Dom za 20 000 zł

Data: 2010-09-20 10:43:50
Autor: slaweks
Dom za 20 000 zł
On 20 Wrz, 18:17, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:
Ktoś mówił że się nie da za pobudować za 100 000 zł?

Dom za 20-40 000 zł blisko miejsca pracy, w dobrej lokalizacji nad jeziorem,
w górach itp.

Dla mnie to szopa na narzędzia ale jak wstawić tam łóżko,
wiadro i miednicę to będzie też sypialnia, wc i łazienka. ;-)

Data: 2010-09-20 19:46:50
Autor: Ikselka
Dom za 20 000 zł
Dnia Mon, 20 Sep 2010 10:43:50 -0700 (PDT), slaweks napisał(a):

[...]

Dobrze, że powiedziałeś to przede mną :-)

Data: 2010-09-20 20:02:30
Autor: M
Dom za 20 000 zł
W dniu 2010-09-20 19:43, slaweks pisze:
[...]

Chyba raczej stylowa przyczepa kempingowa.

M.

Data: 2010-09-21 01:59:38
Autor: Jan Werbiński
Dom za 20 000 zł
Użytkownik "slaweks" <slaweks@seznam.cz> napisał w wiadomości news:cb4468aa-bd31-4509-8020-9d1b3ca8962cj2g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Tam jest łóżko na piętrze. Prysznic, wc też jest.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-21 10:01:23
Autor: marko1a
Dom za 20 000 zł
[...]

To tak jak w blokach "Apartament 30m2 w luksusowej dzielnicy sprzedam" :))))

Marek

Dom za 20 000 zł