Donald Gierek

Data: 2011-03-29 02:19:30
Autor: Lorn
Donald Gierek
W dniu 2011-03-29 01:57, Hans Kloss pisze:
Spokojna głowa towarzyszu Donaldzie, przerwiemy wam dekadę jeszcze tej
jesieni. A potem, da Bóg, zapewnimy ciszę, spokój i dużo wolnego czasu
na pisanie pamiętnika. Raz na tydzień pogracie sobie nawet w gałę na
spacerniaku, z kolegami, tymi co zwykle.

Nie jeden psychopata z Bogiem na 'ustach' był tyranem... Znowu ogłosicie sukces po przegranej? Przypominasz mi awe, ten też tak mawiał... Spokój i cisza, a to ciekawe... Czysto hipotetycznie wygrywa PiS, kogo mamy w rządzie? I tu Hans zaczyna się kabaret... Jakby sklonować Niesiołowskiego razy 'ministerialne teki', a do tego samo pzpr`owskie aparatczyki... ;-p

Data: 2011-03-29 01:02:47
Autor: Hans Kloss
Donald Gierek
On 29 Mar, 02:19, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
 Czysto hipotetycznie wygrywa PiS, kogo mamy w
rządzie?
A jaka to różnica? Ja, szwagier i ten Kowalski z naprzeciwka będziemy
lepszym rządem niż banda tuskodońskich matołów.
 a do tego samo pzpr`owskie
aparatczyki... ;-p
A tak konkretnie- kto w PiS jest wg ciebie pzprowskim aparatczykiem
kandydującym do teki ministerialnej?
J-23

Data: 2011-03-29 12:44:17
Autor: Azxse
Donald Gierek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ed068ce3-8511-4733-8bb8-823f0b5bcb91o20g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Wpisz sobie durniu w googlach: PiS PZPR i masz całą listę swoich ulubieńców!

AAA

Data: 2011-03-29 12:50:10
Autor: Hans Kloss
Donald Gierek
On 29 Mar, 12:44, "Azxse" <az...@firtunit.de> wrote:

Wpisz sobie
Spytaj męża  trollowaty śmieciu  czym się różnił "aparatczyk" od
szeregowego członka pezetpeerii... matole jeden bezmózgi ;)
J-23

Data: 2011-03-30 14:34:27
Autor: Aszxse
Donald Gierek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8f3b1016-4469-45cf-94e7-72a78703e0e0a17g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Nie bbluzgaj Hans, nie jesteś na wrocławskim rynku ani w domu swoim! Ty palancie! Czy to prawda, że masz już flaka? ;)

AAA

Data: 2011-03-29 18:06:07
Autor: ^heÂŽsk^
Donald Gierek
On Tue, 29 Mar 2011 12:44:17 +0200, "Azxse" <azsxe@firtunit.de> wrote:

> [...]
J-23

Wpisz sobie durniu w googlach: PiS PZPR i masz całą listę swoich ulubieńców!

pewnie sie zalamal! ;o))) --

Data: 2011-03-29 18:06:07
Autor: ^heÂŽsk^
Donald Gierek
On Tue, 29 Mar 2011 02:19:30 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

Nie jeden psychopata z Bogiem na 'ustach' był tyranem... Znowu ogłosicie sukces po przegranej? Przypominasz mi awe, ten też tak mawiał... Spokój i cisza, a to ciekawe... Czysto hipotetycznie wygrywa PiS, kogo mamy w rządzie? I tu Hans zaczyna się kabaret... Jakby sklonować Niesiołowskiego razy 'ministerialne teki', a do tego samo pzpr`owskie aparatczyki... ;-p

czy to nie prezes PiS wychwwalal epoke gierka, a komuchow
nazywal patriotami? --

Donald Gierek