Donald Gierek

Data: 2011-03-29 12:43:23
Autor: Azxse
Donald Gierek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:27ada994-cfb4-414c-835f-536f857f2dd0d19g2000yql.googlegroups.com...
.... błysnął nam w ubiegłym tygodniu kilkoma złotymi myslami, wartymi
nie tylko upamiętnienia ale także jak najszerszego rozpropagowania.

Powiedz mi jełopie kto wychwalał Gierka, PRL, lizał dupę starym komuchom, a Rosjan nazwał swoimi przyjaciółmi? Na prochach był ten twój idol?

AAA

Data: 2011-03-29 16:17:22
Autor: obserwator
Donald Gierek
Azxse <azsxe@firtunit.de> napisał(a):
Powiedz mi jełopie kto wychwalał Gierka, PRL, lizał dupę starym komuchom, a Rosjan nazwał swoimi przyjaciółmi? Na prochach był ten twój idol?

Obejrzyj te fotke trollu wielonikowy:

http://www.polskatimes.pl/tag/bronislaw-komorowski-jaruzelski.html

Data: 2011-03-29 18:06:07
Autor: ^heÂŽsk^
Donald Gierek
On Tue, 29 Mar 2011 12:43:23 +0200, "Azxse" <azsxe@firtunit.de> wrote:

[...]

 hansiatko wie o tym dobrze dlatego tak sie wscieka.
 jego idiol to zenujacy nieudacznik zyciowy! ;o)))

Donald Gierek