Domowe sposoby na parującą szybę w kasku

Data: 2009-11-13 14:45:00
Autor: Kefir
Domowe sposoby na parującą szybę w kasku
Eloou!
"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message news:hdjjpc$se3$1news.onet.pl...
Witam,

Ciekawi mnie, jakie macie domowe sposoby na wspomaganie dobrej widoczności w kasku.

Ostatnio taka jest wilgoć w powietrzu, że nawet moja "nieparująca" szybka - nie daje rady. Owszem - pary nie ma, za to jest zwyczajnie mokro od środka. Woda się skrapla i nawet jazda z uchyloną szybką niewiele pomaga.

Macie jakieś sposoby na taką pogodę? Czy po prostu co jakić czas trzeba się zatrzymać i użyć chusteczki?

Chetnie sikne koledze z krynicy madrosci:
http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/search?group=pl.rec.motocykle&q=parowanie+szyby

Cieszesiezemoglempomoc.

Domowe sposoby na parującą szybę w kasku