Donald Gierek z wizyt?

Data: 2014-02-24 23:42:27
Autor: Mark Woydak
Donald Gierek z wizyt?

Co tam afera w służbie zdrowia, co tam pielęgniarka wstrzykująca dzieciom
wodę zamiast szczepionek na groźne choroby! Premier Donald Tusk (57 l.)
zdaje się tym nie przejmować i gdy rodzice drżą o zdrowie swoich pociech,
lansuje się w jednym z najnowocześniejszych szpitali w Polsce. Brudu tam
nie znajdziecie! A to dlatego, że specjalnie na przyjazd szefa rządu
szpital był szykowany dwa dni.

Nowoczesne wnętrza, wszystko wyszorowane na błysk i uśmiechnięci od ucha do
ucha lekarze w dopasowanych strojach. - Tak powinny wyglądać standardy w
służbie zdrowia - cieszył się Donald Tusk. My wiemy, dlaczego tak wyglądają
w Białymstoku. By to pokazać, posłużyliśmy się dziennikarską prowokacją.
Zadzwoniliśmy do wicedyrektora szpitala, podając się za Kancelarię
Premiera. Zapytaliśmy, czy szpital jest wysprzątany na wizytę Donalda
Tuska. - Z tego, co wiem, prace trwają od wczoraj i kierownik
administracyjny już rano był zadowolony - cieszył się wicedyrektor szpitala
Marek Karp.

Poprosiliśmy go, by usunął chorych na łóżkach, jeśli leżą na korytarzach.
Chodziło o to, by na zdjęciach szpital wyglądał ładnie i porządnie. -
Dobra, za chwilę zadzwonię do szefa, żeby coś tam na gorąco wymyślił -
deklarował wicedyrektor Karp.

"Dyrektor pokaże to, co powinien"

"Super Express": - Dzień dobry, panie dyrektorze, Kancelaria Premiera z tej
strony. (... ) czy szpital jest już gotowy na wizytę. Wszystko posprzątane?
(…)

Wicedyrektor Marek Karp: - Z tego, co wiem, prace trwają od wczoraj i
kierownik administracyjny już rano był zadowolony. (…)

- Ale jest tam u was ścisk na korytarzach?

- Nie, nie, prawdopodobnie jeśli będzie taka wola, to dyrektor wskaże te
pomieszczenia, gdzie to się odbędzie w sposób cywilizowany.

- Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.

- Proszę bardzo, przekażę te wątpliwości zaraz naczelnemu, żeby ich potem w
trakcie już nie było. (…)

- (...) Czy tam na pewno żadnych chorych na korytarzach nie będzie?

- (…) Mam nadzieję, że po to tam jest mój dyrektor naczelny, że będzie
panować nad sytuacją i pokaże, zaproponuje to, co powinien

Data: 2014-02-25 16:00:06
Autor: stevep
Donald Gierek z wizyt?
W dniu .02.2014 o 06:42 Mark Woydak <mark.woydak@forst.gm.de> pisze: