Donald Tusk, Tomasz Arabski, Paweł Graś. - trojka PODEJRZANYCH

Data: 2012-07-08 16:32:25
Autor: Observatore
Donald Tusk, Tomasz Arabski, Paweł Graś. - trojka PODEJRZANYCH
http://www.wykop.pl/ramka/703797/tajny-sms-w-po-petelicki-mam-ten-sms/

*Tuż po katastrofie w Smoleńsku politycy PO dostali SMS, by sugerować w mediach naciski na pilotów - twierdzi gen. Sławomir Petelicki i ujawnia skąd ma tę wiedzę

- Gdy pokazałem moim znajomym z Platformy - w celu uniknięcia możliwych przekłamań - raport Zespołu Ekspertów Niezależnych (*Rz* opublikowała go w tygodniku *Plus Minus*), który skonsultowaliśmy z ekspertami amerykańskimi i brytyjskimi, jeden z tych polityków pokazał mi wtedy tego SMS-a. Powiedział mi, że nie podejrzewał wcześniej, iż mógł być tak bardzo manipulowany w sprawie śledztwa przez rząd - stwierdził w rozmowie z *Super Expressem* twórca jednostki specjalnej GROM.

(Katastrofę spowodowali piloci, którzy zeszli we mgle poniżej 100 metrów. Do ustalenia pozostaje, kto ich do tego skłonił* - mieli przeczytać wszyscy politycy PO tuż po katastrofie, jako instrukcjędo rozmów z mediami. Treść SMS-a Petelicki (zapewnia, że ma go w swoim telefonie) ujawnił w wywiadzie, który ukazał się na stronach internetowych tygodnika *Wprost*, ale tego samego dnia zniknął. Petelicki o polityku, który ujawnił mu wiadomość mówi oględnie. - Powiem tylko, że to bardzo uczciwy człowiek, któremu od dawna nie podoba się w Platformie wiele rzeczy. Tego samego SMS-a pokazałem też bardzo znanemu dziennikarzowi i dwóm osobom ze świata nauki - żeby nie było, że sobie wszystko wymyśliłem - przekonuje generał. Chętniej zdradza kto mógł być autorem wiadomości. Uważa, że jest to ktoś z trójki:            Donald Tusk, Tomasz Arabski, Paweł Graś.* !!!!

Data: 2012-07-08 18:38:10
Autor: pluton
[...]

Wiedzialem! Wiedzialem ze bomba byla w sms-ie.

Nullification

Data: 2012-07-08 18:41:43
Autor: u2
W dniu 2012-07-08 18:32,  Observatore pisze:
trójki:            Donald Tusk, Tomasz Arabski, Paweł Graś.

Pewnie niemiecki ciec jest od dyscyplinowania niepokornych w pelomafii :-)

Data: 2012-07-08 17:00:21
Autor: Observatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-07-08 18:32,  Observatore pisze:
> trójki: > >            Donald Tusk, Tomasz Arabski, Paweł Graś.

Pewnie niemiecki ciec jest od dyscyplinowania niepokornych w pelomafii :-)

cholera wie kim ten facet naprawde jest, dlatego powinny nim zajac sie sluzby
specjalne.

Podobno nawet Komoruski mu podlega. SZOK . W jednym z wywiadow  gen. Petelicki, wlasnie mowi o tym fajansie i jego podejrzanej roli w rzadzie
Hermana.

Osoba o nicku swistar podala link do nagran roznych wypowiedzi Generala. W tej chwili juz nie pamietam w ktorym z nagran, General o tym waznym cieci mowi.

Zamieszczam link ktory podal swistar. Jak sie komus chce niech poszuka tej
informacji sam:

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=egmk0BLC1Ls

--

Donald Tusk, Tomasz Arabski, Paweł Graś. - trojka PODEJRZANYCH