Dom z³y

Data: 2010-01-10 11:30:21
Autor: cyc
Dom z³y

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:hiakab$8di$1inews.gazeta.pl...
Pól godziny temu skoñczy³em ogl±danie tego filmu, bêd±cego "sentymentaln±
wycieczk±" w czasy prylu, a ¶ci¶lej prylu jaruzelsko- wroniego. Nie tego z
za³ganych wspominek bekonów, jadrysiów, cycków  i innych grupowych
komuchów
tylko tego prawdziwego, takiego jaki ja pamiêtam a¿ nadto dobrze. Prylu
zaludnionego ludzkim byd³em, pe³nego chamstwa,  z³odziejstwa i gorza³y.

W niezlym towarzystwie sie wychowywales . Zreszta to widac po Twoich postach
..
Zastanawia mnie tylko gdzie je znalazles ? . Spelniajacy wymienione przez
Ciebie kryteria  mogl tylko Twoj pijuacki dom bo ja tam ludzkiego bydla nie
widzialem , tak samo jak nie widzialem panoszacego sie zlodziejsta , ktore
choc istnialo , bylo tylko namiastka tego z czym dzisiaj sie spotykamy .
Jesli kiedys moglo zdarzyc sie , ze ktos ukradl , glowie dla jaj gruszke ze
straganu , to dzisiaj Twoi kumple kradna cale przedsiebiorstwa  .

Prylu
brudnego, biednego i zasyfionego, w którym rej wodzi³y zboukunione chamy,
sklepach kupiæ mo¿na by³o wielkie gówno a za foliowa torebkê po³amanych
papierosowych odpadków ludzie gotowi siê byli poni¿aæ, p³aszczyæ i
szmaciæ.
Prylu w którym nagminnie podw³adny donosi³ na prze³o¿onego i odwrotnie, a
ka¿da wy¿ej postawiona partyjna menda by³a bezkarna w swoich matactwach.
Jak sobie pomy¶le ¿e s± w Polsce ludzie têskni±cy za tym syfem to mi siê
w³os
je¿y na g³owie. Gor±co polecam, zw³aszcza tym wszystkim narzekaj±cym ze
"hoho,
za prylu to siê wspaniale filmy robi³o a teraz......". Film udowadnia ¿e
mo¿na, bez znanych aktorów i wielkich pieniêdzy zrobiæ zupe³nie przyzwoite
kino. Wystarczy tylko chcieæ- i umieæ. Podziwu godna zw³aszcza dba³o¶æ
autorów
o realia epoki, ja nie zauwa¿y³em niczego co by³oby z nimi sprzeczne
pocz±wszy
od telewizorów i samochodów  skoñczywszy na kubkach i butelkach.
J-23

Ale z Ciebie menda , taka typowa pisowska menda , ktora swoje , wynikajace z
chorobliwej , nadajacej sie do leczenia nienawisci usiluja nadac obraz stanu
jakoby rzeczywistego . Napisz faszystowski durniu jeszcze , ze PR-u a wiec w kraju , ktoremu Ty lub Twoi rodzice i dziadkowie sie wyslugiwali pracujac w nim , byl tak wredny , ze nawet internetu i satelitarnej TV w nim nie bylo a dopelnisz tym swoja pokrecona charakterystyke .
Z takiego gowna jakie Polska odziedziczyla po wojnie , Twoje ulubione kaczory wychodzilyby , gdyby rzadzily , oczywiscie ,  stulecia a i to w procesie naprawiania skutkow  wojny po owych stu latach byliby ledwie w polowie tego , co udalo sie zrobic za czasow tak znienawidzonego przez Ciebie  PRL-u . Gdyby oni wtedy po dziesiejszemu rzadzili to pewnie z polowa rodakow lazilbys po smietnikach zbierajac resztki z kaczego stolu a druga polowa bedac analfabetami pelnilaby przy kaczych stolach zaszczytne funkcje obgryzajacych rzucane im jak psom kosci a drugi z tych ostatnich zalapalby sie moze po znajomosci jako niepismienny parobek u roznej masci rydzykow ......pod warunmkiem , ze bylby mlody , ladny i ulegly .

cyc

Data: 2010-01-10 11:08:55
Autor: Hans Kloss
Dom z³y
cyc <ja@ja.pl> napisa³(a):
W niezlym towarzystwie sie wychowywales

A gdzie¶ siê ¶mieciu doczyta³ o "wychowywaniu" w¶ród cycoidów? Ja to pryloskie
cycoidalne byd³o ogl±da³em wtedy zawsze z bezpiecznej odleg³o¶ci, jak siê
k³êbi i ¿re miedzy sob± na podobieñstwo robactwa w padlinie.
A jak mi siê   zdarza (coraz rzadziej na szczê¶cie) spotkaæ taki cycoidalny
pryloski relikt TERAZ to sprawa jest prosta- plujê ¶mieciowi w pysk a jak siê
jeszcze stawia to dostaje plaskacza w ryj, rêk± w rêkawicy rzecz jasna coby
siê bydlakiem nie pobrudziæ.
J-23

Data: 2010-01-10 12:21:45
Autor: boukun
Dom z³y

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hiccg7$ob0$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisa³(a):

[...]

A teraz, jak ta najgorsza padlina, ¿re siê bydlak Hans sam ze sob±...

boukun

Data: 2010-01-10 15:28:56
Autor: cyc
Dom z³y

[...]

Jako sie rzeklo w chlewie chowany byles a nie w porzadnym , normalnym PRL-owskim domu , skoro tylko bydlo wokol siebie widziales !!.

cyc

Data: 2010-01-10 18:30:40
Autor: boukun
Dom z³y

[...]