Domy z kermazytu

Data: 2011-09-30 12:39:09
Autor: Jakub Tarczewski
Domy z kermazytu
keramzyt to bardzo sympatyczny materiał, zdrowy i trwały, a murowanie z pustaków i bloków keramzytowych to solidna i sprawdzona technologia, ale bynajmniej nie najtańsza. Powiedziałbym, że jak na dzisiejsze warunki nawet dość luksusowa.

Data: 2011-09-30 21:51:22
Autor: Arekmet
Domy z kermazytu

Użytkownik "Jakub Tarczewski" <anhin@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j64686$5kh$1@news.onet.pl...
[...]

Nie chcę robić samemu chyba że jakieś drobne prace po już oddaniu  domu, budowa była by z 50 km od miejsca mojego obecnego zamieszkania a zapewne będzie tak, że sprzedam mieszkanie i na czas wyprowadzę się do matki, szwagierki czy gdziekolwiek... więc zależy mi na szybkim wprowadzeniu się, nie mam też czasu po pracy i w weekendy doglądać budowy.
Jestem ciekaw czy zlecona całkowita budowa jednej firmie wyjdzie podobnie jak sklecenie tego samego domu z prefabrykatów.
Podobają mi się projekty z pracowni z500 przykładowo wycenę z prefabrykatów brałem od producenta http://otmoto.wipol.pl/
Podoba mi się projekt Z40 z przeróbkami wg. forum kogoś wykonanie tradycyjną metodą kosztowalo ok 300 000 a tu jest za 250

Domy z kermazytu