Donald Trump: "Ostateczne Rozwiązanie Kwestii Afgańskiej" możliwe w tydzień [10 mln. zabitych]

Data: 2019-07-23 14:05:03
Autor: A. Filip
Donald Trump: "Ostateczne Rozwiązanie Kwestii Afgańskiej" możliwe w tydzień [10 mln. zabitych]
Subject: Donald Trump ma plan "Ostatecznego Rozwiązania Kwestii Afgańskiej" w tydzień! [10 mln. ofiar]

https://www.tvn24.pl/donald-trump-usa-moglyby-zmiesc-afganistan-z-powierzchni-ziemi-kabul-chce-wyjasnien,955029,s.html?source=rss
Trump: Afganistan mógłby zostać zmieciony z powierzchni ziemi. Kabul
oczekuje wyjaśnień
; 23 lipca 2019, 12:07 ;

Stany Zjednoczone mogłyby wygrać wojnę w Afganistanie w tydzień, ale
"nie chcę zabić 10 milionów ludzi" - oświadczył prezydent USA Donald
Trump podczas wizyty w Waszyngtonie pakistańskiego premiera Imrana
Khana. Na deklarację tę zareagował we wtorek rząd w Kabulu. Poprosił o
wyjaśnienia. [...]

https://abcnews.go.com/Politics/trump-win-war-afghanistan-kill-10-million-people/story?id=64484472
Trump says he could win war in Afghanistan but doesn't want to 'kill 10 million people'
--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!