Domeny.pl

Data: 2009-07-17 08:29:34
Autor: SzalonyKapelusznik
Domeny.pl
Tak sobie czytam co na ich temat wypisuja w necie i znalazlem
regulamin promocji "Nadeszła domenomania III". W punkcie 7 jest
napisane tak:
Przeniesienie do innego usługodawcy domen zarejestrowanych w ramach
promocji
"Nadeszła domenomania III" lub rezygnacja z utrzymania tych domen,
przed ich odnowieniem
na kolejny rok, zobowiązuje Uczestnika do wpłaty na konto Organizatora
promocji
różnicy pomiędzy ceną standardową określoną w cenniku, a promocyjną
ceną za
pierwszy rok, za którą Uczestnik promocji nabył domenę. Uczestnik
promocji zobowiązuje
się nie podejmować żadnych działań, uniemożliwiających spełnienie
powyższego warunku.

I teraz pytanie. W jakim terminie trzeba zrezgynowac z uslugi jesli
sam regulamin jej nie zawiera? Ten sam dzien w ktorym sie umowe
zawarlo? Czyli zawierajac 28 maja 2008 trzeba zrezygnowac 28 maja 2009
czy tez po tym terminie czyli 29 maja skoro regulamin za rezygnaacje
przed odnowieniem umowy nalicza kary.

No i oczywisice kiedy trzeba dostarczyc pismo o rezygnacji jesli
regulamin jej nie zawiera.

I o co chodzi w ostatnim zdaniu?

Data: 2009-07-17 17:45:12
Autor: Michał
Domeny.pl
SzalonyKapelusznik pisze:
No i oczywisice kiedy trzeba dostarczyc pismo o rezygnacji jesli
regulamin jej nie zawiera.

Zwróć uwagę, że zerwanie umowy, rezygnacja z dalszego utrzymywania domeny _przed_ wygaśnięciem i rezygnacja z dalszego utrzymywania domeny _po_ wygaśnięciu nie są tożsame.

Oświadczenie o rezygnacji z dalszego utrzymywania po wygaśnięciu domeny możesz przekazać przed jej wygaśnięciem.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl/

Data: 2009-07-17 08:49:20
Autor: SzalonyKapelusznik
Domeny.pl
On 17 Lip, 17:45, Michał <rot13.zvp...@xbeqhyrjfxv.cy> wrote:
SzalonyKapelusznik pisze:

> [...]

Oświadczenie o rezygnacji z dalszego utrzymywania po wygaśnięciu domeny
możesz przekazać przed jej wygaśnięciem.

No tak tylko tam jest napisane "...rezygnacja z utrzymania tych domen,
przed ich odnowieniem na kolejny rok...".

Czyli rezygnuje z utrzymania domen (za co placi sie z gory) przed
odnowieniem (czyli przed rozpoczeciem swiadczenia uslugi) jest wedlug
nich obarczona kara.

btw. Nie moge nigdzie znalezc ich "umowy lojalnosciowej" na ktora sie
podobno klienci zgadzali. A w samym regulaminie ktory am tez o niej
slowa nie ma.

Data: 2009-07-17 17:55:38
Autor: Michał
Domeny.pl
SzalonyKapelusznik pisze:
No tak tylko tam jest napisane "...rezygnacja z utrzymania tych domen,
przed ich odnowieniem na kolejny rok...".

Zgadza się. Więc nie składaj rezygnacji z utrzymania lecz rezygnację z odnowienia.

Dla pewności zaznacz, że NIE wypowiadasz umowy i NIE rezygnujesz z utrzymania do czasu wygaśnięcia, żeby nie interpretowano po swojemu.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl/

Data: 2009-07-17 09:04:12
Autor: SzalonyKapelusznik
Domeny.pl
On 17 Lip, 17:55, Michał <rot13.zvp...@xbeqhyrjfxv.cy> wrote:
SzalonyKapelusznik pisze:

> [...]

Dla pewności zaznacz, że NIE wypowiadasz umowy i NIE rezygnujesz z
utrzymania do czasu wygaśnięcia, żeby nie interpretowano po swojemu..

Ja nie rezygnuje. Tak tylko sie zainteresowalem ta diaboliczna ponoc
firma. Nadal nie wiem w jakim terminie oraz formie trzba zglosic
rezygnacje. Regulamin nic nie mowi, umowy zadnej na stronie nie ma.

Data: 2009-07-17 18:11:47
Autor: Michał
Domeny.pl
SzalonyKapelusznik pisze:
Ja nie rezygnuje. Tak tylko sie zainteresowalem ta diaboliczna ponoc
firma. Nadal nie wiem w jakim terminie oraz formie trzba zglosic
rezygnacje. Regulamin nic nie mowi, umowy zadnej na stronie nie ma.

Ta umowa powinna wygasnąć samoczynnie. Regulamin ma takie zapisy, bo starano się przemycić klauzule niedozwolone. Historię rozłożoną na czynniki pierwsze masz na blogu u Olgierda.

Domeny.pl pokrętnie jednak interpretują regulamin, więc można dla swojego spokoju złożyć rezygnację tej treści, którę napisałem. Jest zgodna z regulaminem. Terminy ogólne, rezygnację można złożyć przed terminem wygaśnięcia domeny tylko trzeba zwrócić uwagę na to z czego się rezygnuje. Utrzymanie nie jest tożsame z odnowieniem.

Polecam rejestratora az.pl.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl/

Data: 2009-07-19 13:25:39
Autor: *piotr'ek*
Domeny.pl
Tak sobie czytam co na ich temat wypisuja w necie

I to Ci powinno wystarczyć do tego, aby z tą bandą oszustów nie robić żadnych interesów. Oni mają głęboko w d*pie nakazy zmiany regulaminu nakładane na nich przez UOKiK to i klient może mieć głęboko w d*pie ich regulaminy.

*inż.prawa*

Domeny.pl