Domena VIRTUAL.PL na sprzedaż

Data: 2011-03-01 06:20:17
Autor: koszykzdomenami.pl
Domena VIRTUAL.PL na sprzedaż
Domena VIRTUAL.PL na sprzedaż!!!

Tylko dla najpoważniejszych Inwestorów.

Domena dla wszelkiego rodzaju usług internetowych (np. usługi w
"chmurze", hosting, kolokacja /wynajmowanie serwerów/, domeny, serwisy
i portale, reklamę, parkowanie domen, gry sieciowe, blogi, wirtualne
rzeczywistości - typu Second Life) - ale nie tylko.

Virtual.pl jest w sieci od 1998 roku- to czyste cymelium i wielka
okazja.

Domena zarejestrowana w AfterMarket. Cesja domeny u aktualnego
rejestratora.

Kontakt:
http://koszykzdomenami.pl/

Data: 2011-03-01 17:02:33
Autor: Liwiusz
Domena VIRTUAL.PL na sprzedaż
W dniu 2011-03-01 15:20, koszykzdomenami.pl pisze:
Domena WIRTUAL.PL na sprzedaż!!!

Tylko dla najpoważniejszych Inwestorów.

Nie ma tu takich :)

Kontakt:
http://worekzdomenami.pl/

Może idź z tym na di.pl?

--
Liwiusz

Data: 2011-03-02 21:17:27
Autor: cv
Domena VIRTUAL.PL na sprzedaż
Witam

Ja jestem poważny, nigdy się nie uśmiecham.

Smutny

Data: 2011-03-12 16:54:45
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 1 Mar 2011 06:20:17 -0800 (PST), koszykzdomenami.pl napisał(a):

Virtual.pl jest w sieci od 1998 roku- to czyste cymelium i wielka
okazja.

Domena zarejestrowana w AfterMarket. Cesja domeny u aktualnego
rejestratora.

 1 000 000.00 PLN

 ROTFL. Ktoś się w główkę za mocno uderzył.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Domena VIRTUAL.PL na sprzedaż