Dom za 20 000 zł

Data: 2010-09-20 11:56:15
Autor: s_13
Dom za 20 000 zł
http://rowdykittens.com/2010/07/living-large-a-look-inside-the-tiny-h...http://www.youtube.com/watch?v=SbRvsWuWNUM&feature=player_embeddedhttp://www.toxel.com/inspiration/2010/08/08/tiny-house-by-jay-shafer/

ciekawe, czy da się to legalnie ciągnąć za samochodem, jakaś
rejestracja, przeglądy...?

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-09-20 21:05:14
Autor: adi
Dom za 20 000 zł

ciekawe, czy da się to legalnie ciągnąć za samochodem, jakaś
rejestracja, przeglądy...?

nie wystarczą odebrane instalacje wewnątrz domu koniecznie z podpisem kominiarza :)

Data: 2010-09-21 08:49:31
Autor: Andrzej Lawa
Dom za 20 000 zł
W dniu 20.09.2010 20:56, s_13 pisze:

ciekawe, czy da się to legalnie ciągnąć za samochodem, jakaś
rejestracja, przeglądy...?

Jak każdą inną przyczepę - jeśli spełnia warunki techniczne.

Data: 2010-09-21 00:33:48
Autor: s_13
Dom za 20 000 zł
> ciekawe, czy da się to legalnie ciągnąć za samochodem, jakaś
> rejestracja, przeglądy...?

Jak każdą inną przyczepę - jeśli spełnia warunki techniczne.

to chyba nie w polsce, próbowałem zarejestrować starą wyrejestrowaną
kiedyś przyczepkę kempingową, oczywiście odremontowaną i trochę
przebudowaną, nie da się :-), tzn. teoretycznie tak, jako budowaną od
nowa przyczepkę SAM, ale te homologacje i ekspertyzy, to dużo zachodu,
papierków i kasy kosztują...
w anglii np. przychodzi pan inspektor z książka pod pacha, ogląda,
mierzy, sprawdza w książce paragrafy i odhacza czy się wszystko
zgadza, 15 minut i dostajesz kwit do rejestracji... nawet samochód wg
własnego pomysłu możesz zrobić...

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-09-21 10:49:05
Autor: Jan Werbiński
Dom za 20 000 zł
Użytkownik "s_13" <s_13@interia.pl> napisał w wiadomości news:a4557c26-33d3-47ff-8c68-9fa2c8a5580ek11g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

przebudowaną, nie da się :-), tzn. teoretycznie tak, jako budowaną od
nowa przyczepkę SAM, ale te homologacje i ekspertyzy, to dużo zachodu,
-- -

Od dawna jachty, samoloty i szybowce rejestruje się w RFN albo Szwecji. Widać przyczepki też lepiej za granicą.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-21 12:44:07
Autor: Andrzej Lawa
Dom za 20 000 zł
W dniu 21.09.2010 09:33, s_13 pisze:
[...]

IMHO wystarczy jak kupisz homologowane "podwozie", czyli zwykłą towarową
przyczepę - a sam zrobisz lekkie nadwozie nieprzekraczające
dopuszczalnego ładunku.

Data: 2010-09-26 14:12:47
Autor: Papa 5murpfs
Dom za 20 000 zł
Órzytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
[...]

ale ceny takich gotowych przyczep zaczynają się chyba od 20tyś:O)

Data: 2010-09-26 16:15:48
Autor: Jan Werbiński
Dom za 20 000 zł
żytkownik "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl> napisał w wiadomości news:i7ndhr$ldt$3news.onet.pl...
ale ceny takich gotowych przyczep zaczynają się chyba od 20tyś:O)

Paczpan, a samochód na chodzie to za 5 tys można zakupić.

Data: 2010-09-26 20:20:39
Autor: Papa 5murpfs
Dom za 20 000 zł
Órzytkownik "Jan Werbiński" napisał:
ale ceny takich gotowych przyczep zaczynają się chyba od 20tyś:O)

Paczpan, a samochód na chodzie to za 5 tys można zakupić.

no to zrup pan na jego podwoziu taką chatke:O)

Data: 2010-09-26 23:38:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dom za 20 000 zł

"Papa 5murpfs" i7o5an$qci$4@news.onet.pl

Paczpan, a samochód na chodzie to za 5 tys można zakupić.

no to zrup pan na jego podwoziu taką chatke:O)

Na Tarpanie, PolonezieTrucku... ;)

-=-

A mnie kurna się marzy chata taka

  -- > http://www.gowinnebago.com/products/2011/access_access_premier/