Donald Tusk grozi Polsce

Data: 2017-05-17 18:20:20
Autor: A. Filip
Donald Tusk grozi Polsce
http://wiadomosci.wp.pl/donald-tusk-bezlitosny-dla-rzadu-pis-beda-konsekwencje-6123628448020609a
Szef Rady Europejskiej Donald Tusk nie pozostawia złudzeń. - Jeśli
polski rząd będzie zdecydowany, jako jeden z dwóch, trzech w Europie,
nie uczestniczyć w solidarnym poddziale obowiązków w sprawie
uchodźców, będzie się to wiązało z konsekwencjami. Takie są zasady w
Europie - oznajmił.

Jak Europka taki szefik?  O półtusku: Tych uchodźców przyjmie rząd w
swoich służbowych daczach czy Polska?  Ty miałeś taką służbową daczę że
by się zmieścili? --

Data: 2017-05-17 11:20:52
Autor: Zenek Kapelinder
Donald Tusk grozi Polsce
Pis na biegu powinien w sposob urzedowy spytac Polakow czy chca uchodzcow. Ryzyka nie ma zadnego bo wynik jest znany i na nie. Mialby rzad dobry dupochron. Rzad by chcial przyjmowac ale obywatele nie chca i musi z przykroscia odmowic. Oczywiscie prywatny import uchodzcow bylby dopuszczalny, ale bez zadnych doplat i po spelnieniu kilku warunkow.

Data: 2017-05-17 11:48:00
Autor: Stachu Chebel
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu środa, 17 maja 2017 20:20:53 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

==================
Przestańmy pierdolić o uchodźcach/migrantach/imigrantach i takie tam telewizyjne sranie w banie. Cały ten motłoch, to NAJEŹDZCY. Jak zwykle zrobiona awantura przez niemców. Tym razem przez przydupałkę honeckera, szefową od propagandy i agitacji FDJ za czasów DDR.

Data: 2017-05-17 11:57:53
Autor: Zenek Kapelinder
Donald Tusk grozi Polsce
I dlatego ze najezcy nie mozemy ich przyjmowac, tylko trzeba sie z tego jakos ladnie wylgac. Realizacja woli ludu jest takim ladnym wylganiem. Rzad by chcial ale obywatele sa przeciwni.

Data: 2017-05-17 12:48:44
Autor: Stachu Chebel
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu środa, 17 maja 2017 20:57:54 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
I dlatego ze najezcy nie mozemy ich przyjmowac, tylko trzeba sie z tego jakos ladnie wylgac. Realizacja woli ludu jest takim ladnym wylganiem. Rzad by chcial ale obywatele sa przeciwni.

=========
Póki co, to sie ino możemy pośmiać z tego "piwka".. Wszak niemcy ponoć słyną z tego złocistego napoja..  A niech arabusy dalej jebią te szkarady, a ich "męże" i córy niech zapierdalają na manify z transparentami "herzlich wilkommen". głupszego narodu nie znam...

Data: 2017-05-18 11:05:41
Autor: Lepudruk
Donald Tusk grozi Polsce

==========

--

Powiedziałbym raczej: naiwnego. Głupi to oni nie są. Sprawadzili sobie
roboli, którzy zapierdzielają na ich emerytury, dupcza im matki, żony i

--
Lepudruk

Data: 2017-05-17 21:28:11
Autor: Kviat
Donald Tusk grozi Polsce

===================

Przestańmy pierdolić o uchodźcach/migrantach/imigrantach i takie tam telewizyjne sranie w banie. Cały ten motłoch, to NAJEŹDZCY.

Czemu polskich emigrantów nazywasz motłochem i najeźdźcami?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-17 13:22:52
Autor: Stachu Chebel
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu środa, 17 maja 2017 21:28:20 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]

Czemu polskich emigrantów nazywasz motłochem i najeźdźcami?

==============
Jest zasadnicza różnica, której nie rozumiesz, wobec tego w dalszą polemikę nie wchodzę. Koniec!! Elementarnych zasad erystyki nie znasz, więc bye,bye..

Data: 2017-05-18 07:48:13
Autor: Kviat
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu 2017-05-17 o 22:22, Stachu Chebel pisze:
[...]

===============

Jest zasadnicza różnica, której nie rozumiesz, wobec tego w dalszą polemikę nie wchodzę. Koniec!!

Ja nie wchodzę z tobą w polemikę. Ja ci tłumaczę, że zwyczajnie bredzisz.

Elementarnych zasad erystyki nie znasz, więc bye,bye..

Kolejny idiota :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-17 22:02:31
Autor: t-1
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu 2017-05-17 o 21:28, Kviat pisze:

Czemu polskich emigrantów nazywasz motłochem i najeźdźcami?

Chyba nie, to obywatele UE.

Data: 2017-05-18 07:43:28
Autor: Kviat
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu 2017-05-17 o 22:02, t-1 pisze:
W dniu 2017-05-17 o 21:28, Kviat pisze:

Czemu polskich emigrantów nazywasz motłochem i najeźdźcami?

Chyba nie, to obywatele UE.

Taaak... bo historia zaczęła się od powstania UE. Wcześniej nic nie było?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-05-18 20:19:47
Autor: t-1
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu 2017-05-18 o 07:43, Kviat pisze:
[...]

A wcześniej to bez wizy, na rympał jechali?

Data: 2017-05-18 20:52:38
Autor: Kviat
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu 2017-05-18 o 20:19, t-1 pisze:
[...]

Dobrze się czujesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-18 05:59:05
Autor: A. Filip
Donald Tusk grozi Polsce
Kviat <null> pisze:
[...]

No przecież to tylko "uciekinierzy ekonomiczni" z RP3 która dalej
zasługuje na cud gospodarczy w ramach UE :-)

--
A. Filip

Data: 2017-05-18 07:50:20
Autor: Kviat
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu 2017-05-18 o 05:59, A. Filip pisze:
Kviat <null> pisze:
[...]

Tak to jest, jak się na lekcjach historii spało.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-18 09:02:13
Autor: A. Filip
Donald Tusk grozi Polsce
Kviat <null> pisze:
[...]

Lekcji o uciekinierach ekonomicznych z "Golicji" (zabór austriacki)
ja nie przespałem!  A gadka-szmatka Tuska sprzed wyborów sugerująca że
to PO zapewni Polsce cud gospodarczy to już historia starożytnia o
której każdy prawowierny leming nie powinien pamiętać? :-)

--
A. Filip

Data: 2017-05-18 10:38:16
Autor: Kviat
Donald Tusk grozi Polsce
Kviat <null> pisze:
[...]

Chcesz powiedzieć, że emigranci za czasów PO to motłoch i najeźdźcy, a za czasów PiS i "Golicji" to nie motłoch, tylko uciekinierzy ekonomiczni? Czy odwrotnie?
W zasadzie, to trudno się domyślić co chciałeś napisać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-18 07:01:03
Autor: Budzik
Donald Tusk grozi Polsce
Użytkownik Kviat null ...

Przestańmy pierdolić o uchodźcach/migrantach/imigrantach i takie tam
telewizyjne sranie w banie. Cały ten motłoch, to NAJEŹDZCY.

Czemu polskich emigrantów nazywasz motłochem i najeźdźcami?

których polskich emigrantów masz na mysli?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-05-18 10:29:37
Autor: Kviat
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu 2017-05-18 o 09:01, Budzik pisze:
Użytkownik Kviat null ...

[...]

Wszystkich polskich. Przecież napisał, że cały ten motłoch to najeźdźcy.
Albo nie zrozumiałem o co pytasz...

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-05-18 11:11:18
Autor: prezydent San Escobar
Donald Tusk grozi Polsce
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik Kviat null ...

których polskich emigrantów masz na mysli?

Pewnie tych sprzed czasu wstapienia Polski do UE.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-17 20:31:52
Autor: A. Filip
Donald Tusk grozi Polsce
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

Ależ ten kontyngent co już _rząd PO_ wziął na Polskę rząd PiS _raczej_
w końcu przyjmie.  Tylko że jak go przyjmie bez "wielkiego cyrku" i
bez bardzo widocznego przymusu to straci okazję dokopania "szkodnikom z PO"
którzy się na nich zgodzili i straszliwie wrednej Unii Europejskiej
która ich NACHALNIE wmusza Polsce.  Po za tym jak przyjmie tych bez
wielkiego cyrku "pierwszą transze" to euro-skurwiele pod tytularnym
przewodem Tuska zaczną z miejsca wciskać kolejną transze.
Euro-skurwiele są bardzo przewidywalni.

Jak potem będą kłopoty z uchodźcami w Polsce albo gdzie indzie w UE to
będzie _znacznie łatwiej_ zwalać na nieodpowiedzialnych euro-idiotów pod
Tuska przewodem. Jakieś kłopoty będą na pewno.  Nie wiadomo tylko jak duże.

--
A. Filip

Data: 2017-05-18 16:29:40
Autor: kors4r
Donald Tusk grozi Polsce
[...]

Przecież Polska przyjęła uchodźców z ogarniętego wojną domową kraju - Ukraińców, ponoć 1,5 mln luda.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od władzy.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem.

Data: 2017-05-18 08:30:55
Autor: Zenek Kapelinder
Donald Tusk grozi Polsce
Problem z Ukraincami dla niemcow jest taki ze oni przyjechali do nas pracowac a nie robic rewolucje. I niemcy nie maja powodu zeby przyjsc do nas z braterska wojskowa pomoca bo nie dajemy sobie rady.

Data: 2017-05-18 17:51:54
Autor: Trefniś
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu .05.2017 o 17:30 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Problem z Ukraincami dla niemcow jest taki ze oni przyjechali do nas  pracowac a nie robic rewolucje. I niemcy nie maja powodu zeby przyjsc do  nas z braterska wojskowa pomoca bo nie dajemy sobie rady.

Tzw. ustawa 1066 (Dz.U. 2014 poz. 295), którą nam Płaczforma zafundowała,  a Bul-Komorowski podpisał:

http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20140000295&type=2

Gorsze, że PiS wcale nie zamierza nic robić z tą ustawą.

--
Trefniś

Data: 2017-05-18 22:04:44
Autor: kors4r
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu 18.05.2017 o 17:51, Trefniś pisze:
[...]

I to jest plus ujemny. Plus dodatni jest taki, że niemieckiemu przemysłowi w mitteleuropa nie zabraknie taniej siły roboczej. Niedawno w jednej SSE pracownicy niemieckiej firmy zorganizowali strajk, sprawa była medialna. Pracodawca bez entschulding powiedział, że jeśli polaczki nie chcą pracować w takich warunkach i za takie pieniądze, to przywiezie sobie ukraińców. Dążeniom polaczków do otrzymywania pensji podobnej do pensji herrenvolków i warunków bhp podobnych do panujących w rzeszy powiedział stanowcze nein.

W każdym razie - na moje, Ukraińcy w Polsce, że tak napiszę "zwiększają podaż rąk do pracy" i jestem przekonany, że bez nich tempo wzrostu płac byłoby wyższe.

Tzw. ustawa 1066 (Dz.U. 2014 poz. 295), którą nam Płaczforma zafundowała, a Bul-Komorowski podpisał:

http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20140000295&type=2

Gorsze, że PiS wcale nie zamierza nic robić z tą ustawą.

Tia... Jak to mówią? Nie ma wolnej Polski bez wolnej Ukrainy??

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-18 22:52:19
Autor: Trefniś
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu .05.2017 o 22:04 kors4r <kors4r@gmail.com> pisze:

[...]

Nie tylko tempo wzrostu płac. Wielu środowiskom Ukraińcy w Polsce są na  rękę.

[...]

Ksiądz Isakowicz-Zaleski ma szlaban we wszystkich stacjach, niezależnie od  ich orientacji politycznej.
http://isakowicz.pl/
Kościół też mu nieprzychylny.

Stopek z zasady się nie komentuje, ale Twoją akurat muszę uznać za  sensowną politycznie.
Bo nie zdążymy utworzyć nowej partii.

--
Trefniś

Data: 2017-05-20 11:17:37
Autor: kors4r
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu 18.05.2017 o 22:52, Trefniś pisze:

Ksiądz Isakowicz-Zaleski ma szlaban we wszystkich stacjach, niezależnie od ich orientacji politycznej.
http://isakowicz.pl/
Kościół też mu nieprzychylny.

Kościół jest zajęty dialogiem z judaizmem i walką z wyobrażeniami na temat środowisk narodowych.

Stopek z zasady się nie komentuje, ale Twoją akurat muszę uznać za sensowną politycznie.
Bo nie zdążymy utworzyć nowej partii.

Ja z racji zawodu (służby mundurowe) i tak muszę ograniczyć aktywność polityczną do korzystania z czynnego prawa wyborczego :) Może ze Stowarzyszenia Endecja wyjdzie coś, co będzie miało jakieś szanse na sensowną ilość miejsc w parlamencie.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-18 12:00:26
Autor: V.L. Pinkley
Donald Tusk grozi Polsce
użytkownik kors4r napisał:

Przecież Polska przyjęła uchodźców z ogarniętego wojną domową kraju - Ukraińców, ponoć 1,5 mln luda.

E, ty nie w temacie. Jewropa ma plan, a takie gojce jak Ty
mają tylko dostęp do telewizorni co w niej wszystkiego puścić nie mogą:) do 8m 45s
https://youtu.be/dsYbm6igOFo?t=7m40s

Walka się zaostrza.

Data: 2017-05-18 22:10:46
Autor: kors4r
Donald Tusk grozi Polsce
W dniu 18.05.2017 o 21:00, V.L. Pinkley pisze:
użytkownik kors4r napisał:

[...]

Nowojorski rabin w radiowym wywiadzie stwierdził wprost, że jak masz stado, to od czasu do czasu musisz je przerzedzić, bo za bardzo wyeksploatuje ci zasoby.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-18 13:34:39
Autor: V.L. Pinkley
Donald Tusk grozi Polsce
użytkownik kors4r napisał:

[...]

Znam, ale to akurat był żart. Wrzutka znaczy się.

Data: 2017-05-18 21:03:05
Autor: prezydent San Escobar
Donald Tusk grozi Polsce
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> Przecież Polska przyjęła uchodźców z ogarniętego wojną domową kraju - Ukraińców, ponoć 1,5 mln luda.

Uchodźców z Ukrainy przyjęliśmy 0 szt. Reszta to imigranci.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-17 20:30:37
Autor: Lepudruk
Donald Tusk grozi PiS-owi
[...]