Donald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany Midas

Data: 2009-07-24 18:19:39
Autor: dyszel
Donald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany Midas
Jeden z założycieli Kongresu Liberalno-Demokratycznego. Razem z Krzysztofem
Bieleckim i Januszem Lewandowskim praktycznie likwiduje cały polski
przemysł, tworząc "milion nowych miejsc pracy" na gazetach i łóżkach
polowych rozkładanych na ulicach polskich miast przez zwalnianych masowo
Polaków. Na przejętym w ten sposób majatku narodowym, uwłaszcza swoich
prowadzących, a resztę sprzedaje za bezcen w obce ręce. Po upadku rządu
Suchockiej gdy KLD nie przekroczyło 5% poparcia przechodzi do Unii Wolności.
Na początku 2001 gdy przegrywa rywalizację z Bronisławem Geremkiem odchodzi
z UW. Jeszcze w styczniu 2001 zakładają razem z Płażyńskim i Olechowskim PO
(zadaniowani na tą okoliczność przez SBeka, generała Czempińskiego). W 2003
po odejściu Płażyńskiego zostaje przewodniczącym PO. W 2005 po przegranych
przez PO wyborach parlamentarnych nawołuje Polaków do obywatelskiego
nieposłuszeństwa wobec Polskiego Rządu. W 2007 po wygranych przez PO
wyborach parlamentarnych tworzy rząd koalicji PO PSL w obronie którego używa
żelu pieprzowego przeciw Polskim Stoczniowcom zamiast z nimi rozmawiać. W
2009 kiedy pracownicy KDT i mieszkańcy Warszawy przeżywają dramat, gra w
piłkę nożną pobierając pensję premiera rządu RP. Nosi przydomek 'chemiczny
Donald'. Jeden z uczestników "Nocnej zmiany" która przerwała zapoczątkowany
przez premiera Jana Olszewskiego w 1992 proces dekomunizacji naszego kraju.
Honorowy obywatel Łęczycy odznaczony orderem Słońca Peru. Historyk z
wykształcenia który nawet nie wiedział, że jego własny dziadek służył w
Wehrmachcie (choć wiedział, że w domu mówiło się po niemiecku, a matka do 11
roku życia nie umiała słowa po polsku - ["Teczki liberałów", Poznań 1993, s.
41]). Gówniany Midas - czego się dotknie, zamiena w gówno - wykres nie
kłamie:
http://img208.imageshack.us/img208/5288/picwigrzadxh4.jpg

Data: 2009-07-24 10:06:23
Autor: macieks
On 24 Lip, 18:19, "dyszel" <eshe...@mode.pl> wrote:
wykres nie
kłamie:http://img208.imageshack.us/img208/5288/picwigrzadxh4.jpg

Chcę zaznaczyć, że nie atakuje Cię. Nie interesuje mnie polityczna
część Twojej wypowiedzi.
Ja w sprawie wykresu (bo to z giełdą związane :)

Czy autor wykresu chce powiedzieć ludziom, że za kryzysem na rynku sub-
prime w USA stał Tusk i jego PO ???
Trochę naciągane :)

Data: 2009-07-24 18:39:49
Autor: Gonzo

"macieks" <mmmacieksss@gmail.com> wrote in message news:7bae7154-b13e-4630-8914-ca864eaf5215k1g2000yqf.googlegroups.com...
, że za kryzysem na rynku sub-
prime w USA stał Tusk i jego PO ???

Odwrotnie. Jak wygralo PiS i Leper doszedl do wladzy, wszyscy w USA (od bambusow po dziwki z MBA) uznali, ze teraz bedzie hossa do konca swiata.
Stad kredyty subprime, bo niby skad mogli wiedziec, ze pis wkrotce przegra?

Data: 2009-07-24 23:00:01
Autor: dyszel
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:7bae7154-b13e-4630-8914-ca864eaf5215k1g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

To coś nowego...

Czy autor wykresu chce powiedzieć ludziom, że za kryzysem na rynku sub-
prime w USA stał Tusk i jego PO ???
Trochę naciągane :)

Nie wierzysz, że stał? co to się porobiło... Skoro Kaczyński stał za wypadkami drogowymi, cenami jabłek na bazarze i gradobiciem, a Tusk, to gówniany Midas i nie wiadomo gdzie łapy wsadzał... Odpowiada w szególności za krach na WGPW -  głębszy niż gdzie indziej - i dewaluację złotówki która była cześcią planu wymiany złotego na euro po kursie 5:1 i kolejnej, tym razem na znacznie wiekszą skalę grabieży planowanej na Polakach. On i jego pucybut Rostowski - człowiek o podwójnym obywatelstwie - pracujący na zlecenie obcej finansjery i płacący podatki w Anglii... Na szczęście ten bandycki plan wymiany jest na razie na długo nieaktualny i złotówka może się znowu umiarkowanie umacniać dając nadzieję na przyszłość. Przecież nawet najgłupszy wyborca peło nie uwierzy, że za krach odpowiadają krasnoludki których nikt nie widział, a nie gówniany Midas którego każdy może zobaczyć choćby tu:
http://m.onet.pl/_m/af591cec24de3d41c6672b34c91b1740,5,1.jpg

Data: 2009-07-24 14:46:26
Autor: macieks
On 24 Lip, 23:00, "dyszel" <eshe...@mode.pl> wrote:
Użytkownik "macieks" <mmmaciek...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:7bae7154-b13e-4630-8914-ca864eaf5215k1g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

część Twojej wypowiedzi.
Ja w sprawie wykresu (bo to z giełdą związane :)

Nic qźw...a nowego. Zajmij się giełdą, a nie głupotami (jesteś na
grupie giełdowej). Jak reaguje na brak logiki to od razu wyznawca
przeciwnej partii.

"Skoro Kaczyński stał za
wypadkami drogowymi, cenami jabłek na bazarze i gradobiciem, "

Tu się z Tobą zgadzam, taka jest właśnie polityka. Jedna opcja ma
dopierdolić drugiej opcji. Wyolbrzymianie niepowodzeń.
Dla mnie EOT bo ja nie polityk, tylko gracz.

Data: 2009-07-25 01:45:10
Autor: dyszel
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b0c155f-c727-43c2-83fd-b0c4d5add908s31g2000yqs.googlegroups.com...
> [...]

Nic qźw...a nowego. Zajmij się giełdą, a nie głupotami (jesteś na
grupie giełdowej). Jak reaguje na brak logiki to od razu wyznawca

Giełdą pasjonowałem się w 1991 i 92, a więc już dość dawno temu. To w sumie bardzo nudne zajecie na dłuższą metę. Obecnie używam całkowicie automatycznego systemu nie wymagajacego z mojej strony żadnej ingerencji więc nie muszę się zajmować. Nie obraź się, ale ktoś kto gra z palucha i ręcznie wklepuje zlecenia, nigdy nie będzie dla mnie konkurencją nawet jak ma jakis tam systemik... Ty, podobnie jak 99% czytelnikow tej grupy nie będziesz prawdopodobnie w stanie nigdy tego przeskoczyć z powodu ograniczeń technicznych i zawsze bedziesz dumał co zrobić. Tą grupę czytam obecnie z sentymentu, a kilka osób cenię i szanuję.

Oczywiście.

Data: 2009-07-25 07:19:57
Autor: macieks
On 25 Lip, 01:45, "dyszel" <eshe...@mode.pl> wrote:

[...]

Rozumiem, że dla zaawansowanego automatycznego systemu, bazującego na
technice niedostępnej dla zwykłych śmiertelników, nie będzie problemem
sprawdzenia go.
Wystarczy jeden tydzień podawać pozycję przed i po zamknięciu rynku..

Ja i mój jakiś tam systemik będziemy pierwsi w kolejce z gratulacjami,
jak się okaże taki doskonały.

Data: 2009-07-25 18:00:00
Autor: komunista0
> [...]

Wystarczy jeden tydzień podawać pozycję przed i po zamknięciu rynku.

Ja i mój jakiś tam systemik będziemy pierwsi w kolejce z gratulacjami,

To nie tylko jest dyszel ale i orczyk. Taki ma system a porządnego wykresu nie potrafi sklecić. Giełdą się fascynował 91,92 a nie pamięta kiedy była wielka hossa. Zastanawiające jest, że nikt nie zwraca uwagi na te bzdety co on wypisuje, a dyskusja toczy się dla samej dyskusji. Pismaku sam ze sobą dyskutujesz czy jak??? --

Data: 2009-07-26 01:40:47
Autor: dyszel
Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.000003c5.4a6b2c00newsgate.onet.pl...

[...]

Doskonale pamietam wyleszczony komuszku, a autorem wykresu nie jestem. Udała
wam się Nocna Zmiana w czerwcu 92, ale co się odwlecze, to nie uciecze.

Data: 2009-07-24 23:30:27
Autor: marfi
Użytkownik "dyszel" <eshelon@mode.pl> napisał w wiadomości news:h4d81b$t3h$1news.onet.pl...
http://m.onet.pl/_m/af591cec24de3d41c6672b34c91b1740,5,1.jpg

  Zrób "dyszel" taki wykres dla SP500, CAC, DAX i.i - niech wszyscy zobaczą co Kaczory Donaldy made in Poland potrafią :)

--
marfi

PS. Pozdrowienia dla Mulata i Łyżwy :)

Data: 2009-07-25 01:45:52
Autor: dyszel
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4d9a0$de2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A to już we własnym zakresie:)
Ja zachęcam do zwrócenia uwagi na to, że historia lubi się powtarzać - co ładnie widać na wykresie - i wyciągać z tego wnioski na przyszłość.
Warto też przeanalizować wykres pod kontem tego, kto wygra następne wybory...

Data: 2009-07-25 10:14:40
Autor: SlawcioD
dyszel pisze:
[...]

wszystko wporzadku, ale gospodarka reaguje na polityke z opoznieniem 1-2
lat i wtedy bedzie widac w miare dokladnie co i jak;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-25 18:40:22
Autor: dyszel
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4eetg$ulh$1news.onet.pl...
dyszel pisze:
[...]

To współczuję chłopino, rynek na szczęście potrafi reagować od razu. Nieudacznik zawsze będzie się tłumaczył, że jest 2 lata opóźniony w rozwoju, a tusk z vincentym, to nawet 5 lat.

Data: 2009-07-26 01:24:59
Autor: Greg
[...]

Za to giełda dyskontuje gospodarkę o mniej więcej taki sam okres.
Wniosek: giełda obrazuje politykę w czasie rzeczywistym.

Data: 2009-07-24 16:40:28
Autor: kc
dyszel <eshelon@mode.pl> napisał(a):
http://img208.imageshack.us/img208/5288/picwigrzadxh4.jpg

Dzieki dyszel. Miod na moje serce. Jan Olszewski. Dla autorow przewrotu pluton egzekucyjny. A co maja w nagrodę? Teki ministerialne i premierowskie.

kc

Data: 2009-07-25 01:53:56
Autor: dyszel
Użytkownik " kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4co5r$jmr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, pluton egzekucyjny i dół z wapnem, pozdrawiam.

Data: 2009-07-24 19:30:15
Autor: komunista0
[...]

Piękny obraz!!! Oto doskonały przykład w jaki sposób zakłamuje się w tym kraju rzeczywistość, a właściwie przejaw wszechogarniającej schizofrenii co na jedno wychodzi.

Data: 2009-07-25 09:49:32
Autor: Agaton
dyszel pisze:
http://img208.imageshack.us/img208/5288/picwigrzadxh4.jpg

Wygląda, że wzrost głównie zasługą SLD.

Data: 2009-07-27 09:29:45
Autor: dK

Użytkownik "Agaton" <gigsa@USUN_wp.pl> napisał w wiadomości news:h4ede4$22u$1news.wp.pl...
dyszel pisze:
http://img208.imageshack.us/img208/5288/picwigrzadxh4.jpg

Wygląda, że wzrost głównie zasługą SLD.

Dokładnie :)))
A załamanie nastąpiło w końcowym okresie rządów PiS.
Dołek z 2007 roku przełamał linię trendu.

Podobnie zgubny wpływ na załamkę w 1992 roku miał  układ PC+ZChN.
Bajka o Złotej Kaczce jest tylko bajką....

dK

Donald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany Midas