Domena internetowa a WNiP

Data: 2009-05-28 11:55:50
Autor: Tomek
Domena internetowa a WNiP
Czy przy kolejnym odnowieniu domeny mogę ją wciągnąć
do EST jako WNiP? Defacto co roku jest to inna WNiP,
więc obstawiam że tak, ale liczę na czepialstwo :)

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-28 20:05:50
Autor: Gotfryd Smolik news
Domena internetowa a WNiP
On Thu, 28 May 2009, Tomek wrote:

Czy przy kolejnym odnowieniu domeny mogę j± wci±gn±ć
do EST jako WNiP? Defacto co roku jest to inna WNiP,
więc obstawiam że tak, ale liczę na czepialstwo :)

  Kto¶ tu (albo na prawo) wykładał że domena, w szczególno¶ci
"kupiona u dostawcy", to jest klasyczna usługa pod nazw±
"abonament" a nie żaden WNiP.
  Przezornie dodam że mam inne zajęcia niż rozważanie tego
przypadku ;)

wKF: a jaka jest warto¶ć tego "odnowienia"?

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-28 21:53:45
Autor: Tomek
Domena internetowa a WNiP
Dnia 28-05-2009 o 20:05:50 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):

On Thu, 28 May 2009, Tomek wrote:

Czy przy kolejnym odnowieniu domeny mogę ją wciągnąć
do EST jako WNiP? Defacto co roku jest to inna WNiP,
więc obstawiam że tak, ale liczę na czepialstwo :)

"kupiona u dostawcy", to jest klasyczna usługa pod nazwą
"abonament" a nie ĹĽaden WNiP.
  Przezornie dodam ĹĽe mam inne zajÄ™cia niĹĽ rozwaĹĽanie tego
przypadku ;)

wKF: a jaka jest wartość tego "odnowienia"?

Nie pamiętam dokładnie, ale kilkadziesiąt złotych (na pewno <100).
Rozważam wciągnięcie domeny do WNiP w razie gdyby bardziej mi się
opłacało mieć przychód z art. 14 updof, a nie z art. 18.
A z tym abonamentem mnie "zatkałeś" - wychodzi na to że transfer
domeny to usługa przepisania abonamentu?

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-28 22:10:22
Autor: Gotfryd Smolik news
Domena internetowa a WNiP
On Thu, 28 May 2009, Tomek wrote:

Dnia 28-05-2009 o 20:05:50 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):

  Przezornie dodam że mam inne zajęcia niż rozważanie tego
przypadku ;)

[...]
A z tym abonamentem mnie "zatkałe¶" - wychodzi na to że transfer
domeny to usługa przepisania abonamentu?

http://www.edenet.pl/smiesznemp3/smiesznemp3-50.html

  :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-28 22:18:56
Autor: Michał
Domena internetowa a WNiP
Tomek pisze:
A z tym abonamentem mnie "zatkałeś" - wychodzi na to że transfer
domeny to usługa przepisania abonamentu?

Masz na myśli transfer czy cesję? To domena polska?

Jeśli to domena polska to rejestr jest prowadzony przez NASK. Transfer nie jest żadnym "przepisaniem" usługi. Strony umowy pozostają te same, zaś usługodawcą jest NASK. Przy transferze zmienia się tylko pośrednik zwany rejestratorem.

Jeśli to cesja domeny to zmienia się usługobiorca i ew. pośrednik.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl

Data: 2009-05-28 23:50:43
Autor: Tomek
Domena internetowa a WNiP
Dnia 28-05-2009 o 22:18:56 Michał <rot13.zvpuny@xbeqhyrjfxv.cy> napisał(a):

Tomek pisze:
[...]

Słuszna uwaga - chodziło mi o cesję.

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-06-04 17:53:51
Autor: Tomek
Domena internetowa a WNiP
Dnia 28-05-2009 o 11:55:50 Tomek <tomekziel@op.pl> napisał(a):

Czy przy kolejnym odnowieniu domeny mogę ją wciągnąć
do EST jako WNiP? Defacto co roku jest to inna WNiP,
więc obstawiam że tak, ale liczę na czepialstwo :)

A zakładając że domena to jednak WNiP (albo weźmy na tapetę nie domenę,
ale czasowÄ… licencjÄ™ na oprogramowanie) - to czy po roku
takie WNiP ulegnie automatycznej likwidacji i autowykresleniu
które będzie musiało być fizycznie zrealizowane przez interfejs białkowy
w mojej osobie?

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-06-05 09:34:32
Autor: Gotfryd Smolik news
Domena internetowa a WNiP
On Thu, 4 Jun 2009, Tomek wrote:

A zakładaj±c że domena to jednak WNiP (albo weĽmy na tapetę nie domenę,
ale czasow± licencję na oprogramowanie) - to czy po roku
takie WNiP ulegnie automatycznej likwidacji i autowykresleniu
które będzie musiało być fizycznie zrealizowane przez interfejs białkowy
w mojej osobie?

*Zakładaj±c* (co do czego mam w±tpliwo¶ci), to IMVHO - oczywi¶cie.
  Przyczyna wykre¶lenia: wyga¶nięcie.

pzdr, Gotfryd

Domena internetowa a WNiP