rudera na koncu

Nie wiem gdzie mieszka ale biorac pod uwage ile "patentow" na tanie
mieszkanie tutaj sprzedaje to zakladam, ze mieszka z rodzicami :)

Data: 2010-12-08 10:15:25
Autor: Kiernoz
Dom za 1$
W dniu 2010-12-08 09:31, BK pisze:
[...]

Ja tez jestem zadłuzony po uszy i żaden JW nie będzie mi tu siał fermentu, że nieruchomości mogą tanieć.

Zresztą jesli nawet, to tylko chwilowe spadki...
A poza tym gdzie USA równać się do naszej gospodarki.

Pozdr
Omnes Gentes Plaudite Manibus

Data: 2010-12-08 02:03:04
Autor: BK
Dom za 1$
On 8 Gru, 10:15, Kiernoz <prrrt_WYTN...@gmail.com> wrote:

> [...]
> mieszkanie tutaj sprzedaje to zakladam, ze mieszka z rodzicami :)

Ja tez jestem zadłuzony po uszy i żaden JW nie będzie mi tu siał

"Tez"? :) Skad wiesz, ze ja jestem?

Nie chodzi o sianie fermentu.

Jasne nieruchomosci moga taniec. Nasza waluta moze spasc na leb na
szyje. Stopy procentowe moga rosnac. Gospodarka moze pasc.

To sa realne ryzyka, ktorych dorosly czlowiek zastanawiajacy sie nad
kredytem hipotecznym powinien byc w pelni swiadom. Jak ktos decyduje
sie na pewna "gre" spekulacyjna w postaci kredytu na 100% wartosci
nieruchomosci w CHF czy EURO to ryzykuje bardzo duzo - i bardzo duzo
moze stracic.

Kredyt jest narzedziem jak kazde inne i trzeba umiec z niego poprawnie
korzystac, wowczas moze on przyniesc spore korzysci, przy mniejszym
ryzyku.

Bez sensu jest natomiast taka skrajna polaryzacja pogladow i
przedstawianie tylko dwoch opcji:
1. Kredyt na 40-50 lat na 100% z ogromna rata i ryzykiem bankructwa
2. Mieszkanie katem w nielegalnej szopie na ogrodku dzialkowym lub "na
dzikow" w namiocie w miejskim parku

To jest jakas dziecinna paranoja widzenie swiata w barwach czarno-
bialych i podporzadkowanie wszystkiego swiatopogladowi, ze sa tylko te
dwa wyjscia.

Ludzi powinno sie uswiadamiac jak madrze pracowac, madrze zarabiac,
madrze wydawac i ew. bardzo bardzo madrze sie zadluzac zeby mieszac w
swoim legalnym pewnym i w 100% wlasnym domu.

Czemu dobremu ma sluzyc pokazywanie tylko dwoch drog - nielegalne
mieszkanie na dzialce albo kredyt na 50lat, co skonczy sie bankructwem?

Data: 2010-12-08 08:31:27
Autor: Panslavista
Dom za 1$

"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message news:4cff31b2$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
[...]

"Nie przenoście nam Izraela do Polski..."

Data: 2010-12-08 14:42:06
Autor: Marek
Dom za 1$
On Dec 8, 8:31 am, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote in message

> U ytkownik "Lisciasty" <liscia...@post.pl> napisa w wiadomo ci

> Po pierwsze. W razie kryzysu okolica wielu osiedli w Polsce te nie b dzie
> zach caj ca.
> Po drugie wi kszo nieruchomo ci kupowanych w ostatnich latach jest
> zad u onych.

"Nie przeno cie nam Izraela do Polski...

....i kibuców do PGR-ów...

Dom za 1$