Domyślna przeglądarka w E63

Data: 2009-07-03 10:37:36
Autor: phungus
Domyślna przeglądarka w E63
Witam serdecznie,

Mam pytanie, jak można zmienić domyślną przeglądarkę internetową w Nokii E63.
Chodzi mi o to, żeby po 'kliknięciu' w ikonę Internet uruchamiała się
OperaMini, zamiast tej systemowej-nokiowej przeglądarki. Czy jest taka możliwość ?

Pozdrawiam,
ph.

Data: 2009-07-04 13:23:05
Autor: BearBag
[...]

jasne ze jest, mozesz sobie ustawic dowolny skrot do dowolnego
programu na pulpicie.

Data: 2009-07-04 22:39:58
Autor: Piotr M
BearBag pisze:
[...]

Moment. To chodzi o zwykły skrót czy o domyślną przeglądarkę. Bo to dwie różne rzeczy. Domyślna przeglądarka w systemie to taka, kiedy wszystkie linki i wszystkie potrzeby będą właśnie szły przez tą która określimy. Czy tak można zrobić w E63?

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-07-06 06:25:02
Autor: phungus
Piotr M <xxxxxx@xxxxx.xx> napisał(a):
> programu na pulpicie.

Wiem, ale nie o to tu chodzi.

Domyślna przeglądarka w systemie to taka, kiedy wszystkie linki i wszystkie potrzeby będą właśnie szły przez tą która określimy. Czy tak można zrobić w E63?

Dokladnie to mam na mysli... Klikam link (url) i uruchamia sie OperaMini.

Pozdrawiam,
ph.

--

Domyślna przeglądarka w E63