Donald Tusk coraz mniej popularny

Data: 2009-07-16 13:05:59
Autor: awe
Donald Tusk coraz mniej popularny
Data: 2009-07-16 13:28:10
Autor: sofu
Donald Tusk coraz mniej popularny

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:h3n1hf$f4d$1news.onet.pl...
http://sondaz.wp.pl/kat,27417,wid,11317644,wiadomosc.html

-- -- -- -

Widać, nawet najgorsze bydło troche zaczyna myśleć!

sofu

Data: 2009-07-16 15:21:26
Autor: awe

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3n2o1$cqr$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
http://sondaz.wp.pl/kat,27417,wid,11317644,wiadomosc.html

-- -- -- -

Widać, nawet najgorsze bydło troche zaczyna myśleć!

-- -- -- -- -- -- -- --
ale jak wolno. Moze przystawiac im swieczki do pupy to wtedy szybciej poczuja ze TUSK i jego PeLO to szajs
awe

Data: 2009-07-16 15:24:53
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 15:21:26 +0200, awe napisał(a):

ale jak wolno. Moze przystawiac im swieczki do pupy to wtedy szybciej poczuja ze TUSK i jego PeLO to szajs

Do "pupy"? :-))
Byłeś na jakimś szydełkowaniu?
Piotr

Data: 2009-07-16 15:27:04
Autor: Vic
Piotr wrote:
Do "pupy"? :-))
Byłeś na jakimś szydełkowaniu?

Moze podobnie jak jego szefu, znowu przechodzi jakies szkolenie wizerunkowe? :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-16 15:34:34
Autor: naprany jak kruk!
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(-a):

Piotr wrote:
> Do "pupy"? :-))
> Byłeś na jakimś szydełkowaniu?

Moze podobnie jak jego szefu, znowu przechodzi jakies szkolenie wizerunkowe? :)

i tak nie zadziala hehe
prezes nic nie zrozumial to taki przydupas tez nie da rady
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-16 15:37:26
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 15:34:34 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

i tak nie zadziala hehe
prezes nic nie zrozumial to taki przydupas tez nie da rady

Będę się modlił o jakiekolwiek poczucie humoru dla ciebie,
tony-osiołku...
Piotr

Data: 2009-07-16 06:41:31
Autor: Tony
On Jul 16, 8:37 am, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> prezes nic nie zrozumial to taki przydupas tez nie da rady

Będę się modlił o jakiekolwiek poczucie humoru dla ciebie,

A modl sie, modl piotrze-matolku.
Tylko oby to nie bylo poczucie humoru na poziomie troglodyty.
Tony

Data: 2009-07-16 15:44:45
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 06:41:31 -0700 (PDT), Tony napisał(a):

A modl sie, modl piotrze-matolku.
Tylko oby to nie bylo poczucie humoru na poziomie troglodyty.

No, cudów nie ma, he, he, wiele na pustyni twojego humoru nie
zwojujemy.
Na twoim miejscu, byłbym wdzięczny i za takie.
Piotr

Data: 2009-07-16 06:50:30
Autor: Tony
On Jul 16, 8:44 am, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

No, cudów nie ma, he, he, wiele na pustyni twojego humoru nie
zwojujemy.
Na twoim miejscu, byłbym wdzięczny i za takie.

Dales przyklad swojego poczucia humoru.
Czarny bo sie nie umyl -:)))))))))))))))))))))))
Uchahal sie piotr-matolek.
Jak to nie jest dowcip na poziomie troglodyty to co jest?
Tony

Data: 2009-07-16 15:53:56
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 06:50:30 -0700 (PDT), Tony napisał(a):

Dales przyklad swojego poczucia humoru.
Czarny bo sie nie umyl -:)))))))))))))))))))))))
Uchahal sie piotr-matolek.
Jak to nie jest dowcip na poziomie troglodyty to co jest?

??
Już ci obiecałem, że będę się modlił. Nie potrzebuję więcej
demonstracji twojego "humoru", poważnie.
Piotr

Data: 2009-07-16 06:58:23
Autor: Tony
On Jul 16, 8:53 am, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

??
Już ci obiecałem, że będę się modlił. Nie potrzebuję więcej
demonstracji twojego "humoru", poważnie.

Czytaj ze zrozumieniem piotrze-matolku. To jest twoj humor, to ty
bronisz Rydzyka twierdzac ze powiedzial dowcip gdy tak naprawde
ublizyl jednemu z pielgrzymow. Nie odkrecaj kota ogonem.
Tony

Data: 2009-07-16 16:03:07
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 06:58:23 -0700 (PDT), Tony napisał(a):

Czytaj ze zrozumieniem piotrze-matolku. To jest twoj humor, to ty
bronisz Rydzyka twierdzac ze powiedzial dowcip gdy tak naprawde
ublizyl jednemu z pielgrzymow. Nie odkrecaj kota ogonem.

Aaa, kurna... Ale o rozum dla ciebie to już nie będe się modlił, za
cieńki jestem do takich grubych spraw... I o wzrok też by trzeba
było...
Kurde ty jakiś straszny kaleka jesteś...
Piotr

Data: 2009-07-16 07:59:58
Autor: Tony
On Jul 16, 9:03 am, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> ublizyl jednemu z pielgrzymow. Nie odkrecaj kota ogonem.

za cieńki jestem do takich grubych spraw..

Nareszcie napisales prawde-:))
Od dawna wiedzialem ze jestes cienki bolek.
Tony

Data: 2009-07-16 17:23:00
Autor: boukun

Użytkownik "Tony" <g1tzb10@ameritech.net> napisał w wiadomości news:5db5e7dc-dcc1-48df-a10e-9e971cb978a7y7g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

za cieńki jestem do takich grubych spraw..

Nareszcie napisales prawde-:))
Od dawna wiedzialem ze jestes cienki bolek.

Ale pan bóg popełnił błąd, nauczył wszystkich matołów alfabetu.

boukun

Data: 2009-07-17 02:04:08
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h3ngsd$oql$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Od dawna wiedzialem ze jestes cienki bolek.
Tony

Ale pan bóg popełnił błąd, nauczył wszystkich matołów alfabetu.

a niektorzy nawet bryluja, co nie boukun?
awe

Donald Tusk coraz mniej popularny