Donald F. "koszmar" Tusk

Data: 2018-11-20 22:27:57
Autor: u2
Donald F. "koszmar" Tusk
powraca:))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-20 13:53:57
Autor: Bruno Brunowski
Donald F. "koszmar" Tusk
Kukuryźnik wydumał:" powraca."

A co ma nie wracać jak mu pisiory tak pięknie kampanię rozpoczęły. Przesłuchanie przed komisją ds. AG to był po prostu majstersztyk. Pisiory zrobiły wszystko co w ich mocy by Tusk wyszedł z sali obrad komisji w glorii zwycięzcy.

--
Bruno

Data: 2018-11-20 17:58:30
Autor: Zenek Kapelinder
Donald F. "koszmar" Tusk
Nawet jak mu pisiory zrobily w czasie przesluchania reklame to przesluchanie ogladalo tak malo ludzi ze efekt sie nie liczy. Nikt juz nie pamieta o co pytali i co odpowiadal. Ci co go lubili lubia go po przesluchaniu. Ci co nie lubili dalej go nie lubia. Przesluchanie bylo bez znaczenia na wynik przyszlorocznych wyborow. Chwilowo wynik sondazy jest 42:21 dla PISu.

Data: 2018-11-20 18:27:08
Autor: japanizer
Donald F. "koszmar" Tusk
On Wednesday, November 21, 2018 at 10:58:31 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

42:21 30 minut temu, a teraz jest 33:26. A to dopiero początek afery KNF.

https://www.rp.pl/Polityka/181129918-Sondaz-Platforma-Obywatelska-zbliza-sie-do-Prawa-i-Sprawiedliwosci.html

  Prawo i Sprawiedliwość prowadzi z poparcie 33 proc. W porównaniu z poprzednim   badaniem partia Jarosława Kaczyńskiego straciła 5 pkt. proc.   O 5 pkt. proc. swój wynik poprawiła Platforma Obywatelska, którą popiera 26   proc. ankietowanych.

Coś czuję, że tak dalej pójdzie, to zaczniesz chwalić Platformę.

Data: 2018-11-21 04:40:27
Autor: A. Filip
Donald F. "koszmar (Kaczyńskiego)" Tusk
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

AFAIR To jest wynik po 100 rocznicy (+3% PiS) ale przed doniesieniem na
PiSowskiego szefa KNF.  Na 70% serial KNF totalniacy pociągną tak z pół
roku kilkoma falami.  Jak zobaczysz trend sondaży przez najbliższe trzy
miesiące to dopiero zobaczysz czy geniusz Kaczyński aferom się nie
kłania ;-)  Ja obstawiam że na 60% się _głęboko_ pokłoni, a dniem
"sprawdzianu" będzie dzień najbliższych wyborów Sejmowych.

A to jak posłanka Sawicka (PO) się z afery zręcznie wywinęła totalniacy
powinni pamiętać nim uznają Kaczyńskiego i PiS za _już_ pokonanych.

--
A. Filip

Data: 2018-11-21 08:42:25
Autor: u2
Donald F. "koszmar" Tusk
W dniu 21.11.2018 o 04:40, Flap pisze:

A to jak posłanka Sawicka (PO) się z afery zręcznie wywinęła totalniacy
powinni pamiętać nim uznają Kaczyńskiego i PiS za _już_ pokonanych.

ano Flip, pamiętam te wasze totalniackie sądy:))))))))))

Data: 2018-11-21 18:11:29
Autor: Pisiorowy Escobar
Donald F. "koszmar" Tusk
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

chyba w cbos
cbos przed samorządowymi dawał 44% a ile było wszyscy widzieli :D
dalej cbos daje 42% ? :DDDDDDDDDDD
pytanie który dureń w to jeszcze wierzy :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-21 19:02:12
Autor: Lord Donald
Donald F. "koszmar" Tusk
[...]

Ale właśnie po to mu pozwolili się wygadać. Tusk przekonany był że wersja z zrobienia siebie ofiary, że o sprawach naszego Państwa jako premier dowiadywał się jedynie z gazet. Ciekawe co teraz powie jak pojawiły się dowody że jednak ujebany był w tą aferę. Na tym właśnie polega przesłuchanie, dać się wygadać świadkowi, niech kłamie ile wlezie, później przedstawić konkretne dowody i niech się konfrontuje ze swoimi poprzednimi zeznaniami. Wjebał się wasz tusek konkretnie, ujebany po pachy teraz jest, a miało być tak pięknie z tym niby mistrzowskim rżnięciem głupa.

Data: 2018-11-21 10:19:00
Autor: Bruno Brunowski
Donald F. "koszmar" Tusk
W dniu środa, 21 listopada 2018 19:02:15 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Ale właśnie po to mu pozwolili się wygadać. Tusk przekonany był że wersja z zrobienia siebie ofiary, że o sprawach naszego Państwa jako premier dowiadywał się jedynie z gazet.
To widać jakaś popularna przypadłość na tym stanowisku. Mateusz też się dowiaduje co mu się w państwie dzieje z gazety. Z Gazety Wyborczej konkretnie. --
Bruno

Data: 2018-11-22 07:34:32
Autor: Pajdak
Donald F. "koszmar" PiS
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pt46j4

Ale właśnie po to mu pozwolili się wygadać. Tusk przekonany był że wersja
z zrobienia siebie ofiary, że o sprawach naszego Państwa jako premier
dowiadywał się jedynie z gazet.

No paczcie towarzyszu!

To tak jak właściel kota i robiący za premiera bankser Mateusz o aferze KNF i intratnej posadce synka Kamińskiego dowiedzieli się z Gazety Wyborczej, a z TVN24, że "dzieci polityków PiS są wybitnie zdolne".

--
Pajdak

Data: 2018-11-21 00:38:03
Autor: u2
Donald F. "koszmar" Tusk
[...]

glory glory aleluja:)))))))))))))))))

Data: 2018-11-21 08:28:29
Autor: ~Pajdak
Donald POstrach i koszmar PiS - POwraca!
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

PO prostu skopał im tyłki!

Wsparcia udzielił mu tez KNF!

Tusk nie musi nic robic tylko patrzeć jak łby pisowców pogrążają się we
własnym szambie.

--
Pajdak

Data: 2018-11-21 18:52:07
Autor: Lord Donald
Donald F. "koszmar" Tusk
W dniu 20.11.2018 o 22:27, u2 pisze:
powraca:))))))))))))))

A taki mądry był amerykański. POsrańcy aż padali z zachwytu jak ten kłamał w stylu mistrzowskim na przesłuchaniu. A tu masz, PiSuary siedzieli, czekali aby się ładnie nagrał. Przesłuchanie prowadzone w stylu mistrzowskim, poczekać aż sam kłamiąc zapędzi się w kozi róg. Tak pięknie kłamał, nie szło nic mu zarzucić, a tu masz nowe fakty i dowody, ciekawe jak teraz wybrnie przeciwko własnym słowom, chyba zacznie bełkotać coś że jednak poprzednio był niepoczytalny, teraz sobie przypomina, jednak był ujebany w aferę i to osobiście, ma teraz swoje słowa przeciwko swoim.

Data: 2018-11-22 07:42:38
Autor: Pajdak
Donald F. "koszmar" PiS
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pt4606

[...]

No widzisz! Twoi kolesie są umoczeni po uszy w szambie! Nie czujesz
abominacji? Będziesz musiał ogłosić na abnegacji żeś abderyta albo że cierpisz
na aberrację! ;-))

--
Pajdak

Donald F. "koszmar" Tusk