Donald Tusk: ,,Piękniejsza od Polski jest ucieczka od Polski". ,,To ziemia brudna i biedna”

Data: 2018-08-21 09:30:58
Autor: Lord Donald
Donald Tusk: ,,Piękniejsza od Polski jest ucieczka od Polski". ,,To ziemia brudna i biedna”
Donald Tusk: ,,Piękniejsza od Polski jest ucieczka od Polski". ,,To ziemia brudna i biedna"

Tak, to ten Donald Tusk jest autorem tych wstrząsających słów tytułowych. Tak, to ten człowiek przez wiele lat był premierem naszego kraju, a w 2020 roku ma zamiar brać udział w wyborach prezydenckich.

http://onews.pl/index.php/2017/11/24/donald-tusk-piekniejsza-od-polski-jest-ucieczka-od-polski-to-ziemia-brudna-i-biedna/?utm_medium=social&utm_source=facebook.page&utm_campaign=postfity&utm_content=postfity7fc1d

Data: 2018-08-21 11:26:00
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

oprócz bzdury to widzę że na zużytym papierze toaletowym drukujecie także fejki
:DDDD rozwijacie się towarzyszu :DDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-21 14:14:01
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2018 o 11:26, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Srajdak nie mów, że się brzydzisz słów swojego idola? Od lat rozpisujesz się podobnie o nas jak nas nazywasz "polaczki". To, że zmieniasz nick, aplikacje klienckie, nadajesz z systemów na pendrive, lub przez serwery proxy w Warszawie, itp..., nie znaczy, że nie rozpoznajemy autora twoich postów. Nie opublikowałem tu nic innego co by nie identyfikowało to co sądzą o nas tacy jak ty. Zdanie Tuska o nas jak nas nazywasz "polaczkach", jest od lat dobrze nam Polakom znane.

Data: 2018-08-21 17:07:42
Autor: Ciemny Lud
UB-eK "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:plgvm8$1965$1gioia.aioe.org...

Od lat rozpisujesz się podobnie o nas jak nas nazywasz "polaczki".

KANALIO! Przecież to ty podszywaz się pod nasze nick-i Komu chcesz wciskać kit psycholu?

CL

Data: 2018-08-21 23:32:37
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2018 o 17:07, Ciemny Lud pisze:
[...]

Nasze? Są tu tylko twoje. Dziwne, że wymyślasz takie fanaberie, że ktoś się pod ciebie podszywa, a mówisz o sobie w liczbie mnogiej jakby twoje niki były oddzielnymi bytami. Ty masz jakieś rozdwojenie jaźni. Chyba ten twój "niemiecki pan" jak go tam nazywasz dał ci coś więcej niż swoje miłosierdzie. Raczej przebadaj się na rzeżączkę, bo podobno rzeżączka powoduje takie zaburzenia psychiczne i może trwać to latami. To by się nawet zgadzało jak się czyta twoje posty. Bo normalne one nie są. raczej nikt się pod ciebie nie podszywa, nie kontrolujesz swoich ja, dlatego piszesz te bzdury sam. Przebadaj starą w Polce i sąsiadów, listonoszy, aby nie roznieśli tego w kraju. Jak tu siedzi w kraju sama to raczej wiernie na ciebie nie czeka.

Data: 2018-08-22 08:24:21
Autor: Ciemny Lud
UB-ek i PSYCHOL "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

KANALIO! Od zawsze podpisuje się CL. Wszystkie inne to twoje fałszywki
psycholu! Podszywasz się świrze pod mój alias by mieć okazje do plucia! Masz
łajzo cos z łbem!

CL

Data: 2018-08-22 06:29:50
Autor: A. Filip
Donald Tusk: „Piękniejsza od Polski jest ucieczka od Polski”. „To âzhšnť¨Žľ˙n'Ą6óOC
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
[...]

http://wyborcza.pl/magazyn/1,124059,16065504,Polak_rozlamany.html
Gazeta Wyborcza-3 cze 2014
Piękniejsza od Polski jest ucieczka od Polski tej na ziemi, konkretnej,
przegranej, brudnej i biednej. I dlatego tak często nas ogłupia,
zaślepia i ...
[ Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej, cytat za googlem]

Data: 2018-08-22 08:24:56
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Kolejna UB-ecka fałszywka z UB-eckich szmatławców.

CL

Data: 2018-08-21 17:05:12
Autor: Ciemny Lud
Donald Tusk - nasz człowiek w UE
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:plgf3i$e32$1gioia.aioe.org...
Donald Tusk: ,,Piękniejsza od Polski jest ucieczka od Polski". ,,To ziemia brudna i biedna"

Tak, to ten Donald Tusk jest autorem tych wstrząsających słów tytułowych.

SKORO TAK TO DLACZEGO PODPISUJESZ SIE "LORD DONALD"? Masochizm czy szajba?

CL

Data: 2018-08-23 06:41:11
Autor: Jukiel
Donald.
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:plgf3i$e32$1gioia.aioe.org...

Donald

Boją się premiera Donalda Tuska. Już teraz "szyją mu buty".

Donald Tusk: ,,Piękniejsza od Polski jest ucieczka od Polski". ,,To ziemia brudna i biedna”