Dom za 20 000 zł

Data: 2010-09-21 02:17:21
Autor: Panslavista
Dom za 20 000 zł
"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4c97892a$0$22801$65785112news.neostrada.pl...

Sam myślałem o czymś takim, ale w stylu góralskiego szałasu składanego z płyt  mocowanych na składanej konstrukcji rurowej. Oczywiście mając kasę można sobie zafundować wóz Drzymały, nawet bardzo nowoczesny:
http://www.winnebagoind.com/

    W naszym położeniu klimatycznym, nawet taki dom musi spełniać wiele wymogów - izolacja termiczna odpowiednia, usuwanie wilgoci - dla mnie domki kampingowe zawsze były stęchłe, odporność materiału na trudne warunki eksploatacji. W pokazywanych linkach facet mieszkał w domu udającym normalny dom np. stolik składany - ja wolałbym opuszczany z sufitu - jak jachtowy, wiele rzeczy u niego było zupełnie niepotrzebnych, ale quod libet...
    Gdy miałem 14 lat widział mi się domek na tratwie...

Dom za 20 000 zł