Donald Franciszej Tusk:"...to ja się nie nadaję na premiera"

Data: 2011-05-03 09:15:13
Autor: cytryna
Donald Franciszej Tusk:"...to ja się nie nadaję na premiera"
Wreszcie popularyzator "polityki miłości" zrozumiał i oświadczył jak w tytule. Podobną opinię wyrażają Polacy nie związani z agenturą wpływu, PZPR, UB, WSI.
Ta zgodność opinii dobrze rokuje na listopadowe wybory, zatem czas pomyśleć o powrocie na komin, skąd lepiej widać ruiny zadłużonej Polski, dzieło chłopców z podwórka. Zadłużone wnuki już szykują pożegnalne laurki dla dobrodzieja co to
nie mieści sie w standardach.

Data: 2011-05-03 09:22:52
Autor: Przemysław W
Donald Franciszej Tusk:"...to ja się nie nadaję na premiera"
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał...

Co to jest Franciszej, lampucero?

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawnił, że płk Florczak kilka miesięcy przed tragedią przeczuwał, że do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zeznał, że pułkownik fatalnie oceniał współpracę z kancelarią prezydenta Lecha Kaczyńskiego. "Szefie, kiedyś dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osób"- miał powiedzieć po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

Data: 2011-05-03 09:34:40
Autor: cytryna4
Donald Franciszek Tusk:"...to ja się nie nadaję na premiera"
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał...

Co to jest Fran - ciszej, to jest Przemuś paściarz!

"W "Gazecie" Janicki ujawnił, że płk Florczak kilka miesięcy przed tragedią przeczuwał, że do niej dojdzie. "Szefie, kiedyś dojdzie do tragedii i zginie
wiele niewinnych osób"- miał powiedzieć po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."ale nie powiedział i zginął. Jeden z pasażerów lotu Tu154M 101 miał powiedzieć, że Warzywny to obsikany przaz wszystkich Kałecki, ni to jeż,
ni to zwierz ulepiony z GWna.

--

Donald Franciszej Tusk:"...to ja się nie nadaję na premiera"