Domy towarowe centrum za 1/7 ceny, zakłady w Kwidzynie za 1/5 ceny. Geszefty Lewandoskiego&Donka

Data: 2018-04-27 10:01:22
Autor: japanizer
Domy towarowe centrum za 1/7 ceny, zakłady w Kwidzynie za 1/5 ceny. Geszefty Lewandoskiego&Donka
On Saturday, April 28, 2018 at 1:50:30 AM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
Donku wróć robić aj waje, by było jak dawniej, by żyło się lepiej:)

Ale pisiorstwo sra w gacie przed Tuskiem, 99% tekstu nie ma wspólnego z Tuskiem.

sztucznie wywindowani do góry przez Wałesę trzeciorzędni politycy

Kaczyńscy?

PS. czy pisiory ju rozliczyły się z tego, jak okradły luda na 5,5 mld zł w SKOKach, 800 mln w Amber Gold (SKOKi udzieliły kryminaliście Plichcie milionowych kredytów na rozruszanie Amber Gold, jak to możliwe? podczas gdy facet z wyrokiem na koncie nie weźmie nawet kredytu na samochód z komisu) i ostatnio - 2,6 mld zł GetBack (firma znana ze sponsorowania pisiorskich spotkań propagandowych)?

Data: 2018-04-27 10:08:35
Autor: Zenek Kapelinder
Domy towarowe centrum za 1/7 ceny, zakłady w Kwidzynie za 1/5 ceny. Geszefty Lewandoskiego&Donka
Teraz pisiorstwo rozlicza POprzednikow. Jak za 42 lata wygra POmafia to bedzie rozliczala pisiorstwo.

Data: 2018-04-27 10:20:38
Autor: Twój przyjaciel Dąs
W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 19:01:23 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Ale pisiorstwo sra w gacie przed Tuskiem, 99% tekstu nie ma wspólnego z Tuskiem.

Należał do założycieli Kongresu Liberalno-Demokratycznego. https://pl.wikipedia.org/wiki/Donald_Tusk

 a w 1988 współzałożycielem Kongresu Liberalno-Demokratycznego
minister przekształceń własnościowych
https://pl.wikipedia.org/wiki/Janusz_Lewandowski

cyt.
 W 1975 Prezydium Rządu wydało decyzję o zakupie kompletnego obiektu wraz z dokumentacją projektową z krajów kapitalistycznych. 10 lutego 1992 roku International Paper Kwidzyn zakupiło od Skarbu Państwa akcje spółki za kwotę 120 mln USD. Transakcję sfinalizowano 10 sierpnia 1992 roku po godzinie 10:00 a czek został wręczony ówczesnemu Ministrowi Przekształceń Własnościowych, Januszowi Lewandowskiemu,

Data: 2018-04-27 17:43:21
Autor: japanizer
On Saturday, April 28, 2018 at 2:20:40 AM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:

> [...]

 W 1975 Prezydium Rządu wydało decyzję o zakupie kompletnego obiektu wraz z dokumentacją projektową z krajów kapitalistycznych. 10 lutego 1992 roku International Paper Kwidzyn zakupiło od Skarbu Państwa akcje spółki za kwotę 120 mln USD. Transakcję sfinalizowano 10 sierpnia 1992 roku po godzinie 10:00 a czek został wręczony ówczesnemu Ministrowi Przekształceń Własnościowych, Januszowi Lewandowskiemu,

120 mln USD za transakcję zyskowną dla Polski vs prawie 9 mld zł ukradzione przez pisiorstwo w SKOKach, Amber Gold i Getback. Słabo nocniczku, ale srasz we własne gniazdo.

Data: 2018-04-28 03:35:04
Autor: Twój przyjaciel Dąs
[...]

5usd w l. 80 to cała pensja, 5usd teraz to paczka fajek, strasznie mataczycie.

Owszem pisiorstwo powinno oberwać za skoki, ale ty bronisz Getbacka
firmę która żeruje na przeterminowanych kredytach.

Data: 2018-04-28 03:36:31
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Domy towarowe centrum za 1/7 ceny, zakłady w Kwidzynie za 1/5 ceny. Geszefty Lewandoskiego&Donka
poprawka.
ty bronisz Getbacka firmę która żeruje na przeterminowanych wierzytelnościach.

Data: 2018-04-28 04:12:41
Autor: Zenek Kapelinder
Domy towarowe centrum za 1/7 ceny, zakłady w Kwidzynie za 1/5 ceny. Geszefty Lewandoskiego&Donka
Na biednych nie trafilo. Srednio kazda osoba fizyczna kupila za 300 000 ( slownie: trzysta tysiecy) zlotych obligacji tej firmy. Tam komuszki i ich platni informatorzy, ktorzy stali sie po 1990 znaczaca sila polityczna, stracili kase. I to jest dobra wiadomosc w tej sprawie. Dla zwyklych ludzi nekanych przez ta firme to jeszcze lepsza wiadomosc ze firma pada. Zyskaja dodatkowy czas na ewentualne przeterminowanie dlugu.

Data: 2018-04-28 05:00:58
Autor: japanizer
On Saturday, April 28, 2018 at 8:12:42 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Na biednych nie trafilo. Srednio kazda osoba fizyczna kupila za 300 000 ( slownie: trzysta tysiecy) zlotych obligacji tej firmy.

Kilku bogatych Polaków wtopiło w Getbacku po kilkadziesiąt milionów, kilka tysięcy Polaków - po kilkanaście, kilkadziesiąt.

Średnio wychodzi po 300 000 zł i to, że pies i człowiek mają po trzy nogi.

Tylko ten smród PiSu został, jak z każdej afery w Polsce, w której ukradziono miliardy.

Data: 2018-04-28 05:49:37
Autor: Zenek Kapelinder
Domy towarowe centrum za 1/7 ceny, zakłady w Kwidzynie za 1/5 ceny. Geszefty Lewandoskiego&Donka
Minimalny zakup 50 tysiecy.

Data: 2018-04-28 14:11:11
Autor: japanizer
Domy towarowe centrum za 1/7 ceny, zakłady w Kwidzynie za 1/5 ceny. Geszefty Lewandoskiego&Donka
On Saturday, April 28, 2018 at 9:49:38 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Minimalny zakup 50 tysiecy.

Minimalny zakup 100 zł lub 1000 zł na GPW lub w publicznej emisji, złodzieju popierający złodziei z PiS!

Data: 2018-04-28 04:01:19
Autor: Zenek Kapelinder
Domy towarowe centrum za 1/7 ceny, zakłady w Kwidzynie za 1/5 ceny. Geszefty Lewandoskiego&Donka
Przypomnisz za czyich rzadow byly najwieksze przekrety w skok wolomin i kiedy powstaly amber gold i getback.

Data: 2018-04-28 04:57:53
Autor: japanizer
On Saturday, April 28, 2018 at 7:35:05 PM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
> [...]

5usd w l. 80 to cała pensja, 5usd teraz to paczka fajek, strasznie mataczycie.

No i? Zakłady w Kwidzynie w latach 80 to eksponat muzealny, teraz - nowoczesny zakład produkcyjny.

Owszem pisiorstwo powinno oberwać za skoki, ale ty bronisz Getbacka
firmę która żeruje na przeterminowanych kredytach.

Jeszcze raz, jełopie.

To, że weźmiesz kredyt na telewizor czy auto, i zdecydujesz że lepiej pić wódę niż spłacać raty - nie znaczy, że dług przestaje istnieć.

A tradycyjnie, Getback sponsorujący różne pisiorskie imprezy, wałek na 2,6 mld zł - to od razu mówisz, że to nie wałek (który to już raz mówisz - jak pisiory kradną, to nie wałek?), i zmieniasz temat.

Data: 2018-04-28 09:13:42
Autor: Twój przyjaciel Dąs
[...]

Przez 5 lat nie mógł stać się z najnowocześniejszego (75r) eksponatem
muzealnym (80r).  Był skok na co lepsze rodzynki zbudowane za komucha i tyle.

To, że weźmiesz kredyt na telewizor czy auto, i zdecydujesz że lepiej pić wódę niż spłacać raty - nie znaczy, że dług przestaje istnieć.

Niekoniecznie, czasem kredyt jest wydumany. Nie darmo wprowadzono
termin przedawnienia.

A tradycyjnie, Getback sponsorujący różne pisiorskie imprezy, wałek na 2,6 mld zł - to od razu mówisz, że to nie wałek (który to już raz mówisz - jak pisiory kradną, to nie wałek?),

Ale piszą że jednak nie zapłacili za te pisoskie imprezy:)

i zmieniasz temat.

temat łośku było o sprzedaży zakładów za 120nln usd kiedy to sami amerykańce dawali 150mln, ale Lewandoski pewnikiem wziął pod stołem różnicę i im obniżył:)

Znaczy było to tak:
- owszem sprzedamy Wam zakłady, ile dajecie?
- 150mln
- hm, to dacie 150mln, ale rozumicie, czasy ciężkie (l.90) My musim
coś z tego mieć, 30 dla nas i 120 do kasy pańswowej.
- oki:)

8 minut które zabiło Andrzeja Leppera
https://youtu.be/g-xLfY7Q224

Data: 2018-04-28 14:13:44
Autor: japanizer
On Sunday, April 29, 2018 at 1:13:43 AM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
> [...]

muzealnym (80r).  Był skok na co lepsze rodzynki zbudowane za komucha i tyle.

A skąd ty wytrzasnąłeś rok 75?

> [...]

Niekoniecznie, czasem kredyt jest wydumany. Nie darmo wprowadzono

Nie pij już tyle wódy, bo wszystko ci się myli.

> A tradycyjnie, Getback sponsorujący różne pisiorskie imprezy, wałek na 2,6 mld zł - to od razu mówisz, że to nie wałek (który to już raz mówisz - jak pisiory kradną, to nie wałek?), Ale piszą że jednak nie zapłacili za te pisoskie imprezy:)

Jasne.

> i zmieniasz temat.

temat łośku było o sprzedaży zakładów za 120nln usd kiedy to sami amerykańce dawali 150mln, ale Lewandoski pewnikiem wziął pod stołem różnicę i im obniżył:)

Napisz, że dawali pińcet pierdyliardów i flachę, argument będzie nośniejszy.

[...]

I piękna zmiana tematu na inną bzdurę. Idź się bawić do piaskownicy, nocniczku.

Data: 2018-04-29 09:28:39
Autor: Twój przyjaciel Dąs
> [...]

> muzealnym (80r).  Był skok na co lepsze rodzynki zbudowane za komucha i tyle.

Ze strony internetowej przetwórni papieru w Kwidzynie.
Decyzja o budowie zapadła w 1975r, oddano do użytku w 1980.
Pierdolisz o zacofaniu, bo to był zwykły geszeft. Komuch pożyczył kasę,
zbudował np. zakłady w Kwidzyniu, a później Lewandoskie go opierdoliły
za 1/4 ceny.

http://s5.ifotos.pl/img/wmoimogrj_qnawera.jpg

Data: 2018-04-29 09:38:18
Autor: japanizer
On Monday, April 30, 2018 at 1:28:41 AM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:

> [...]
Pierdolisz o zacofaniu, bo to był zwykły geszeft. Komuch pożyczył kasę,
zbudował np. zakłady w Kwidzyniu, a później Lewandoskie go opierdoliły

Tzn. twoi idole komuchy wydały na budowę papierni pół miliarda dolarów w roku 1975? To chyba musieli zapotrzebowanie całego świata na papier zaspokajać, szacun.

Domy towarowe centrum za 1/7 ceny, zakłady w Kwidzynie za 1/5 ceny. Geszefty Lewandoskiego&Donka