[Allegro] Domena internetowa WESE.LA

Data: 2010-03-15 15:17:36
Autor: marqu79
[Allegro] Domena internetowa WESE.LA
Witam - wystawiłem na aukcji domenę internetową WESE.LA - więc może ktoś z was
obsługuje tego typu imprezy i będzie zainteresowany ponieważ WWW.WESE.LA - jest ciekawym i orginalnym adresem

http://www.allegro.pl/item956559181_niepowtarzalna_domena_wese_la_na_sluby_i_wesela.html

P.S. Domena w tej chwili nie działa! Ponieważ czeka na swojego nabywcę.

--
-- -
Pozdrawiam

Data: 2010-03-15 15:21:01
Autor: Pan Piskorz
[Allegro] Domena internetowa WESE.LA
jest ciekawym i orginalnym adresem

jakim?
P.

Data: 2010-03-15 22:25:51
Autor: Remiczor
[Allegro] Domena internetowa WESE.LA
jakim?

kolega chciał powiedzieć, że azjatyckim ;)

Data: 2010-03-17 08:07:33
Autor: Kokos

Użytkownik "marqu79" <marqu79@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hnlfn2$ipd$1inews.gazeta.pl...
[...]

www.slu.by

www.komun.ie

www.chrzci.ny

tez są wolne:)

Data: 2010-03-17 17:03:56
Autor: JA
On 2010-03-17 08:07:33 +0100, "Kokos" <kokos@kokos.com> said:

www.komun.ie

tez są wolne:)

www.komu.nie

też
:D
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2010-03-18 18:57:52
Autor: sbst
[Allegro] Domena internetowa WESE.LA