Donald Gierek

Data: 2011-03-28 16:57:09
Autor: Hans Kloss
Donald Gierek
.... błysnął nam w ubiegłym tygodniu kilkoma złotymi myslami, wartymi
nie tylko upamiętnienia ale także jak najszerszego rozpropagowania.
Jefgo Wytrzeszczona Platfonskość raczyła mianowicie oświecić nas
maluczkich w m.in. w kwestii nieuzasadnionych przejściowych niedoborów
pewnego artykułu żywnościowego na ce :
"Zabawne jest obserwować, jak Ojciec Narodu łaja chciwych prywaciarzy,
bezczelnych spekulantów i rozpanoszonych urzędników. Przy okazji
doradza dyrektorom zakładów, którzy nie mają tak błyskotliwych umysłów
jak on i nie potrafiliby sami wpaść np. na takie genialne rozwiązania:
 producenci powinni dbać nie tylko o własny zysk, lecz także mieć na
względzie interes społeczny. Według premiera, rozwiązaniem jest
zwiększenie podaży cukru, dzięki czemu spółka zarobi, a cukier będzie
taniał.
Wolny rynek wolnym rynkiem, ale nad jego niewidzialną ręką powinna
czuwać z batem widzialna ręka premiera, który dopilnuje, aby ceny były
kształtowane zgodnie z dobrze pojętym interesem społecznym.
Żarty się skończyły. Będziemy szukali wszystkich dostępnych metod, aby
tam gdzie jest to możliwe, ceny nie były efektem takiej wulgarnej,
bezczelnej spekulacji. [...] "Wczoraj miałem bardzo trudną - nie dla
mnie trudną - rozmowę z tymi, którzy odpowiadają za produkcję i
hurtową sprzedaż cukru w Polsce. I mam nadzieję, że pewne decyzje i
pewne sposoby działania, które planujemy w najbliższym czasie, powinny
doprowadzić do tego, że cukru powinno być więcej w Polsce na rynku" -
zapowiedział Tusk. Dodał, że dzięki takim działaniom cukier powinien
tanieć.Co się uda z wrogami ludu, dywersantami i spekulantami, nie
zawsze jest możliwe z urzędnikami. Taka ich niezliczona siła, że nawet
sam premier, mimo osobistych, pełnych zaangażowania wysiłków, musi
czasem skapitulować. Ale podłością byłoby go obwiniać - skoro nawet
jego heroiczne walki nic nie dały, to żaden inny sposób też by nie
pomógł.
Urzędnicy to ocean, to dżungla. Gdzie mogę, interweniuję. Byłem za
słaby. Staram się limitować najbliższą okolicę, przez zamrożenie płac
i zamrożenie etatów. Porażka jest bezdyskusyjna. Nie dałem rady [....]
Co ciekawe, takie podejście wydaje się spotykać ze zrozumieniem
zwolenników partii rządzącej. Nie rażą ich podobieństwa do rządów
Łukaszenki, Putina czy nawet do Rosji carskiej. Wydają się przyjmować
za dobrą monetę tłumaczenia, że Ojciec Narodu chce dobrze i robi
wszystko, co w jego mocy, aby ulżyć poddanym, ale rozpanoszone po
kraju zaprzaństwo rzuca mu kłody pod nogi.
Zwolennikom nowoczesności, Europy i wolnego rynku - bo za takich
uchodzą wyborcy premiera - ciężko przychodzi dostrzec, że winy nie
ponoszą wykonawcy, tylko autorzy rozwiązań systemowych, a tę rolę od
paru lat pełnią towarzysze Donalda Gierka. Powiedzmy to jasno: gdyby
próby ręcznego sterowania zamiast zmian ustawowych budziły oburzenie
elektoratu PO, to nie oglądalibyśmy takiej putinady w wykonaniu
premiera. Gdyby oburzenie tegoż elektoratu budziło wulgarne zadłużanie
kraju, nie oglądalibyśmy skoku na Fundusz Rezerwy Demograficznej,
manipulacji przy BGK ani upychania długu po instytucjach
pozabudżetowych.
Pozostaje czekać na bestseller Donalda Tuska, czyli wspomnienia o
złotych czasach jego rządów. Proponuję tytuł "Przerwana dekada".
Całość na : http://oprzecinek.salon24.pl/291965,donald-gierek

Spokojna głowa towarzyszu Donaldzie, przerwiemy wam dekadę jeszcze tej
jesieni. A potem, da Bóg, zapewnimy ciszę, spokój i dużo wolnego czasu
na pisanie pamiętnika. Raz na tydzień pogracie sobie nawet w gałę na
spacerniaku, z kolegami, tymi co zwykle.
J-23

Data: 2011-03-29 02:19:30
Autor: Lorn
Donald Gierek
W dniu 2011-03-29 01:57, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie jeden psychopata z Bogiem na 'ustach' był tyranem... Znowu ogłosicie sukces po przegranej? Przypominasz mi awe, ten też tak mawiał... Spokój i cisza, a to ciekawe... Czysto hipotetycznie wygrywa PiS, kogo mamy w rządzie? I tu Hans zaczyna się kabaret... Jakby sklonować Niesiołowskiego razy 'ministerialne teki', a do tego samo pzpr`owskie aparatczyki... ;-p

Data: 2011-03-29 01:02:47
Autor: Hans Kloss
Donald Gierek
On 29 Mar, 02:19, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
 Czysto hipotetycznie wygrywa PiS, kogo mamy w
rządzie?
A jaka to różnica? Ja, szwagier i ten Kowalski z naprzeciwka będziemy
lepszym rządem niż banda tuskodońskich matołów.
 a do tego samo pzpr`owskie
aparatczyki... ;-p
A tak konkretnie- kto w PiS jest wg ciebie pzprowskim aparatczykiem
kandydującym do teki ministerialnej?
J-23

Data: 2011-03-29 12:44:17
Autor: Azxse
Donald Gierek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ed068ce3-8511-4733-8bb8-823f0b5bcb91o20g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Wpisz sobie durniu w googlach: PiS PZPR i masz całą listę swoich ulubieńców!

AAA

Data: 2011-03-29 12:50:10
Autor: Hans Kloss
Donald Gierek
On 29 Mar, 12:44, "Azxse" <az...@firtunit.de> wrote:

Wpisz sobie
Spytaj męża  trollowaty śmieciu  czym się różnił "aparatczyk" od
szeregowego członka pezetpeerii... matole jeden bezmózgi ;)
J-23

Data: 2011-03-30 14:34:27
Autor: Aszxse
Donald Gierek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8f3b1016-4469-45cf-94e7-72a78703e0e0a17g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Nie bbluzgaj Hans, nie jesteś na wrocławskim rynku ani w domu swoim! Ty palancie! Czy to prawda, że masz już flaka? ;)

AAA

Data: 2011-03-29 18:06:07
Autor: ^heÂŽsk^
Donald Gierek
On Tue, 29 Mar 2011 12:44:17 +0200, "Azxse" <azsxe@firtunit.de> wrote:

> [...]
J-23

Wpisz sobie durniu w googlach: PiS PZPR i masz całą listę swoich ulubieńców!

pewnie sie zalamal! ;o))) --

Data: 2011-03-29 18:06:07
Autor: ^heÂŽsk^
Donald Gierek
On Tue, 29 Mar 2011 02:19:30 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

Nie jeden psychopata z Bogiem na 'ustach' był tyranem... Znowu ogłosicie sukces po przegranej? Przypominasz mi awe, ten też tak mawiał... Spokój i cisza, a to ciekawe... Czysto hipotetycznie wygrywa PiS, kogo mamy w rządzie? I tu Hans zaczyna się kabaret... Jakby sklonować Niesiołowskiego razy 'ministerialne teki', a do tego samo pzpr`owskie aparatczyki... ;-p

czy to nie prezes PiS wychwwalal epoke gierka, a komuchow
nazywal patriotami? --

Data: 2011-03-29 12:43:23
Autor: Azxse
Donald Gierek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:27ada994-cfb4-414c-835f-536f857f2dd0d19g2000yql.googlegroups.com...
.... błysnął nam w ubiegłym tygodniu kilkoma złotymi myslami, wartymi
nie tylko upamiętnienia ale także jak najszerszego rozpropagowania.

Powiedz mi jełopie kto wychwalał Gierka, PRL, lizał dupę starym komuchom, a Rosjan nazwał swoimi przyjaciółmi? Na prochach był ten twój idol?

AAA

Data: 2011-03-29 16:17:22
Autor: obserwator
Donald Gierek
Azxse <azsxe@firtunit.de> napisał(a):
Powiedz mi jełopie kto wychwalał Gierka, PRL, lizał dupę starym komuchom, a Rosjan nazwał swoimi przyjaciółmi? Na prochach był ten twój idol?

Obejrzyj te fotke trollu wielonikowy:

http://www.polskatimes.pl/tag/bronislaw-komorowski-jaruzelski.html

Data: 2011-03-29 18:06:07
Autor: ^heÂŽsk^
Donald Gierek
On Tue, 29 Mar 2011 12:43:23 +0200, "Azxse" <azsxe@firtunit.de> wrote:

[...]

 hansiatko wie o tym dobrze dlatego tak sie wscieka.
 jego idiol to zenujacy nieudacznik zyciowy! ;o)))

Donald Gierek