Domowe sposoby na parującą szybę w kasku

Data: 2009-11-14 20:11:19
Autor: FanTomas
Domowe sposoby na parującą szybę w kasku

Ciekawi mnie, jakie macie domowe sposoby na wspomaganie dobrej widoczności w
kasku.

Ostatnio taka jest wilgoć w powietrzu, że nawet moja "nieparująca" szybka - nie daje rady. Owszem - pary nie ma, za to jest zwyczajnie mokro od środka. Woda się skrapla i nawet jazda z uchyloną szybką niewiele pomaga.

Macie jakieś sposoby na taką pogodę? Czy po prostu co jakić czas trzeba się zatrzymać i użyć chusteczki?

wiec tutaj nieco z innej dziedziny sportu sposób ale skuteczny:  wpaintballu bardzo szybko parują maski na ryjach grających (szczególnie tych co mało biegają i duzo w miejscu stoją)
jest na to wyrafinowany sposób: posmarowac/natrzec/pokryć szybkę os strony facjaty szamponem bambino dla niemowlat:)
nie wiem dlaczego akurat tym ale to działa:)
pozdro

Data: 2009-11-15 18:17:46
Autor: Kuczu
FanTomas pisze:
jest na to wyrafinowany sposób: posmarowac/natrzec/pokryć szybkę os strony facjaty szamponem bambino dla niemowlat:)
nie wiem dlaczego akurat tym ale to działa:)

Dziala kazdym szamponem. Tak samo w aucie na szybe od wewnatrz.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2012-05-18 10:24:14
Autor: Prawy
On Sunday, November 15, 2009 6:17:46 PM UTC+1, Kuczu wrote:
FanTomas pisze:
> [...]
> nie wiem dlaczego akurat tym ale to dzia�a:)

Dziala kazdym szamponem. Tak samo w aucie na szybe od wewnatrz.

lepszy od szampona jest antyfog @35żł. mniej wiecej 3x lepszy i tyleż droższy.

Domowe sposoby na parującą szybę w kasku