Donald Tusk będzie siedział za Smoleńsk...

Data: 2012-10-27 21:14:41
Autor: Jusuf
Donald Tusk będzie siedział za Smoleńsk...
Jacek Kurski: czołowi politycy trafią do więzienia za Smoleńsk

- To jest dla mnie oczywiste, że za sprawę smoleńską kiedyś będą wyroki karne. To jest w ogóle oczywiste, każdy kto to obserwuje, to wie, że tak będzie - powiedział Jacek Kurski z Solidarnej Polski w rozmowie z Superstacją.

- Nie wymienię żadnego nazwiska, ale dla mnie jest oczywiste, że sprawa katastrofy smoleńskiej skończy się wieloletnimi wyrokami więzienia dla osób odpowiedzialnych za... nawet za to, co się stało po katastrofie smoleńskiej, za zaniechania po, ale również i za pewne wejście w grę z Putinem przed tą katastrofą - stwierdził w rozmowie z Superstacją Kurski.

Dopytywany przez dziennikarza, czy będą to czołowi politycy, odpowiedział: - Oczywiście, że będą to czołowi politycy, ale nie wymienię żadnych nazwisk.

Reporter nie dawał za wygraną i spytał konkretnie, czy europoseł ma na myśli premiera Donalda Tuska. - Proszę następne pytanie - odparł Kurski.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jacek-Kurski-czolowi-politycy-trafia-do-wiezienia-za-Smolensk,wid,15045380,wiadomosc.html

Ja bym powiedział, że za sprzedanie Polski i okradzenie niedoszłych emerytów. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-27 23:07:20
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-27 21:14, Jusuf pisze:
Jacek Kurski: czołowi politycy trafią do więzienia za Smoleńsk

Jacek K. to kłamca, i zostało to wykazane w taki sposób że nie można mieć żadnych wątpliwości. W tej sprawie tak samo kłamie jak z nut. - Ani Tusk, ani nikt z tego towarzystwa nie będzie siedział w pace.

Data: 2012-10-28 13:40:18
Autor: Marek
W dniu sobota, 27 października 2012 23:07:25 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Jacek K. to kłamca, i zostało to wykazane w taki sposób że nie można mieć żadnych wątpliwości. W tej sprawie tak samo kłamie jak z nut. - Ani Tusk, ani nikt z tego towarzystwa nie będzie siedział w pace.

Tymoszenko tez tak mowila...

Data: 2012-10-28 23:22:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:4256b6af-7d8f-4e75-8dfd-310299a24b27googlegroups.com...
> [...]

mieć żadnych wątpliwości. W tej sprawie tak samo kłamie jak z nut. - Ani

Tusk, ani nikt z tego towarzystwa nie będzie siedział w pace.

Oni mają inny kodeks karny.

Data: 2012-10-29 16:25:15
Autor: sdf
Donald Tusk będzie siedział za Smoleńsk...
To jest dla mnie oczywiste