Donald Tusk - Pierwszy Prezydent Europy Zwijającej się

Data: 2017-03-29 14:15:33
Autor: A. Filip
Donald Tusk - Pierwszy Prezydent Europy Zwijającej się
http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-wielka-brytania-opuszcza-unie-europejska-donald-tusk-otrzyma,nId,2375196
Wielka Brytania opuszcza Unię Europejską. Donald Tusk otrzymał oficjalny list

Brytyjski ambasador przy UE sir Tim Barrow przekazał przewodniczącemu
Rady Europejskiej Donaldowi Tuskowi list uruchamiający procedurę
Brexitu. [...]

Donald Tusk odgrywa historyczną rolę (na swoją miarę).

Data: 2017-03-29 15:01:22
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 14:15 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Ale jest "progress", jak to określają polskojęzyczni dziennikarze  pop-polityczni.
Polskę rozłożyć zaledwie próbował, z Unią mu się wreszcie zaczyna udawać.

--
Trefniś

Data: 2017-03-29 15:29:25
Autor: Pajdak
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
Ale jest "progress", jak to określają polskojęzyczni dziennikarze
pop-polityczni.
Polskę rozłożyć zaledwie próbował, z Unią mu się wreszcie zaczyna udawać.

--

No! Lezy na łopatkach! Wyliczyli go na 27:1! Buuuuhahahhahahahahahahaaaa!

--
Lepudruk

Data: 2017-03-29 15:29:17
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
Donald Tusk odgrywa historyczną rolę (na swoją miarę).

J.Kaczyńskiego aż skręca ze złości! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-03-29 17:02:10
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 15:29 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
Donald Tusk odgrywa historyczną rolę (na swoją miarę).

J.Kaczyńskiego aż skręca ze złości! ;-)))

Spokojnie, załatwi się ENO i tyle będziecie mieli sukcesu (jedynego  ostatnio).

--
Trefniś

Data: 2017-03-29 19:17:40
Autor: Pajdak
[...]

Coż, 27:1 to żaden sukces, to zwycięstwo! I nie mów do mnie przez "wy". Może
tak mówi się w twoim języku. Ja sobie nie życzę tych rusycyzmów.

--
Lepudruk

Data: 2017-03-29 16:06:35
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 29 marca 2017 19:18:01 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

-- Coż, 27:1 to żaden sukces, to zwycięstwo! I nie mów do mnie przez "wy". Może
tak mówi się w twoim języku. Ja sobie nie życzę tych rusycyzmów.

Źle trafiłeś. Tu nie koncert życzeń.

Data: 2017-03-30 08:48:48
Autor: Pajdak
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Mało mnie obchodzi co ty sobie uważasz.

--
Lepudruk

Donald Tusk - Pierwszy Prezydent Europy Zwijającej się